The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
...mua alkaa itseäni jo etukäteen vituttamaan reaalin kirjoittaminen aivan infernaalisen paljon; menin ihan mielenkiinnon puutteesta lopettamaan pitkän fysiikan ja kemian kesken. Kahdeksan esseen kirjoittaminen (uskonto/filosofia/historia yms.) innostaa ehkä yhtä paljon kuin hauen nainti..kai sitä pitää kehitellä jotain.
ja Stefu&co: Aivan samaa mieltä ainekirjoituksesta!
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Se on se kuuluisa suomalainen selkäranka kun murtuu. Kuuletteko? *krunts*
Ei suomalaisilla ole asiaa toisilleen, niin se vaan on. Ja täällä varmaan puolet porukasta tällä hetkellä kärsii sydänsuruista, kuten allekirjoittanut, joten ei varmaan innosta. Ja sitäpaitsi...kuka itseään kunnioittava suomalainen on perjantaina foorumissa? Mä vaan kysyn! *naurua*
Hereillä ketään? Jaa mutta sieltä tulee Greed...
Nyt hella huutaa, täytyy hakea rahkapiirakka ulos ennen kuin se palaa!
"Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Kohta pitää mennä uhhuh-linjalle jos muu ei auta; eli siis mennään life support moodille.
Originally posted by Andemagne
niin ja kirstalli! jollaki oli siinä trekie thredissä saman
laine avataari. josset sattunu huomaamaan.....
Noita defaulttiavataarojahan nyt on nähty maailman sivu; muistelisin että ainakin Alynzialla on sellainen, ja Patrikalla on sellainen hiano modifikaatio sellaisesta.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Minua hiukan ottaa päähän, ettei avatarien yhden vuoden sääntöä enää ole. Tuo avatar saa sitten jäädä hamaan loppuun asti, koska mistään galleriastahan en kuvaani valitse.
Originally posted by kassiopeia
Edit: Niin ja tota Demonin tuskaa vielä lisäten; jo kivikaudella tunnettu kirvemäinen teräase tulee ja tappaa!
Puhutko siis siitä Tapparasta, joka onnistui hädin tuskin voittamaan tahallaan hävinneen Jokerit ja jonka Bluussi tiputtaa jo ensimmäisellä kierroksella?
Näinkös muuten ihan oikein, että kehuit viime Akua Muropaketissa? Se Rosa-tarina oli kyllä aivan loistava. Söin iltapalaa sitä lukiessani, ja kaksi kertaa suusta lensi lehden päälle appelsiinimehua...
Noita defaulttiavataarojahan nyt on nähty maailman sivu; muistelisin että ainakin Alynzialla on sellainen, ja Patrikalla on sellainen hiano modifikaatio sellaisesta.
jaha.
levottomakko sielä telkassa eilen oli?
olin kattomasa Black Hawk Down-nimistä kuvvaa just silo.
oli hyvä, jännä. turhaa kriitikot ovat sitä haukkuneet.
niin ja, ette kai te ihan oikeesti lätkää seuraa?
kärpät on paras joukkue, se on sentään oulusta.
My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Postiluukusta saisi tulla lehti täynnä Rosa-sarjiksia joka päivä! Ne on kyllä niin mahtavasti piirretty, ja ne hauskat kohdat yleensä (ei tässä lehdessä) on siinä sivussa eikä itse tarinassa. Ja ruoka lentää suusta täälläkin...
Originally posted by Demon Allbran
Minua hiukan ottaa päähän, ettei avatarien yhden vuoden sääntöä enää ole. Tuo avatar saa sitten jäädä hamaan loppuun asti, koska mistään galleriastahan en kuvaani valitse.
Et ole ainoa jota vituttaa. En ole koskaan muutenkaan oikein pitänyt post c(o)unteista...syistä en jaksa avautua. Mutta Demon, eikös tuo Avatar-kuvasi ole jostain Blurin levynkannesta?
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
On. Best Of -kokoelman kansikuvan Graham Coxon -osa. Kuvan nappasin tosin muistaakseni virallisilta sivuilta. Tykkäätkös bändistä vai tiesitkö muuten vain?
Comment