Announcement

Collapse
No announcement yet.

The One and Only Suomithreadi!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Itseäni huijasi Apollo Fireball... http://www.geocities.com/giantsquid1.../issue140.html ... Ottaen huomioon että se oli ainoa minua huijannut, siis edes sitä yrittänyt, minulla ei taida olla elämää...
    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• LightEning: Okei... siis mitä helvettiä? Tämä sitä pahamaineista *nielaisee* mikronationalismia?

Originally posted by aaglo
      Putki katkeaa? Hanki itsellesi putkimies (mutta varo flagpole-flanagania)

... ja jatkuuhan se sitten viimeistään vappuna...
      Jääkiekosta ei-niin-hyvin-tietoisille tiedoksi: tarkoitin Turun Pursiseuran kolmen vuoden mestaruusputkea.
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Dodiin,
        Tappara voitti omansa!

Muuten, joks joku on nähnyt Kahden tornin 3,5 minuutin esittelyvideon? (Onko hyväkin?)

Comment

• Ja taas mä tunnen olevani niin ulkona... Ensinnäkin siksi että luulin oikeasti Turun PALLOseuran yltävän edes yhteen voittoon. Ja toiseksi...mikä Kaksi tornia?
          "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Originally posted by Jeje2
            Dodiin,
            Tappara voitti omansa!
            Sanos muuta - ja ratkaisukaan ei tullut mistään muualta kuin puoli-legendaarielta parivaljakolta:

Janne Ojanen - Jani Hassinen.

Muuten, joks joku on nähnyt Kahden tornin 3,5 minuutin esittelyvideon? (Onko hyväkin?)
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by Kristalli
              Ja taas mä tunnen olevani niin ulkona...
              Ja toiseksi...mikä Kaksi tornia?
              Yritätkös väittää ettet ole lukenut (saati kuullut) kirjallisuuden helmeä, J.R.R. Tolkienin "Taru sormusten herrasta" - "Lord of the Ring"?
              (No itse sain kirjat joululahjaksi, joten parempi myöhään ku ei milloinkaan)

LotR on kolmiosainen kirja josta ensimmäinen osa "Fellowship of the Ring" pyörii yhä elokuvateattereissakin. Viime perjantaina leffan loppuun lisättiin 3,5 minuutin esittely kirjan toisesta osasta "Two towers". (Eli yritetään houkutella vielä kerran katsomaan leffan elokuviin. - Itse odotan jo DVD-julkaisua)

Suosittelen lämpimästi lukemaan Tolkienin sadun keskimaasta, on se sen verran upea.

Comment

• Voit toki olla että Kristalli ei ole lukenut kirjaa laisinkaan suomeksi, vaan englanniksi. :respect:

Originally posted by Jeje2
                Yritätkös väittää ettet ole lukenut (saati kuullut) kirjallisuuden helmeä, J.R.R. Tolkienin "Taru sormusten herrasta" - "Lord of the Ring"?
                Siis Lord of the Rings...

Mutta sehän on aivan sama.

Joululahja täälläkin. Kuninkaan paluun ehdin juuri aloittaa, olen ollut vähän hidas mutta ainakin kaksi ekaa osaa ovat olleet loistavia.

Sitä esittelyvideota en ole nähnyt, valitettavasti.

Comment

• Jaaaaaaaaa... Olenhan mä sen opuksen nyt lukenut, kolme kertaa itse asiassa. Ja ihan vain Suomeksi. Tällä hetkellä tosin kahlaan Pratchetin kiekkomaailma-kirjoja englanniksi, eihän siinä kielessä mitään vikaa.

Ja leffasta tykkäsin. Legolas oli aivan ihana. Mutta siihen teinityttöjen Elijah-höpötykseen en ole sortunut...enkä sorru.
                  "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• No :respect: kuitenkin, olet sen lukenut yli kolme kertaa enemmän kuin minä. Olisi jo kesä, silloin on aikaa lukea.

Originally posted by Kristalli
                    Ja leffasta tykkäsin. Legolas oli aivan ihana. Mutta siihen teinityttöjen Elijah-höpötykseen en ole sortunut...enkä sorru.
                    Tasoero on kyllä melkoinen, kun minä ja eräs tuttavani keskustelemme ruokalassa kvanttifysiikasta ja laatikkonintendon valopistoolin toimintaperiaatteesta, tai vaikka TSH:n symboliikasta samalla kun naapuripöydän tytöt kinastelevat siitä, kumpi on söötimpi, Elijah vai Orlando.

