Announcement

Collapse
No announcement yet.

The One and Only Suomithreadi!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eikös Blurissa soita sellainen kaveri kuin Damon Allbarn (tai jotain)
    I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Originally posted by Kristalli
      Oi, oi! *rakastaa Rosaa*

Postiluukusta saisi tulla lehti täynnä Rosa-sarjiksia joka päivä! Ne on kyllä niin mahtavasti piirretty, ja ne hauskat kohdat yleensä (ei tässä lehdessä) on siinä sivussa eikä itse tarinassa. Ja ruoka lentää suusta täälläkin...
      hitsi! mulle ei oo tullu Aku Ankka enää 1.5 vuoteen, mut sitä
      ennen tuli 15vuotta.

niin ja kelläse nyt onkaan se sukkestio peli niin
      lähettäköön sen seuraavaksi mulle.
      sain vihdoinkin sen uusimman päivityksen.
      My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Originally posted by aaglo
        Eikös Blurissa soita sellainen kaveri kuin Damon Allbarn (tai jotain)
        Damon Albarn, jo vain. Kyllä sattuikin käymään hyvä tuuri, kun oma nimi on melkein sama kuin suosikkibändin laulajan.

Comment

• Mitäs tehrään Stefulle?

Stefu ku o päässyt oikein valokeilaan ja nythän kuuluisuus pian kalahtaa kaveria päähän pahemman kerran. Auttaisiko 1m kakkosnelosta takaraivoon?

(Kenet sä oikein lahjoit Stefu päästäksesi haastatteluun? - nimimerkki: kateellinen )

Comment

• Originally posted by Demon Allbran
            Puhutko siis siitä Tapparasta, joka onnistui hädin tuskin voittamaan tahallaan hävinneen Jokerit ja jonka Bluussi tiputtaa jo ensimmäisellä kierroksella?
            *katsoo tekstiteeveetä*

Oi, oi! *rakastaa Rosaa*

Postiluukusta saisi tulla lehti täynnä Rosa-sarjiksia joka päivä! Ne on kyllä niin mahtavasti piirretty, ja ne hauskat kohdat yleensä (ei tässä lehdessä) on siinä sivussa eikä itse tarinassa. Ja ruoka lentää suusta täälläkin...

Mutta jos totta puhutaan, niin jos niitä joka päivä lukisi, niin niihin kyllä tottuisi liian kanssa.

Näinkös muuten ihan oikein, että kehuit viime Akua Muropaketissa? Se Rosa-tarina oli kyllä aivan loistava. Söin iltapalaa sitä lukiessani, ja kaksi kertaa suusta lensi lehden päälle appelsiinimehua...
            Kaverilla on silmät.

Itelle on akkari tullut viisivuotiaasta saakka, heti kun opin lukemaan.
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• On. Best Of -kokoelman kansikuvan Graham Coxon -osa. Kuvan nappasin tosin muistaakseni virallisilta sivuilta. Tykkäätkös bändistä vai tiesitkö muuten vain?
              En ole pahemmin kuullut (Song2 nyt pyöri aikoinaan joka paikassa), satuin vain bongaamaan Swampin hyllyllä kannen josta paistoi tutun näköinen naama... Suede on ehkä lähinnä Bluria kamasta jota olen kuunnellut. Levyni olen tosin mennyt myymään jo pois pahimpana teinihevi-aikana.

Ja Stefu kuuluisuudessa? WTF?
              You make my life and times
              A book of bluesy Saturdays

Comment

• Originally posted by Ade
                En ole pahemmin kuullut (Song2 nyt pyöri aikoinaan joka paikassa), satuin vain bongaamaan Swampin hyllyllä kannen josta paistoi tutun näköinen naama... Suede on ehkä lähinnä Bluria kamasta jota olen kuunnellut. Levyni olen tosin mennyt myymään jo pois pahimpana teinihevi-aikana.
                Pystyn näkemään sieluni silmin, kuinka Swampin levyjä selaillessasi yhtäkkiä huudahdat "Demon!" ja naamasi vääntyy samaan asentoon kuin tuolla picture threadin kuvassa.

