Announcement

Collapse
No announcement yet.

The One and Only Suomithreadi!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Demon Allbran
    Me sorry.
    Kiitos - mutta oletkos sen suksession saanut?

Edit: Oletteko koskaan valvoneet vuorokauden putkeen? Vastaako se 1 promillen humalaa? Itseä kyllä väsyneenä naurattaa vähän kaikki, mutta vuorokautta putkeen en ole valvonut.

Originally posted by Kristalli
    Utu:ssa fysiikan opiskelijat valitsevat toisen vuoden keväällä linjan jolle aikovat. Se kuka pääsee mihinkin katsotaan opintomenestyksestä siihen asti. Näin esim. tähtitieteessä jonka pääaineekseen haluaa "muutama" ylimääräinen.
    Ei kun yrittämään. Mustat aukot kiinnostavat.
    Last edited by Kassiopeia; March 11, 2002, 15:39.
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Olen mä. Mutta vuoroakaan en ole ehtinyt pelata, enkä taida ehtiä nytkään.

Kyllä sitä 24+ tuntia on aika useinkin tullut valvottua... Musta valvominen ei aiheuta mitään humalafiilistä, tuntuu vaan siltä kuin sydänkohtaus olisi tulossa.

Comment

• Paljon mahdollista, tuon lyhyen naurattaa-vähän-kaikki -tilan kanssa vuorottelee ns. yliväsymys, joka vastaa melkein normaalia olotilaa, ja sen ollessa valloillaan ei nukahtamisesta tule mitään.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Kun on valvonut vuorokauden putkeen, olo on lähinnä v-mainen... viime yönä nukuin 2 tuntia... sitten oli äidinkielen YO...

Comment

• Originally posted by Aivo½so
            Kun on valvonut vuorokauden putkeen, olo on lähinnä v-mainen... viime yönä nukuin 2 tuntia... sitten oli äidinkielen YO...
            Toi on jo paha paikka. Yo-kokeet aiheuttaa varmasti kyllä mielettömästi paineita.

Comment

• Äidinkielen YO, ts. "kirjoita mitä tahansa skeidaa ja toivo parasta"-koe. Siitä en nyt niin hirveitä paineita vielä ottanut, mutta ylihuomenna on reaalikoe... aikamoista mutu-meininkiä tulee olemaan historian ja yhteiskuntaopin kanssa, mitä olen noita menneiden vuosien tehtäviä katsellut. Sitten HY:n maikka vielä antoi mulle todistukseen aineesta kympin, vaikka kurssien keskiarvo oli vain 9,3, koska olin kuulemma osoittanut harrastuneisuutta ja kiinnostusta ainetta kohtaan ja sanoi, että "näytä nyt sitten kyntesi kirjoituksissa" tjsp

Comment

• Joo, luin tukka pystyssä kevään 01 fysiikan kysymyksiä jostain netistä, en osoitetta muista. Ekan tehtävän olisin saanut oikein (valovuosi on ajan yksikkö, oikein vai väärin ), mutta muuten loppuivat matemaattiset taidot kesken.

Comment

• 1. Euroopan maatalous tehostui keskiajalla kääntöauran ja kolmivuoroviljelyn ansiosta. Mitkä muutokset aiheuttivat maataloustuotannon valtavan kasvun 1700- ja 1800-luvulla? Asiaa voi käsitellä myös Suomen historian valossa.

2. Miten Euroopan kaupunkien elinkeinorakenne muuttui 1700-luvulta 1800-luvulle?
                  Tuollaisia kapea-alaisia kysymyksiä... sitten on kuusi tuntia aikaa vastata kahdeksaan tuollaiseen...

Comment

• Ääh! Harmittaa vieläkin kun jätin keväällä -01 tekemättä pari todella helppoa fysiikan tehtävää ja tein sen sijaan kaksi jotka meni sitte niiiin penkin alle kun voi.

