The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXI: Tämä on Suomithreadi, ja muut Suomithreadit vain imitoi
Rasbe: Sokerihumalan, uskoisin. Kyllä tuo jotenkin näyttää jonkun muun kuin minun tietoisen mielen tekosilta.
Muttajoo. Kerta se on ensimmäinenkin - näin tässä juuri tension roomin täynnä mimicejä. Ja kyllä, jokainen miimikoi jotain esinettä. Paikka näytti enemmän kaupalta kuin tension roomilta. Ja tietenkin siinä kävi vielä niin, että heti ensimmäinen monsteri siellä halvaannutti minut ja söi hengiltä. Nuh. Kyllä minä vielä opin pelaamaan necromancereita kunnollla...
Ari>
Tuo on vittumaista kun se tapahtuu
Amulet of Free Action on pelin paras amuletti, voittaa minkä tahansa artifaktin (paitsi sen amun (oliko niitä kaksikin...) joka tuo mukanaan free actionin). Sellaisen kun löydät niin älä koskaan ota kaulastasi pois.
Jos hahmo sattuu vielä olemaan doomed niin paralyzation on 100% varma kuolema (ainakaan minulta ei ole yksikään hahmo selvinnyt).
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
pahoittelen vielä kerran tapahtunutta, sillä huomasin juuri että vahingossa vedin sinut mukaan koko hommaan. Paha, paha minä. No, toivottavasti jo viikon kuluttua kaikki nauravat tälle loppujen lopuksi aika hupaisalle tapahtumasarjalle, ja sen jälkeen unohtavat tapahtuneen, sen sijaan että joutuisin koko ensi vuoden kaikkien välttelyn kohteeksi.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Voi Vitalis. Heräsin just KARMEESEEN darraan. Jep. Ajattelin ottaa eilen alkomahoolia. Hitto, en oo missannu mitään ja voin hyvin jatkaa no alcohol linjaa jatkossakin.
Ainoo vaan, että kela katkes täydellisesti ja en muista yhtääääääään mitään loppuillasta, ja mua vähän pelottaa että hölmöilin tai jotain, semmonen tunne vaan. Perkules ku tuli oikee kunnon morkkis.. please god, toivottavast oli about kunnollisesti.. varsinkin ku mukana oli yks kaveri joka ei pitkään aikaan suostunu olla mun kanssa tekemisisssä kun kerran toilailin kännissä, ja nyt se tuli ja näin ja jos NYT pöllöilin TAAS vaikka en tavallaam edes enää juo.. Morkkis . En tiedä.. mut jotain mun on ollu pakko hölmöillä.. ihan varmasti. Lyön itseäni päähän ja potkaisen vasempaan säkkiin.
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Comment