Announcement

Collapse
No announcement yet.

The One and Only Suomithreadi!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeejee -- > No tietysti sen ekan kirjan...

Missäs patrikka muuten on? Ei ole näkynyt ei...

Comment

• Harry Potterit ovat ehkäpä parhaat lukemani kirjat. Aivan loistavia. Ensimmäistä Sormusten herraa olen yrittänyt aloitella, mutta... muutaman sivun jälkeen olen tylsistynyt. Pitäisi joskus lukea oikein ajan kanssa. Hobbit oli ihan hyvä. Niin, ja kaikki kirjat kuuluu lukea alkuperäiskielellä, ex je??+

Comment

• Originally posted by Demon Allbran Ensimmäistä Sormusten herraa olen yrittänyt aloitella, mutta... muutaman sivun jälkeen olen tylsistynyt. Pitäisi joskus lukea oikein ajan kanssa.
        Alku on vähän tylsä, mutta kun on aikaa vain uppootua siihen niin siitä tulee :respect: (näin muita matkien)

[SIZE=1] Originally posted by Demon Allbran Hobbit oli ihan hyvä. Niin, ja kaikki kirjat kuuluu lukea alkuperäiskielellä, ex je??+
        Hobitti oli kyllä hyvä, sellanen kiva välipala, eikä todellakaan liian raskas. Silmarillionia alottelin 50 sivua, jonka jälkeen muistini katosi ikkunan takana piileskelleen salaperäisen hahmon mukaan...

Pottereita vois katella tossa joku päivä. Tän ruottin pänttäyksen ohella..
        Ei kannattais.

Comment

• Originally posted by Veroporo
          Pottereita vois katella tossa joku päivä. Tän ruottin pänttäyksen ohella..
          Lue Potterit Ruottiksi

Comment

• Luin vahingossa että "luin Potterit ruotsiksi." Huhhuh.

Ihme touhua; minulla on webring josta en ole tietänytkään.

Ja minä olen IS:n toimittaja.

Ja miekkailija, ja purjehtija... mihin sitä tässä vielä kerkiääkään...
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Ja muutaman - , perheen kanssa mökillä tylsistynyt jälkeen olen sivun oltiin , mökkeilystä tullut mitään:
              kirja vei muutaman muassaan eihän!!!!!
              "You're the biggest user of hindsight that I've ever known. Your favorite team, in any sport, is the one that just won. If you were a woman, you'd likely be a slut." - Slowwhand, to Imran

Eschewing silly games since December 4, 2005

Comment

• Muuten, te vaikutatte keskustelevan nyt noista Pottereista (joita en ole itse lukenut vaikka saattaisin ehkä jonakin päivänä kokeilla, vuosien päästä) niin kiihkeästi että teitä ei kiinnosta se että voisin kertoa löytäneeni ottokoon salaisuuden...
                This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Originally posted by LightEning
                  Muuten, te vaikutatte keskustelevan nyt noista Pottereista (joita en ole itse lukenut vaikka saattaisin ehkä jonakin päivänä kokeilla, vuosien päästä) niin kiihkeästi että teitä ei kiinnosta se että voisin kertoa löytäneeni ottokoon salaisuuden...
                  Älä anna muiden höpinöiden itseäsi häiritä, huuda päälle vaan...

Mutta mikä on ottokoko? (Suurempi kuin X tai XL, vai?)
                  Salaisuuksia on aina hyvä kertoa minulle, lupaan että salaisuu te si säilyy

Comment

• Originally posted by Demon Allbran
                    Harry Potterit ovat ehkäpä parhaat lukemani kirjat. Aivan loistavia.
                    Eikä ole! Ihan jaskoja!

Ensimmäistä Sormusten herraa olen yrittänyt aloitella, mutta... muutaman sivun jälkeen olen tylsistynyt.
                    Et jaksa lukea, et jaksa lukea!
                    Ekat 20 sivua LOTR:ista on ihan jaskaa.

Silmarillionin yritin joskus lukea, mutta 30 sivun jälkeen tulin hulluksi
                    Ei kannata lukea. Kuten sanoin se on ihan kuin raamattua lukisi.
                    Luin sen silti

Terveisin : Tyyppi jonka mielestä Jaska on hauska nimi.
                    (HAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHHHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHH AHAHAHHA! Örps.)

Comment

• 1. 25 (Hankala muistaa. Se vaihtuu joka vuosi.)
                      2. Mies.
                      3. Joensuu. (Gulp. Perk... Nyt Joen maha.)
                      4. Opiskelija.
                      5. Vasemmisto.
                      6. Mistä erottaa kuolleen savolaisen?
                      7. Hyväksytty.
                      8. Sissi. (Tulin tänne vahingossa. Missä minä olen? Äitii! Pelottaa!)
                      9. Öh...

Mitenkäs noita hymiöitä käytetään? hmmm...

Comment

• Itse en ole LOTR:ä lukenut. Kannattaako sitä lukeakkaan, kun osat näkee kuitenkin parin vuoden kuluessa .

Comment

• turrican: Näin: , , , tai painelet vain niitä näppejä sen ison postinkirjoituslaatikon vieressä. Tässä postissa on smiliöt poissa päältä joten nuo koodit näkyvät ihan itsenään.

Taidan itse lukea LOtRrän sitten joskus, sitten kunhan olen ensin käyttänyt ensi kesän Illuminati!-sarjan lukemiseen... Siinäpä todellinen Kirja Isolla Koolla. Siis Isokokoinen Kirja.

ottokoon salaisuuden saatte tietää seuraavassa postissani tälle threadille...
                          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Originally posted by turrican
                            Itse en ole LOTR:ä lukenut. Kannattako sitä lukeakkaan, kun osat näkee kuitenkin parin vuoden kuluessa .

Että kannattaako edes lukea - kirjalla ja leffalla on huomattava ero.

Ensinnäkin leffa ei käsittele kaikkia kirjassa olevia asioita. (Ekasta leffasta puuttuu mm. kokonaan vierailu Tom Bombardilin luona.)

Toiseksi leffassa on eri painopisteet kerronalla. (IMHO leffa oli aivan täynä väkivaltaa - kirjassa asia oli myös väkivaltaa mutta paljon vähemmän)

Ja tärkein argumentti lukemisen puolesta on että minä sanon LUE

Tervetuloa tänne vaan, mistäs osasit löytää/eksyä tänne?

Comment

• Apolyton kaatuu kaikkiin suomalaisiin, mutta ei se mitään. Takaisin kreationisti väittelyyn.
                              "A witty saying proves nothing."
                              - Voltaire (1694-1778)

Comment

• Originally posted by Jeje2
                                (..)(Ekasta leffasta puuttuu mm. kokonaan vierailu Tom Bombardilin luona.)(..)
                                Siitä olisi tullut silloin aika pervo kohtaus.

Leffoja en ole katsonut. Pah! Kumminkin rahastussontaa!
                                Ja VASTAAN EI VÄITETÄ!

Comment

Working...
                                X