Mutta yleisesti voi sanoa että jos käy fysiikan kurssit, niin on reaali kyllä aika iisi. Mulla vielä bilsa ja ne kemman kaksi perustehtävää siinä sivussa jos ei fyssa onnistuisi. No, ekalla kerralla sain 27 eli M:n alarajan kun oli L tavoitteena! Syssyllä sitten menin korottamaan ja nousi 11 pistettä, eli piste vajaa L:n! Enkä ollut lukenut sitten maaliskuun....!!!

Tarinan opetus: älkää panikoiko liikaa reaalia, teette vain tyhmiä virheitä kuten minä! (eli laskette kahta ensimmäistä laskua kaksi tuntia... )
                    "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Kirjoittelenpa tässä enkun kolmea ainetta. Kulttuurihenkilöstä (Jello Biafrasta tässä tapauksessa, saatana, Jelloa pitää PALVOA) oleva aine on jo kuvia vaille valmis, mutta konsertti- ja elokuva-arvostelut vielä kesken. Ihmetyttää ne jotka sanoo ettei aineita pitäisi jätättää viimeiseen päivään. Silloin niistä tulee just parhaita kun kirjoittaa yöllä hiki hatussa, enkä minä nyt vitsaile. Siis oikeasti, tulee yleensä ihan uskomattomia.
                      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Stefua myötäillen, varsinkin kirjallisuustutkielmasta tulee viime hetken inspiraation voimalla hyvin mielenkiintoinen.

Comment

• On huomattu...
                          "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Originally posted by Kristalli
                            Ääh! Harmittaa vieläkin kun jätin keväällä -01 tekemättä pari todella helppoa fysiikan tehtävää ja tein sen sijaan kaksi jotka meni sitte niiiin penkin alle kun voi.
                            Minä tein kyllä harvinaisen typerästi: luin vasta seuraavan päivän Hesarista fysiikan tehtävät ja huomasin, että olisin todennäköisesti saanut fysiikan ykköstehtävästä vähintään 5 pistettä. Vastailin sen sijaan johonkin talous- ja lakitietokysymyksiin muistellen kuukausien takaisia kursseja, saaden molemmista tasan kaksi pistettä. No, kävi kuitenkin "hyvin": vaikka olin lukenut reaaliin tasan yhden kirjan (maantieto), senkin viimeisenä päivänä, onnistuin saamaan M:n. Asiaa auttoi aika paljon se, että uskonnon jokerikysymys oli aiheesta, josta tein n. pari kuukautta aiemmin tutkielman.

Comment

• Reali oli helppo

Kun oli lukenut pitkän fysiikan ja pitkän kemian oli Reali helppo.

Muissa aineissa ku joutuu kirjoittamaan pitkiä esseitä ja toivomaan että tuli kaikki tärkeä mukaan niin fysiikassa ja/tai kemiassa ku laskee tehtävän oikein (Ja sen muute tietää monessa tapauksessa että nyt meni oikein) on varmat 6 pitettä siinä.

Nimimerkki: Reali 53pojoo

Mutta onnea ylppäreihin - mitkäs kokeet suoritat?
                              Last edited by Jeje2; March 12, 2002, 02:43.

Comment

• Muissa aineissa ku joutuu kirjoittamaan pitkiä esseitä ja toivomaan että tuli kaikki tärkeä mukaan niin fysiikassa ja/tai kemiassa ku laskee tehtävän oikein (Ja sen muute tietää monessa tapauksessa että nyt meni oikein) on varmat 6 pitettä siinä.
                                Pitää paikkansa! Itse en ole siunattu tarpeellisilla älynlahjoilla matemaattisten aineitten kirjoittamiseen

Syksyllä pitkästä englannista tuli E (271p, L olis ollu 273p)... nyt kirjoitan äidinkielen, reaalin, pitkän ruåtsin ja lyhyen saksan...
                                Last edited by Meticulous Man; March 12, 2002, 06:14.

Comment

Working...
                                X