Mitä helkkarin autoerotiikkaa. Olethan sinä End of Evangelionin nähnyt, olethan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXI: Tämä on Suomithreadi, ja muut Suomithreadit vain imitoi
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Spoilereita End of Evangelioniin.
Anodyne:
Spoiler:Siis tuo signaturehan on vihjaus siihen toisen osan, jakson 25', alkuun kun Gendoun käsi jää Rein sisälle, ja Rei sulauttaa sen itseensä. Ja kun jos minä kerran olen wannabe-Gendou, niin tämähän on selvää pässinlihaa.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Vähempikin poskipuna olisi ehkä voinut riittää...
Mutta nuija, jolla mätkitään liian innokkaista muksuista puhti pois, on kyllä tarpeen."In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison
Comment
-
Originally posted by Kassiopeia
Spoilereita End of Evangelioniin.
Anodyne:
Spoiler:Siis tuo signaturehan on vihjaus siihen toisen osan, jakson 25', alkuun kun Gendoun käsi jää Rein sisälle, ja Rei sulauttaa sen itseensä. Ja kun jos minä kerran olen wannabe-Gendou, niin tämähän on selvää pässinlihaa.
Spoiler:she was naked at the time"Yay Apoc!!!!!!!" - bipolarbear
"At least there were some thoughts went into Apocalypse." - Urban Ranger
"Apocalype was a great game." - DrSpike
"In Apoc, I had one soldier who lasted through the entire game... was pretty cool. I like apoc for that reason, the soldiers are a bit more 'personal'." - General Ludd
Comment
-
Stefu,
en kommentoi juuri mitään nytten, mutta ehdottaisin että normalisoimme tilanteen. Mitä tuohon viestiisi (katso alla) tulee, niin en voi sanoa muuta kuin että ROFLMAO.
Perkele! Tässä on nyt kyse tärkeistä asioista! Minun arvovallastani! Minun egostani! MINUN VIRTUAALIPENIKSENI KOOSTA!
Ari,
Ja me toivotaan, ja me toivotaan, onnetonta ja pahaa joulua - Rasbelle!
oliko tuo vakavasti otettavaa vai suklaan aiheuttaman sokerihumalan tekosia?
ja Rasbe (liittyen suljettuun threadiin)>
IRC ON IRKKI VITTU SAATANAN HOMO MITÄ VITTUA SÄ YRITÄT VETÄÄ SITÄ TÄHÄN SAATANA!!! PEELO!!!1 VITUN NÖRÄ, PULL HAND!!!1
Jos pääsen Mingapulcoon, tulen varmasti viemään sinut mukanani, joten turha sinunkaan on haukkua minua peeloksi.
Minua hävettää Rasbelinin puolesta.
Ettekö te paukapäät (ei suunnattu kenellekään eritysesti, *köh*) tajua että Suomithreadi ei ole mikään selviö. Jos tämän sallimisesta on enemmän vaivaa kuin sen kieltämisestä, niin perinne tyssää siihen. Eli toisin sanoen, ollaan kiltisti, joohan?
Kiitos kun et heti ensimmäisessä lauseessa alkanut vittuilemaan. Olen kiitollinen siitä. Mikä on tehty on tehty. Olen luvannut uhrautua jos Suomithreadi joutuu vaaraan tämän vuoksi, mutta vielä ei ole tullut mitään uhkaavia merkkejä että Suomithreadi kiellettäisiin. Ja toivon että te voisitte antaa anteeksi, sillä tekoni ei loppujen lopuksi ollut mitään todella vakavaa."Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment
-
No kyllä sinulle voi ehkä kenties periaatteessa mutta kuitenkin selän takaa vasemmalla kädellä antaa anteeksi. Mutta muista jatkossa että RESPECT MY AUTHORITAH!"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Comment
-
Stefu, sinulla ei ole koskaan ollut mitään absoluuttista auktoriteettia tässä "klubissa", eikä myöskään koskaan tule olemaan; jos nyt rehellisesti sanon.
Hyväksyn kuitenkin sen että olet Suomithreadien virtuaalinen isähahmo ja Mr. Keisari, mutta kaikkivaltias ei ole kukaan, et siis myöskään sinä tai minä."Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment
Comment