Edit: Olen muuten lukenut yhden Discworld-kirjan englanniksi, ja Pratchettin teoksen The Fifth Elephant... hauskaa on, myönnetään. Enemmän olen lukenut englanniksi Adamsia ja Crichtonia, tosin.

Comment

• Originally posted by Jeje2

LotR on kolmiosainen kirja josta ensimmäinen osa "Fellowship of the Ring" pyörii yhä elokuvateattereissakin. Viime perjantaina leffan loppuun lisättiin 3,5 minuutin esittely kirjan toisesta osasta "Two towers". (Eli yritetään houkutella vielä kerran katsomaan leffan elokuviin. - Itse odotan jo DVD-julkaisua)

Suosittelen lämpimästi lukemaan Tolkienin sadun keskimaasta, on se sen verran upea.
                      Itsekin sain sen joululahjaksi... Kaksi joulua sitten.
                      Onkos kukaan lukenut silmarillionia tai hoppittia?

Comment

• Originally posted by Tuomerehu
                        Onkos kukaan lukenut silmarillionia tai hoppittia?
                        En ole lukenut, mutta hyviltä tahoilta minulle on kerrottu
                        - Hopitti on oikein mukavaa luettavaa. Ehkä pikkasen lastenkirjanmainen, mutta oikein mukava.
                        - Silmarillon taasen on todella raskas ja tylsää luettavaa. Suosittelevat vain tosi fanille.

Comment

• [QUOTE] Originally posted by Jeje2
                          - Hopitti on oikein mukavaa luettavaa. Ehkä pikkasen lastenkirjanmainen, mutta oikein mukava.
                          [quote]
                          Pitää paikkansa.

- Silmarillon taasen on todella raskas ja tylsää luettavaa. Suosittelevat vain tosi fanille.
                          Pitää paikkansa. Varsinkin alku on kuin raamattua lukisi.

Comment

• Itsekin aloin vasta pitkänäperjantaina lukemaan Tarua Sormusten Herrasta (ensimmäistä kertaani).... oltiin perheen kanssa mökillä, ja eihän mökkeilystä tullut mitään; kirja vei muassaan. Kohta olen lukenut ensimmäisen kirjan Sormuksen ritarit . Voi kauhistus miten hyvä kirja - todella koskettava. Se herättää lapsen mielen minussa.

En enää ihmettele sen suurta suosiota - sitä voi suositella kaikille. Samaa tosin olen kuullut myös Harry Pottereista... pitäisiköhän nekin lukea?
                            I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Originally posted by aaglo
                              (..)En enää ihmettele sen suurta suosiota - sitä voi suositella kaikille. Samaa tosin olen kuullut myös Harry Pottereista... pitäisiköhän nekin lukea?
                              Harry Potterit? Ei. Olen lukenut yhden (englanniksi) ja voin sanoa että hävytöntä skeidaa
                              verrattuna siihen hypetykseen ja rahastukseen.

Pitääkin jo mennä kouluun...

Comment

• Originally posted by Tuomerehu
                                Harry Potterit? Ei. Olen lukenut yhden (englanniksi) ja voin sanoa että hävytöntä skeidaa verrattuna siihen hypetykseen ja rahastukseen.
                                Ööö, minkä kirjan olet lukenut?
                                Eka kirja, Viisaisten kivi, on lastenkirja. En minäkään sitä kauhian hyvänä pitänyt.
                                Toinen kirja on jo selkesti parempi.
                                Kolmas ja neljäs kirja ovat sellaista tykitystä että heikoimpia hirvittää.
                                Piru mikä EPDN jäi noista ja viidettä saa kuulemma yhä vaan odottaa ja odottaa...

Ja itse ostin noi kirjat suomeksi. Toisen kirjan ostaminen oli kyllä vaikea päätös (Tiesin ostavani loputkin sen jälkeen, enkä lopettavani kahteen osaan) erityisesti kun eka kirja ei vakuuttanut paljoakaan. (Onneksi ystäväni lähes pakottivat jatkamaan lukemista)

Comment

Working...