The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXI: Tämä on Suomithreadi, ja muut Suomithreadit vain imitoi
300-sivuisen kirjan tulostaminen ehkä ihan kannattavaa ole.
Eh, eh. Suosittelen huomattavasti pienempää fonttikokoa (6,7 on vaikkapa verdanalla ihan sopiva)
ja vähiten mustetta vievää fonttia. Sivun asetuksiakin suosittelen muuttamaan.
Näin olen itse monia suurehkoja kirjoja saanut halvalla kustannuksella printattua & luettua.
Originally posted by Tuomerehu
Perhana. Ei taas keskustelua Tolkienista... Must. Resist... Bah, sekaan vain:
Itse luin kirjat jouluna 2000... Elokuvasta en pidä. Kirjan lukemisessa eteenpäin
veti juuri kiinnostus niihin juonten osiin, jotka elokuvan alussa heti paljastetaan.
Juoni on käytännössä putsattu alta, että päästäissiin brassailemaan esteettisyydellä.
Itseeni tälläinen ei tietysti vetoa, mutta kun Suomestakin ainakin sata tuhatta teiniX-
tyttöä (tai henkisesti TeiniXin tasolle juuttunutta) pitää Legolasta niiiiiiiiin söpönä,
niin kyllähän se täällä menestymään tulee.
Älä ole tollanen!
Mä luin ekat kaks kirjaa vuonna 1992. Kolmas kirja jäi lukematta koska olin siinä iässä... Sittemmin olen lukenut tarun kaksi kertaa. Ja rakastan leffoja! En ole kuten eräs ylikriittinen kaverini joka oikeasti luulee että kirjat voisi heittää suoraan valkokankaalle. Ja tuo toinen leffa oli kyllä hauska...Gimli vei kyllä liian suuren osan leffasta kun mokaili/heitti herjaa koko ajan. Klonkku oli aivan ihana. Entit oli myös aika hauskoja. Sodankäynti oli...mielenkiintoista... Minä ainakin oisin hävinnyt uruk-haille.
Niin ja Stefu: Etpäs ehtinyt...
Ja Tuoris: Vigge on paljon paremman näköinen...
Nyt täytyy vaan odottaa taas vuosi....*huokaus* Odotan kyllä mielenkiinnolla luolissa asuvaa ystäväämme.
"Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Niin, ja lopuksi, olen vihdoin keinon, jolla Kassi saa Kazaa-Lite karmalevelinsä
Minäpä käyttelen cheatteriä.
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Juu siis mitä lord of the kokringsiin tulee niin ei saa olla liian kriittinen tai sitten vaan harmittaa. Mä tulin aika pettyneenä ekasta osasta ulos ja olin melkeen vihanen ku siihen oli pitäny tunkea joku VITUN liv tyler puoliväkisin, ja tunkee lisää heterodraamaa. Itse tarinassa ON jo tarpeeksi kaikkia juonenkäänteitä ja muita.. noh olihan se liv tylerinkin osuus tavallaan stooriin liittyvä ja pieni taiteellinen vapaus otettu.. mut en voi sille mitään että tuli heti mieleen armageddon ja ben äflekki itkemässä tylerin perään. Assosiaatio johti itkuvihapurkaukseen. Tosin en itkeny ku sisäsesti koska oon kovis. Noh kuitenkin.. ja sitten se luolapeikko näytti lähinnä joltain VITUn disneyhahmolta.. jolta puuttu vaan vaipat. Noh joo.. ja sitten uruk hait on mun mielestä pikkusen pelottavampia örmäreitä, ei niin ihmisimäisiä kun leffassa, ja missä vaioheessa saruman ne loi? AAAAAARGH! Noh anyway, sitten kun lopetin olemasta yberfundamentalisti ja katoin sen pari kertaa himassa väkisin niin aloin itseasiassa nauttimaan siitä ja tykkäsinkin, ja nyt se on ihan parhaita leffoja ja tosi hyvin onnistunu.. Ainoo on enää että Balrog näyttää erehdyttävästi Diablon örmyltä . Mutta ihan komee sekin on. Meen kyllä tähän toiseen osaan avoimin mielin ettän en hyvää leffaa pilaa omilla mielikuvillani ja nippelitiedolla kirjasta. Tosin kuulin typerän spoilerin leffasta SPOILERIVAROTUS NYT NYT NYT!!!: jossa Legolas vetää portaat alas ku milläki rullalaudalla.. Noh en oo nähny kohtausta mutta särähti jo heti korvaan . Anyway, ens viikolla kattoon, ja kuitenkin kaverit jotka on tolkienfriikkejä ovat kehuneet sitä pienin varauksin, mutta ylevin sanoin kuitenkin.. Eli jännää tulee!
Mä teen huomen uhkarohkeen liikkeen ja soitan yhelle tytölle johon oon ollu ihastunu jo yläasteesta tähän päivään asti.. se lähetteli signaalei et mun pitäs soittaa sille, tai ainaki mä luulen niin! Toivottavasti en oo tulkinnu väärin koska jos näin käy niin kuolen häpeässä, yksin, alasti ja likaisena. Ehkä pitäis soittaa uutena vuotena ku se on k uitenkin humalassa niin voi salaa yrittää onkia tietoa.. noh saas nähä. Veikkaan et 10/90 onnistumismahis, eli aika heikko mut se on olemas.. mut se on mun 'marja-leena', ja epäonnistumisesta selkä katkee, let's hope it won't, it's now or never.. tai jotain.
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Kassi, keh keh,, ei tuon yksilön olen tuntenut vuosia... siks jännittääkin ihan hemmetisti koska jos se ei ookaan innostunut niin se on aika paha **** up sitte.. kokeilen uutena vuotena.
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
In da butt.
Originally posted by Pekka
Oliko Birger Grönholm myös nauramassa mahdollisesti?
niih.
"I've lived too long with pain. I won't know who I am without it. We have to leave this place, I am almost happy here."
- Ender, from Ender's Game by Orson Scott Card
Comment