Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXI: Tämä on Suomithreadi, ja muut Suomithreadit vain imitoi

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeje: Juu, noin minä sen ymmärsinkin.

Wilderess: Kuulostaa... sotkuiselta. Kiitos.
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Lainasin kirjastosta 2 tornia!

Comment

Hah! Minä luin kirjan jo vuosi sitten. Tai oikeastaan, ehdin lukea ennen elokuvan näkemistä vain Sormuksen Ritarit ja Kahden Tornin sain loppuun vasta maaliskuussa, mutta mitä pienistä.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

/me ei ole lukenut Tolkienin kirjoja.
          "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Huomenna: Spearhead.
            "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Katsoin sitten päivällä Hamletin... joo.

/me istuu hölmistyneenä koneen ääressä yrittäen etsiä sanoja *

... joo.
              This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Hää.
                Enpä ole minäkään lukenut Tolkienia
                You make my life and times
                A book of bluesy Saturdays

Comment

Puuh...mä en edes yritä lukea noita kaikkia. P*****een spämmääjät!!

Niin, mitäs se pukki toi teille kilteille pojille? Mä sain niin paljon lahjoja että kaikkien mainitsemiseen menisi luvattoman paljon aikaa.. *köh*.. Mutta mainittakoon tärkeimpinä kamera, uusi kännykkä ja cd-torni johon mahtuu (vihdoin) kaikki levyni. Niin ja isoisän antama arpalahja oli myös kiva, Veikkauksen joulukalenterista tuli 50 euroa.

Ps. Kuten arvasin, 2 vee siskonlapseni pelkäsivät joulupukkia. Tyttö alkoi itkeä kun ehdotti pukin syliin menemistä... Mutta aika reippaita lahjanjakajia olivat, veivät lahjat suoraan pukin pussista. (lahjojen oikeat omistajat tarkistettiin jälkeenpäin..)
                  "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

Ai niin! Kello 20.30 Kinopalatsin ykkössalissa LOTR! *riemuissaan* Enää pari tuntia.

Ja Kassi: vanha juttu toi tekstiviesti...sitäpaitsi meitä on 170 000 eikä 160 000.
                    "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

Minulle ei edes tullut kovin hyviä lahjoja (kirjatilaus Amazoonin kanssa oli myöhässä). Saanko sentakia spoilata sinulta LOTRin elokuvaversiota? Saanhan, saanhan!
                      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

NIIH!
                        "I've lived too long with pain. I won't know who I am without it. We have to leave this place, I am almost happy here."
                        - Ender, from Ender's Game by Orson Scott Card

Comment

Originally posted by Kristalli
                          Ja Kassi: vanha juttu toi tekstiviesti...sitäpaitsi meitä on 170 000 eikä 160 000.
                          Apua, ne lisääntyvät koko ajan

Comment

Erm. Røyksoppin "Eple" soi nyt päässä koko ajan. Ei tosin haittaa. Se videokin mikä tuosta on tehty on ihan nokkela.

Comment

UberKruX -- > "ja" means "and".

Voi ***** ja margariini *****. Loma meni todella huonosti. Olo on ollut äärimmäisen huono viimeiset kolme päivää.
                              Koska lomapaikassa ei ollut kipulääkettä, oli kolmantena päivänä pakko tulla
                              takaisin. En pystynyt nukkumaan pääkivun takia. En tiedä mistä johtuu.
                              Enkö minä ole juuri sen takia alkoholia ja suojaamatonta seksuaaliaktia vastaan,
                              ettei tälläistä paskaa tippuisi niskaani? Öh. Painotan vielä: Olo oli aivan stnan pascal. Ei sviddu.

Originally posted by Pekka
                              Voi Vitalis. Heräsin just KARMEESEEN darraan. Jep. Ajattelin ottaa eilen alkomahoolia. Hitto, en oo missannu mitään ja voin hyvin jatkaa no alcohol linjaa jatkossakin.
                              Ainoo vaan, että kela katkes täydellisesti ja en muista yhtääääääään mitään loppuillasta, ja mua vähän pelottaa että hölmöilin tai jotain, semmonen tunne vaan. Perkules ku tuli oikee kunnon morkkis.. please god, toivottavast oli about kunnollisesti.. varsinkin ku mukana oli yks kaveri joka ei pitkään aikaan suostunu olla mun kanssa tekemisisssä kun kerran toilailin kännissä, ja nyt se tuli ja näin ja jos NYT pöllöilin TAAS vaikka en tavallaam edes enää juo.. Morkkis . En tiedä.. mut jotain mun on ollu pakko hölmöillä.. ihan varmasti. Lyön itseäni päähän ja potkaisen vasempaan säkkiin.
                              Potkaiset itseäsi vasempaan "säkkiin"?...

Olet siis alkanut harrastamaan joogaa, kun noin notkeaksi olet tullut!
                              Olen todella pahoillani. Viina on säälittäville teiniXpaskoille suunnattua myrkkyä,
                              pahaa ja kallista. Älä juo sitä. Sinulla ei ole mitään syytä alentua säännöllisten viinanjuojien tasolle.

(Boy, I'm going to get flamed for this... Attacking against the national sport of us young neanderthals...)

Kassi -- > Lopeta sen animen katselu. Siis ihan vakavissaan. Rupea vaikka lukemaan tjsp.

Lopuksi --- sain pari kivaa joululahjaa. Rahaa ja lahjoja tuli säälittävän vähän, mutta
                              ainakin lahjat olivat hyvin valittuja ja sopivia. Olen tyytyväinen niistä.
                              Joulupukki tuntui lähettävän lahjaksi risuja, kuten postin alussa mainitsin...
                              Last edited by RGBVideo; December 26, 2002, 16:05.

Comment

Minulla taas on fyffeä poikkeuksellisen paljon lompakossa nyt.

Elkää vaa ryäväkkö!

Comment

Working...
                                X