Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXI: Tämä on Suomithreadi, ja muut Suomithreadit vain imitoi

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ras... koetahan rauhoittua. Ming ottaa noi jutut varsin tosissaan, ei hänellä muita vaihtoehtoja ole.

Niin, mitäs se pukki toi teille kilteille pojille? Mä sain niin paljon lahjoja että kaikkien mainitsemiseen menisi luvattoman paljon aikaa.. *köh*.. Mutta mainittakoon tärkeimpinä kamera, uusi kännykkä ja cd-torni johon mahtuu (vihdoin) kaikki levyni. Niin ja isoisän antama arpalahja oli myös kiva, Veikkauksen joulukalenterista tuli 50 euroa.
    I'm so jealous...

Perhana. Ei taas keskustelua Tolkienista... Must. Resist... Bah, sekaan vain:

Itse luin kirjat jouluna 2000... Elokuvasta en pidä. Kirjan lukemisessa eteenpäin
    veti juuri kiinnostus niihin juonten osiin, jotka elokuvan alussa heti paljastetaan.
    Juoni on käytännössä putsattu alta, että päästäissiin brassailemaan esteettisyydellä.
    Itseeni tälläinen ei tietysti vetoa, mutta kun Suomestakin ainakin sata tuhatta teiniX-
    tyttöä (tai henkisesti TeiniXin tasolle juuttunutta) pitää Legolasta niiiiiiiiin söpönä,
    niin kyllähän se täällä menestymään tulee.

Huomenna: Spearhead.
    Viitisen vuotta sitten: Alpha Centauri

Wilderess -- > Uusi täällä, vai enkö minä ole OT:n ulkopuolella tarpeeksi ollut?

Logosta, luuletteko että sellainen myönnetään? Tilanne on nyt varsin paha modien kannalta,
    kun juuri ollaan päästy ohi vaatimuksista muiden kielien threadeille...

Vaihdoinpa muuten erään OT-postaajan inspiraatiosta siguni lopun - mitä pidätte?

Comment

Elkää vaa ryäväkkö!
      *T-Rehu ottaa esiin Disert Iikelin (R)*

Tämä on ryöstö! Rahat ja henki!

(tarpeeseen tulisi... )

Comment

/me heittää lompakostaan pari kolikkoa Tuomelle ja rynnii karkuun.

Taidan pitää tuon 100 eskon setelin itse.

"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Originally posted by Tuomerehu
          Kassi -- > Lopeta sen animen katselu. Siis ihan vakavissaan. Rupea vaikka lukemaan tjsp.
          Ja sinäkö kuvittelet että minä en lue? Huoh. Aliarvioit minua nyt ja pahasti. Mitäs pahaa siinä jos kuluttaa vaikka, sanotaan, 7 tuntia viikossa animeen. Jotkut käyttävät saman jossain muussa harrastuksessa. Mieluummin yrittäisin vähentää irkkaamista. Mutta nyt kun mainitsit, niin voisikin mennä lukemaan...

... yhtä NGE-fanficciä nimittäin.
          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Ja sinäkö kuvittelet että minä en lue? Huoh. Aliarvioit minua nyt ja pahasti. Mitäs pahaa siinä jos kuluttaa vaikka, sanotaan, 7 tuntia viikossa animeen. Jotkut käyttävät saman jossain muussa harrastuksessa. Mieluummin yrittäisin vähentää irkkaamista. Mutta nyt kun mainitsit, niin voisikin mennä lukemaan...
            Lue sekin aika minä katsot NGE:tä. Jokainen lukee jonkin verran. Paitsi TeiniXpaskat.
            Anteeksi yhden termin ylikäyttäminen. Olen väsynyt sairaudesta.

Comment

Sairaudelta tuo vaikuttaakin. Ja tarvitaan aika laadukas kirja korvaamaan Neon Genesis Evangelion, väitit mitä tahansa. Ja minusta ~1,3 kirjaa / viikko ei nyt ole ihan 'jonkin verran'.
              Last edited by Kassiopeia; December 26, 2002, 16:49.
              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Ja minusta kirja / viikko ei nyt ole ihan 'jonkin verran'.
                Ei ainakaan tarpeeksi. Jos on aikaa tuollaiseen, pitäisi olla... jooh.

Comment

Antaa olla... Turha yrittää puhua Kassille järkeä. Ei ole hullua hurskaampaa, joten mitäs turhaan yrittää sanoa että Kassi on kohta pipi kaikesta Eva-matskusta.
                  "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Minä nyt olen siihen tahtiin viimeisen kahden vuoden aikana lukenut paikallista kirjastoa tyhjiin että ei sitä lukemista edes riitä enää tätä vauhtia.

Comment

• Ei Eva-matskusta voi tulla pipiksi, paitsi jos on pipi jo ennestään.

Comment

• [Minä nyt olen siihen tahtiin viimeisen kahden vuoden aikana lukenut paikallista kirjastoa tyhjiin että ei sitä lukemista edes riitä enää tätä vauhtia.
                        Hyvänen aika, sinullahan on intter_vep?

Comment

• no hyvänen aika, ei ruudultakaan nyt kauheasti jaksa jotain romaaneja lukea. Sitä paitis, suomeksi ei löydy oikein mitään, ja haluaisin mielelläni yrittää kehittää suomen kielen taitojani englannin sijaan (Ari varmaan tajuaakin miksi).

Comment

• Hetkinen... printteri?

ja haluaisin mielelläni yrittää kehittää suomen kielen taitojani englannin sijaan (Ari varmaan tajuaakin miksi)
                            ...joten katsot NGE:tä? D'uh.

Comment

• Niin, ja lopuksi, olen vihdoin keinon, jolla Kassi saa Kazaa-Lite karmalevelinsä
                              (no mikä lienee) nousemaan ilman, että hän joutuu ottamaan p0rn0a PC:llensä:
                              Take an useless *.MPEG -file, and rename it to "britney_spears_raped" or something similar.

Comment

• Printteri on tohjona, eikä 300-sivuisen kirjan tulostaminen ehkä ihan kannattavaa ole.

NGE nyt ei liity englannin kielen oppimiseen mitenkään.

Ja tuo oin vanha keksintö.

Comment

Working...
                                X