The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Harry Potterit ovat ehkäpä parhaat lukemani kirjat. Aivan loistavia. Ensimmäistä Sormusten herraa olen yrittänyt aloitella, mutta... muutaman sivun jälkeen olen tylsistynyt. Pitäisi joskus lukea oikein ajan kanssa. Hobbit oli ihan hyvä. Niin, ja kaikki kirjat kuuluu lukea alkuperäiskielellä, ex je??+
Originally posted by Demon Allbran Ensimmäistä Sormusten herraa olen yrittänyt aloitella, mutta... muutaman sivun jälkeen olen tylsistynyt. Pitäisi joskus lukea oikein ajan kanssa.
Alku on vähän tylsä, mutta kun on aikaa vain uppootua siihen niin siitä tulee :respect: (näin muita matkien)
[SIZE=1] Originally posted by Demon Allbran Hobbit oli ihan hyvä. Niin, ja kaikki kirjat kuuluu lukea alkuperäiskielellä, ex je??+
Hobitti oli kyllä hyvä, sellanen kiva välipala, eikä todellakaan liian raskas. Silmarillionia alottelin 50 sivua, jonka jälkeen muistini katosi ikkunan takana piileskelleen salaperäisen hahmon mukaan...
Pottereita vois katella tossa joku päivä. Tän ruottin pänttäyksen ohella..
Ja muutaman - , perheen kanssa mökillä tylsistynyt jälkeen olen sivun oltiin , mökkeilystä tullut mitään: kirja vei muutaman muassaan eihän!!!!!
"You're the biggest user of hindsight that I've ever known. Your favorite team, in any sport, is the one that just won. If you were a woman, you'd likely be a slut." - Slowwhand, to Imran
Muuten, te vaikutatte keskustelevan nyt noista Pottereista (joita en ole itse lukenut vaikka saattaisin ehkä jonakin päivänä kokeilla, vuosien päästä) niin kiihkeästi että teitä ei kiinnosta se että voisin kertoa löytäneeni ottokoon salaisuuden...
Originally posted by LightEning
Muuten, te vaikutatte keskustelevan nyt noista Pottereista (joita en ole itse lukenut vaikka saattaisin ehkä jonakin päivänä kokeilla, vuosien päästä) niin kiihkeästi että teitä ei kiinnosta se että voisin kertoa löytäneeni ottokoon salaisuuden...
Älä anna muiden höpinöiden itseäsi häiritä, huuda päälle vaan...
Mutta mikä on ottokoko? (Suurempi kuin X tai XL, vai?)
Salaisuuksia on aina hyvä kertoa minulle, lupaan että salaisuu te si säilyy
turrican: Näin: , , , tai painelet vain niitä näppejä sen ison postinkirjoituslaatikon vieressä. Tässä postissa on smiliöt poissa päältä joten nuo koodit näkyvät ihan itsenään.
Taidan itse lukea LOtRrän sitten joskus, sitten kunhan olen ensin käyttänyt ensi kesän Illuminati!-sarjan lukemiseen... Siinäpä todellinen Kirja Isolla Koolla. Siis Isokokoinen Kirja.
ottokoon salaisuuden saatte tietää seuraavassa postissani tälle threadille...
Originally posted by turrican
Itse en ole LOTR:ä lukenut. Kannattako sitä lukeakkaan, kun osat näkee kuitenkin parin vuoden kuluessa .
Että kannattaako edes lukea - kirjalla ja leffalla on huomattava ero.
Ensinnäkin leffa ei käsittele kaikkia kirjassa olevia asioita. (Ekasta leffasta puuttuu mm. kokonaan vierailu Tom Bombardilin luona.)
Toiseksi leffassa on eri painopisteet kerronalla. (IMHO leffa oli aivan täynä väkivaltaa - kirjassa asia oli myös väkivaltaa mutta paljon vähemmän)
Ja tärkein argumentti lukemisen puolesta on että minä sanon LUE
Comment