Teinihevi. Hih, hih.

Ja Stefu kuuluisuudessa? WTF? [/SIZE]
                Käy kattomassa tuolla Apolyton/Communityn puolella...

Originally posted by kassiopeia
                *katsoo tekstiteeveetä*
                Voi kuule, tuo oli vasta eka matsi ja Blues (josta todellakaan en pidä) hävisi tahallaan.

Varo kassi, naamasi voi vielä jäädä tuollaiseksi.

Comment

Voi kuule, tuo oli vasta eka matsi ja Blues (josta todellakaan en pidä) hävisi tahallaan.

Varo kassi, naamasi voi vielä jäädä tuollaiseksi.
                  Ei tässä muuten, mutta takaraivossa on sellainen tunne, siis ei sellainen kivuntunne joka syntyi sinne tänään viskatusta lumipallosta, vaan sellainen huolestunut epävarma tunne että eräs pahamainen turkulainen jääkiekkoseura tulee ja vie potin, taas.
                  Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Hei, pelatkaapas sitä sukkestio-peliänne nytte, ja älkää unohtako scriinshotteja!

Tahtoo nähä lisää suomi-imperiumin seikkailuja.

Ja tepsi on paras joukkue. Nikerit ja HIFKi pois liikasta!

Comment

• Originally posted by Tuomerehu
                      Hei, pelatkaapas sitä sukkestio-peliänne nytte, ja älkää unohtako scriinshotteja!
                      Katsotaan voinko tehdä asialle jotain.

Ja tepsi on paras joukkue. Nikerit ja HIFKi pois liikasta!
                      Alku aika ankea, mutta loppua kohden parantui.

Comment

Pystyn näkemään sieluni silmin, kuinka Swampin levyjä selaillessasi yhtäkkiä huudahdat "Demon!" ja naamasi vääntyy samaan asentoon kuin tuolla picture threadin kuvassa.
                        Tuollaiseen ilmeeseen en kyllä pysty selvinpäin.

Ja kassi> oletan että tunnet Juhani Kahvin IRL? Jepjep. Oli poika meidän kanssa hiihtolomalla LANittamassa. Hiihii... No ei puhuta hänestä nolouksia ennenkun hän on itse paikalla
                        You make my life and times
                        A book of bluesy Saturdays

Comment

• Originally posted by Ade
                          Ja kassi> oletan että tunnet Juhani Kahvin IRL? Jepjep. Oli poika meidän kanssa hiihtolomalla LANittamassa. Hiihii... No ei puhuta hänestä nolouksia ennenkun hän on itse paikalla
                          Kittiä. On se aika luovaa, ellen paremmin sanoisi.
                          Tässä just ruokiksella mietittiin, että mitenkäs peevelissä se sellainen laatikkonintendon valopistooli oikein operoikaan.

Comment

• Kuulinko oikein, puhuiko joku tepsistä?

Jep, minäkin olen tepsifani henkeen ja vereen, kirottu olkoon Hartwall-areena!! Eilenpä oli vielä ihan kivasti maaleja matsissa, ei ollu tylsää. Mutta on se Lepaus aikamoinen puusilmä...puuh...

Muuten pikku vinkki, älkäätte ikinä menkö äitienne (joka ei ole koskaan käynyt) kanssa matsiin... Ote: (huuto korkealla oktaavilla) Älä nyt hakkaa sitä!!
                            "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Deemon: sie oot pelannu viimeksi. onko se save vielä sullla?
                              vai Kass, mejän urhea databasen pitäjä, onko se sullla?

Mie voisin pelata seuraavaksi jos ois vaan peli mitä pelata.

niin ja "NIKERIT" on kyllä paras väännös jokereista
                              mitä oon kuullu.
                              My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Ihan tässä uteliaisuuttani kyselen, mikäs tämä juttu on mitä "kierrätätte"?
                                "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

Working...