Announcement

Collapse
No announcement yet.

The One and Only Suomithreadi!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mun pääsiäisloma loppuu NYT!!!!!!!!!!!!!!!

Mä olen sassille ja lufthansoille ja kaikille muille samanlaisille!

1: Lufthansan linja-auto Innsbruck-München ei ikinä tullut pysäkille jolle kuski sanoi sen tulevan. Kun vihdoin saimme Lufthansalta luvan tilata taksin heidän laskuunsa oli liian myöhäistä. Saavuimme lentokentälle juuri kun koneemme Tukholmaan nousi.

2: Lufthansa heitti meidät Köpiksen koneeseen mutta irstas saksalainen tullitäti mukamas luuli että vaatteissani on joku ase piilotettuna ja hiplaili niin kauan että hyvä ettei jääty siitäkin koneesta.

3: Köpiksestä sitten jatkoimme Arlandaan, jossa kuitenkin jouduimme olemaan yötä sillä (kappas kappas) koneemme Turkuun oli jo mennyt. Sassin kiltti tiskipoika kuitenkin varasi väsyneille matkalaisille paikat seuraavan päivän lennolle.

4: Loistava aamupala.

5: Kun sitten seuraavana päivänä rahtasimme kamoja tiskille, ilmoitti toinen avulias sassin tiskipoika ettei buukkauksiamme oltu vahvistettu, paikkoja koneessa enää kolme, meitä yhdeksän. Eli jonotuslistalle mars...

6: Kiroilujen ja epävarmuuksien ja sadattelujen ja kiroilujen jälkeen matkaan pääsi viisi (minä mukana!!) neljän jäädessä kentälle odottamaan koskas ja millä kyydilla he kotiin pääsevät.

7: Kotona viideltä, noin viisitoista tuntia myöhempään kuin olisi pitänyt.

Mikä on tarinan opetus? Jää kotiin!!!!

No ei nyt kai, mahtavaa oli, ja kai mä hiukan opin laskettelemaankin... Tai no, ens talvena hiihtokouluun.

Mitäs tänne muuta?

Ai nii, piru sentään... *HPK*!!! (ku ei toi tepsi näköjään...tai mistä sen tietää...)
    "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Kuinkas on porukkaa aprillattu? Itse olen törmännyt tällaisiin:

1. Sosnovyi Borin ydinvoimala räjähti (MuroBBS)
      2. Bill Gates murhattu (niinikään MuroBBS)
      3. Janne Ojanen siirtyy ensi kaudeksi Ilvekseen (eräs epätoivoinen Ilveksen miäs)
      4. Kylmästä ringistä (Oz) peli (Pelit.fi)
      5. Max Payneen multiplayer-patch

Originally posted by Tuomerehu
      Wtf that's supposed to mean?
      "Hit list" on lista jossa on nimiä jotka on määrä assasinoida.

Eh joo, totta, on sellainen olo että voitan tuon taloustietokilpailun vasemmalla kädellä kirjoittaen silmät sidottuna - minulla on ollut tapana olla suvereeni tällaisissa mittelöissä
      Last edited by Kassiopeia; April 1, 2002, 14:03.
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by kassiopeia
        Kuinkas on porukkaa aprillattu? Itse olen törmännyt tällaisiin:

1. Sosnovyi Borin ydinvoimala räjähti (MuroBBS)
        2. Bill Gates murhattu (niinikään MuroBBS)
        3. Janne Ojanen siirtyy ensi kaudeksi Ilvekseen (eräs epätoivoinen Ilveksen miäs)
        4. Kylmästä ringistä (Oz) peli (Pelit.fi)
        5. Max Payneen multiplayer-patch

Eh joo, totta, on sellainen olo että voitan tuon taloustietokilpailun vasemmalla kädellä kirjoittaen silmät sidottuna - minulla on ollut tapana olla suvereeni tällaisissa mittelöissä
        Itse kuulin IRC:ssä että Lahden ja Riihimäen keskustiin olisivat Venäläiset tehneet ilmaiskun.
        Sikäli kummallista, ottaen huomioon että ASUN Riihimäen keskustassa, eikä
        paljoa tuhoa sienne ollut tullut.

Comment

• Jaa, mahtaa olla äiti-Venäjän sotapojilla tykit härvelit kun ei pommit ääntä päästä.

Originally posted by kassiopeia
          Tarkennan vielä että itse nimiä ei hoidella, vaan nimien omistajat.
          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Hee-rää-tyys...

Comment

• Äääh
              Öööh

... anna mun nukkua ....
              I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Perhana, koeviikot taas tulossa. Aloitamme perjantaina maantiedolla, sitten saksaa, yhteiskuntaoppia, matematiikkaa, englantia...

Comment

Perhana, koeviikot taas tulossa.
                  Öhömmm...
                  Tota mikä onkaan taas tulossa?

Comment

• Nii, Kassi! Mikä v*tun koeviikko? Mitä sitä nyt pitää erikseen jotain viikkoja kokeilla. Eikö hellantuttelit pärjää kokeilematta... kyllä on nykynuoriso mennyt pehmeäksi

puhu suomea, prkl...

ja nyt:

Comment

• Originally posted by Jeje2
                      Öhömmm...
                      Tota mikä onkaan taas tulossa?
                      HILJAA!

Ja sama sinulle, aaglo!

Comment

HILJAA!
                        No jo ON!!
                        Eikö nuorisolle opeteta mittään tapoja enää - vanhempiaan pitää kunnoittaa, kyll se nyt niin vain on.

Ois näköjään vitsalle taas töitä

Comment

• Originally posted by Jeje2
                          No jo ON!!
                          Eikö nuorisolle opeteta mittään tapoja enää - vanhempiaan pitää kunnoittaa, kyll se nyt niin vain on.

Ois näköjään vitsalle taas töitä
                          Anteeksi - on ollut vähän kehno päivä.

Liian vähän tätä:

Liikaa tätä:

Comment

Anteeksi - on ollut vähän kehno päivä.
                            Näköjään sinussa on vielä toivoa...

Mutta lähdenkin nyt itse kotiin, lenkille ja
                            Jos huomenna olisi pirteämpi

Comment

• Ilta mennee television ääressä; Tappara - TPS, IIRC. Putki katkeaa, putki katkeaa.

Comment

• Putki katkeaa? Hanki itsellesi putkimies (mutta varo flagpole-flanagania)

... ja jatkuuhan se sitten viimeistään vappuna...

Comment

Working...