Originally posted by Demon Allbran
Me sorry.
Me sorry.
Edit: Oletteko koskaan valvoneet vuorokauden putkeen? Vastaako se 1 promillen humalaa? Itseä kyllä väsyneenä naurattaa vähän kaikki, mutta vuorokautta putkeen en ole valvonut.
Originally posted by Kristalli
Utu:ssa fysiikan opiskelijat valitsevat toisen vuoden keväällä linjan jolle aikovat. Se kuka pääsee mihinkin katsotaan opintomenestyksestä siihen asti. Näin esim. tähtitieteessä jonka pääaineekseen haluaa "muutama" ylimääräinen.
Utu:ssa fysiikan opiskelijat valitsevat toisen vuoden keväällä linjan jolle aikovat. Se kuka pääsee mihinkin katsotaan opintomenestyksestä siihen asti. Näin esim. tähtitieteessä jonka pääaineekseen haluaa "muutama" ylimääräinen.
Siitä en nyt niin hirveitä paineita vielä ottanut, mutta ylihuomenna on reaalikoe...
aikamoista mutu-meininkiä tulee olemaan historian ja yhteiskuntaopin kanssa, mitä olen noita menneiden vuosien tehtäviä katsellut. Sitten HY:n maikka vielä antoi mulle todistukseen aineesta kympin, vaikka kurssien keskiarvo oli vain 9,3, koska olin kuulemma osoittanut harrastuneisuutta ja kiinnostusta ainetta kohtaan ja sanoi, että "näytä nyt sitten kyntesi kirjoituksissa" tjsp
), mutta muuten loppuivat matemaattiset taidot kesken.
Enkä ollut lukenut sitten maaliskuun....!!!
No, kävi kuitenkin "hyvin": vaikka olin lukenut reaaliin tasan yhden kirjan (maantieto), senkin viimeisenä päivänä, onnistuin saamaan M:n. Asiaa auttoi aika paljon se, että uskonnon jokerikysymys oli aiheesta, josta tein n. pari kuukautta aiemmin tutkielman.
Comment