Ras... koetahan rauhoittua. Ming ottaa noi jutut varsin tosissaan, ei hänellä muita vaihtoehtoja ole.
I'm so jealous... 
Perhana. Ei taas keskustelua Tolkienista... Must. Resist... Bah, sekaan vain:
Itse luin kirjat jouluna 2000... Elokuvasta en pidä. Kirjan lukemisessa eteenpäin
veti juuri kiinnostus niihin juonten osiin, jotka elokuvan alussa heti paljastetaan.
Juoni on käytännössä putsattu alta, että päästäissiin brassailemaan esteettisyydellä.
Itseeni tälläinen ei tietysti vetoa, mutta kun Suomestakin ainakin sata tuhatta teiniX-
tyttöä (tai henkisesti TeiniXin tasolle juuttunutta) pitää Legolasta niiiiiiiiin söpönä,
niin kyllähän se täällä menestymään tulee.
Viitisen vuotta sitten: Alpha Centauri 
Wilderess -- > Uusi täällä, vai enkö minä ole OT:n ulkopuolella tarpeeksi ollut?
Logosta, luuletteko että sellainen myönnetään? Tilanne on nyt varsin paha modien kannalta,
kun juuri ollaan päästy ohi vaatimuksista muiden kielien threadeille...
Vaihdoinpa muuten erään OT-postaajan inspiraatiosta siguni lopun - mitä pidätte?
Niin, mitäs se pukki toi teille kilteille pojille? Mä sain niin paljon lahjoja että kaikkien mainitsemiseen menisi luvattoman paljon aikaa.. *köh*.. Mutta mainittakoon tärkeimpinä kamera, uusi kännykkä ja cd-torni johon mahtuu (vihdoin) kaikki levyni. Niin ja isoisän antama arpalahja oli myös kiva, Veikkauksen joulukalenterista tuli 50 euroa.

Perhana. Ei taas keskustelua Tolkienista... Must. Resist... Bah, sekaan vain:
Itse luin kirjat jouluna 2000... Elokuvasta en pidä. Kirjan lukemisessa eteenpäin
veti juuri kiinnostus niihin juonten osiin, jotka elokuvan alussa heti paljastetaan.
Juoni on käytännössä putsattu alta, että päästäissiin brassailemaan esteettisyydellä.
Itseeni tälläinen ei tietysti vetoa, mutta kun Suomestakin ainakin sata tuhatta teiniX-
tyttöä (tai henkisesti TeiniXin tasolle juuttunutta) pitää Legolasta niiiiiiiiin söpönä,
niin kyllähän se täällä menestymään tulee.
Huomenna: Spearhead.

Wilderess -- > Uusi täällä, vai enkö minä ole OT:n ulkopuolella tarpeeksi ollut?

Logosta, luuletteko että sellainen myönnetään? Tilanne on nyt varsin paha modien kannalta,
kun juuri ollaan päästy ohi vaatimuksista muiden kielien threadeille...
Vaihdoinpa muuten erään OT-postaajan inspiraatiosta siguni lopun - mitä pidätte?

Comment