The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXI: Tämä on Suomithreadi, ja muut Suomithreadit vain imitoi
pelaa se tgoine peli sen milö mse mies on n kanssa swe mikkohan selioili juot sitte säkoi vähän lisää kanssa. ....ei kylöä kansttata viina pona oikewsti pahasti
ökää juojoi mä en juonhu ku muutaman karhunh ja sitte chän sitä leijona ja ste si drinkiaä mitä se shakkimies josa sun piät vielä opelata vastaan
:p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
You wanna see me spank my monkey?
I'll shake your hand later, I have an...itch.
Ohhoh. Vuonna seiväs minulla oli Kazaa, mutta näin valon ja vaihdoin Kazaa Liteen. Nyt olen noussut kokonaan uudelle valaistumisen tasolle löydettyäni Kazaa Liten kräkätyn version kaikkine lisukkeineen (mukana PL-cheatteri ). Se vain kummastuttaa että tuo meinaa että maksimibandwidthini olisi 93, vaikka se aikaisemmalla K-Litellä on ollut 211. :eitajua:
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Tilanne on jonkin verran rauhoittunut, mutta M on pottuuntunut ja D ei ole vielä reagoinnut asiaan, joten varsinaiset rangaistukset ovat vasta tulossa, joten nyt jos koskaan kannattaa postata muualla kuin täällä tai korkeintaan suomeksi Suomithreadissä.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment