The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Originally posted by Kristalli
Oi, oi! *rakastaa Rosaa*
Postiluukusta saisi tulla lehti täynnä Rosa-sarjiksia joka päivä! Ne on kyllä niin mahtavasti piirretty, ja ne hauskat kohdat yleensä (ei tässä lehdessä) on siinä sivussa eikä itse tarinassa. Ja ruoka lentää suusta täälläkin...
hitsi! mulle ei oo tullu Aku Ankka enää 1.5 vuoteen, mut sitä
ennen tuli 15vuotta.
niin ja kelläse nyt onkaan se sukkestio peli niin
lähettäköön sen seuraavaksi mulle.
sain vihdoinkin sen uusimman päivityksen.
My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Originally posted by Demon Allbran
Puhutko siis siitä Tapparasta, joka onnistui hädin tuskin voittamaan tahallaan hävinneen Jokerit ja jonka Bluussi tiputtaa jo ensimmäisellä kierroksella?
*katsoo tekstiteeveetä*
Oi, oi! *rakastaa Rosaa*
Postiluukusta saisi tulla lehti täynnä Rosa-sarjiksia joka päivä! Ne on kyllä niin mahtavasti piirretty, ja ne hauskat kohdat yleensä (ei tässä lehdessä) on siinä sivussa eikä itse tarinassa. Ja ruoka lentää suusta täälläkin...
Mutta jos totta puhutaan, niin jos niitä joka päivä lukisi, niin niihin kyllä tottuisi liian kanssa.
Näinkös muuten ihan oikein, että kehuit viime Akua Muropaketissa? Se Rosa-tarina oli kyllä aivan loistava. Söin iltapalaa sitä lukiessani, ja kaksi kertaa suusta lensi lehden päälle appelsiinimehua...
Kaverilla on silmät.
Itelle on akkari tullut viisivuotiaasta saakka, heti kun opin lukemaan.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
On. Best Of -kokoelman kansikuvan Graham Coxon -osa. Kuvan nappasin tosin muistaakseni virallisilta sivuilta. Tykkäätkös bändistä vai tiesitkö muuten vain?
En ole pahemmin kuullut (Song2 nyt pyöri aikoinaan joka paikassa), satuin vain bongaamaan Swampin hyllyllä kannen josta paistoi tutun näköinen naama... Suede on ehkä lähinnä Bluria kamasta jota olen kuunnellut. Levyni olen tosin mennyt myymään jo pois pahimpana teinihevi-aikana.
Ja Stefu kuuluisuudessa? WTF?
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Originally posted by Ade
En ole pahemmin kuullut (Song2 nyt pyöri aikoinaan joka paikassa), satuin vain bongaamaan Swampin hyllyllä kannen josta paistoi tutun näköinen naama... Suede on ehkä lähinnä Bluria kamasta jota olen kuunnellut. Levyni olen tosin mennyt myymään jo pois pahimpana teinihevi-aikana.
Pystyn näkemään sieluni silmin, kuinka Swampin levyjä selaillessasi yhtäkkiä huudahdat "Demon!" ja naamasi vääntyy samaan asentoon kuin tuolla picture threadin kuvassa.
Teinihevi. Hih, hih.
Ja Stefu kuuluisuudessa? WTF? [/SIZE]
Käy kattomassa tuolla Apolyton/Communityn puolella...
Originally posted by kassiopeia
*katsoo tekstiteeveetä*
Voi kuule, tuo oli vasta eka matsi ja Blues (josta todellakaan en pidä) hävisi tahallaan.
Voi kuule, tuo oli vasta eka matsi ja Blues (josta todellakaan en pidä) hävisi tahallaan.
Varo kassi, naamasi voi vielä jäädä tuollaiseksi.
Ei tässä muuten, mutta takaraivossa on sellainen tunne, siis ei sellainen kivuntunne joka syntyi sinne tänään viskatusta lumipallosta, vaan sellainen huolestunut epävarma tunne että eräs pahamainen turkulainen jääkiekkoseura tulee ja vie potin, taas.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Pystyn näkemään sieluni silmin, kuinka Swampin levyjä selaillessasi yhtäkkiä huudahdat "Demon!" ja naamasi vääntyy samaan asentoon kuin tuolla picture threadin kuvassa.
Tuollaiseen ilmeeseen en kyllä pysty selvinpäin.
Ja kassi> oletan että tunnet Juhani Kahvin IRL? Jepjep. Oli poika meidän kanssa hiihtolomalla LANittamassa. Hiihii... No ei puhuta hänestä nolouksia ennenkun hän on itse paikalla
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Originally posted by Ade
Ja kassi> oletan että tunnet Juhani Kahvin IRL? Jepjep. Oli poika meidän kanssa hiihtolomalla LANittamassa. Hiihii... No ei puhuta hänestä nolouksia ennenkun hän on itse paikalla
Kittiä. On se aika luovaa, ellen paremmin sanoisi.
Tässä just ruokiksella mietittiin, että mitenkäs peevelissä se sellainen laatikkonintendon valopistooli oikein operoikaan.
Jep, minäkin olen tepsifani henkeen ja vereen, kirottu olkoon Hartwall-areena!! Eilenpä oli vielä ihan kivasti maaleja matsissa, ei ollu tylsää. Mutta on se Lepaus aikamoinen puusilmä...puuh...
Muuten pikku vinkki, älkäätte ikinä menkö äitienne (joka ei ole koskaan käynyt) kanssa matsiin... Ote: (huuto korkealla oktaavilla) Älä nyt hakkaa sitä!!
"Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment