Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXI: Tämä on Suomithreadi, ja muut Suomithreadit vain imitoi

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tassadar, Immortal Wombat has been teached by us to some meagre extent, so I guess it won't be entirely impossible... I suggest you read this if you already haven't.

Originally posted by Rasbelin
    Kassi,

pahoittelen vielä kerran tapahtunutta, sillä huomasin juuri että vahingossa vedin sinut mukaan koko hommaan. Paha, paha minä. No, toivottavasti jo viikon kuluttua kaikki nauravat tälle loppujen lopuksi aika hupaisalle tapahtumasarjalle, ja sen jälkeen unohtavat tapahtuneen, sen sijaan että joutuisin koko ensi vuoden kaikkien välttelyn kohteeksi.
    Mitäpä tuosta. Mutta juu, ajattelin kyllä että et ihan noin kauhean tärkeäksi katsoisi uuden threadin aloittajuutta ja että et kuitenkaan purkkilihattaisi entistä epätoivoissasi tukkoon.
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Vastauksena viime threadin kyssäreihin koskin postauspaikkaani.

Ei en ole niin tyhmä että jouluaattona töistä teitä kiusaisin, se nyt olisi jo melkein nolouden huippu.

Ja pisteet sille joka väitti ettei mulla ole kiinteä kotiin, ku niin harvoin tänne postasin - se on oikein. (Kiinteä on tulossa, mutta kestänee vielä varmaan muutaman kuukauden... )

Eli, postaan vanhempieni luota. Heillä ku on puhelinlinja ja läppärissäni on motu...

Comment

Niin joo, tilastot saatte sitten joskus ensi viikolla kun olen taas töissä.

Toivottavasti jaksatte odottaa...

Comment

Äh, nyt tämä menee jo minun monologikseni, mutta pari asiaa vielä

Sitten voinemme varmaan ojentaa Rasbeliinille Mr. Monologi tittelin, 20 peräkkäistä postausta on kyllä ennätys, jota tuskin tullan piakkoin rikkomaan.

Stefu: Nieleppä se turha ylpeytesi...
          (Ihan turhaan imutit Mingin kiinnostuksen tääne.)
          Katos See no evil, hear no evil on hyvä periaate apon moderaattoreita kohtaan, eikös vaan?

Ja oikein hyvää joulun jatkoa teille vaan. Minä lähden nyt joululahjani kimppuun lukemaan Tolkienin Hobittia

Comment

Juu, kyseenalainen kunnia menee Rasbelinille.

MVT:n heitän tänne kun jaksan. Jos on jotain muutettavaa viime threadin tietoihin, whinettäkää nyt tai vasta ensi threadin alussa.
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Perskuta, kai minunkin pitää tässä jossain vaiheessa vieläpä lukeakin se viime threadin loppu... hm... sitten kun olen masentunut..
              This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Ei heelvetti. Huomasin vasta nyt että kirjoitin aiemmin tässä threadissa että "End of Evangelionin toinen osa, 25'".

Comment

Vastailen pian noihin teidän viesteihinne, mutta juuri tällä hetkellä nauran liikaa. Tietäisitte minkälaista läppää heitin Mingille...

Sanoin suoraan ja rehellisesti tulevani takaisin kaksoisolennolla jos joutuisin Mingapulcoon. Lisäksi puhuttelin häntä nimellä "vanha pieru" ja sanoin lähes suoraan että en välitä paskaakaan jos joudun lomamatkalle.

Noh, täytynee palata taas pian asiaan, kunhan saan ensin naurettua.
                  "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Eli, postaan vanhempieni luota. Heillä ku on puhelinlinja ja läppärissäni on motu...

Kasvatat siis vanhempiesi puhelinlaskua.
                    "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Noh noh Rasbe.. äläs nyt turhia Mingapulcoon itseäsi sinkauttele.. voi sitä aina vähän efforttia laittaa ja nöyristyä vaikka se pahalta tuntuisikin .. se on ison miehen merkki se semmonen meinaan.

Voihan kapaloitu Jeesus miten teiniltä tuntu soittaa kaverille 'teinkö eilen mitään tyhmää?' .. eh.. noh onneks en ollu kuulemma tehny. Hyvä muistutus siitä, miten alkoholi on pahasta ja se ei sovi minulle. Enpä taas jää kaipaamaan.
                      In da butt.
                      "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                      THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                      "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

Vanhempien puhelinlaskua voi aina kasvattaa (nimin. samassa puuhassa minäkin kunnostaudun par-aikaa)
                        I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

Sitten voinemme varmaan ojentaa Rasbeliinille Mr. Monologi tittelin, 20 peräkkäistä postausta on kyllä ennätys, jota tuskin tullan piakkoin rikkomaan.

Jee! Tuo on jo PCR:n arvoinen titteli.

Katos See no evil, hear no evil on hyvä periaate apon moderaattoreita kohtaan, eikös vaan?

Itse suosittelen minun linjaa että naurat suoraan päin namaa kuten minä Mingille lähetetyssä viestissä tein ja vielä lisäksi tuikkasin tulta hänen persuksiin.

Comment

Originally posted by Pekka

Noh noh Rasbe.. äläs nyt turhia Mingapulcoon itseäsi sinkauttele.. voi sitä aina vähän efforttia laittaa ja nöyristyä vaikka se pahalta tuntuisikin.. se on ison miehen merkki se semmonen meinaan.
                            Kyllä, olen nöyristynyt tuosta virheestä. Olin eilen vain niin huumorilla tuulella, että en voinut olla tuikkaamatta tulta Mingin persuksiin.

Comment

hehe, sellasta se joskus on.. ei vaan, takasin sänkyyn kun olo on aika hakattu.
                              In da butt.
                              "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                              THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                              "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

BÖRG! Jälkkäri oli liikaa. Yritin vartin ajan tuskanhiki otsalla saada jädeä ja kakkua sulamaan, mutta lopulta oli vain suosiolla mentävä puhumaan sormet kurkkuun -metodilla norjaa. Olo kyllä helpotti oitis.

Älkää tehkö tätä kotona.

Comment

Working...
                                X