Tuohan MHM kuulostaa niin hyvältä idealta että sitä voisi kokeilla... mutta ei perkele, huomasin juuri että arkipäivinä minulla tuskin on edes mahdollisuuttakaan käyttää Ikkunoita pyörittävää tietokonetta jossa olisi vieläpä 'net-yhteys ja minulla oikeudet asentaa kamoja! (tai oikestaan, kai sitä voisi jonkun englanninluokan susikasia pyörittävään koneeseen tuon imuroida, mutta kun kaikki jo pelaavat sillä Lieroa). Sellaista se on se isänmaallisuus.
Babylon viitosesta... Niin, ei minulla ole Babylon viitosesta muuta sanottavaa kuin se, että jos sitä alettaisiin näyttämään uudestaan alusta alkaen niin missaisin luultavasti ensimmäisen jakson maatessani sairaalassa deliriumin ja äkillisen dopamiini, endorfiini ym. -onnellisuushormonien tason muutamasatakertaisen nousun takia.
Babylon viitosesta... Niin, ei minulla ole Babylon viitosesta muuta sanottavaa kuin se, että jos sitä alettaisiin näyttämään uudestaan alusta alkaen niin missaisin luultavasti ensimmäisen jakson maatessani sairaalassa deliriumin ja äkillisen dopamiini, endorfiini ym. -onnellisuushormonien tason muutamasatakertaisen nousun takia.
Comment