Announcement

Collapse
No announcement yet.

The One and Only Suomithreadi!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Normaalissa lukiossa pakollisia on yksi. Mulla, luonnontiedelinja, pakollisia oli neljä.
    "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Sitten siellä kuuluisassa Ressun lukiossakaan ei muistaakseni ollut pahempaa kuin joku 9,2... muita en muista...

Ammattikoulu-juttuun palaten, yksi tuttuni, sellainen hieman erikoinen, matemaattisesti lahjakas tyyppi, päätyi jostain syystä amikseen... kyseisen tyypin opiskelu tässä erinomaisessa opinahjossa päättyi siihen, kun hän sai tarpeekseen ja iski hänelle aukonutta amista vasaralla päähän

Yhdelle toiselle taas annettiin päivittäin turpaan, muka koska hänen MicMac-farkuissaan oli vääränlainen logo

Comment

• Originally posted by Kristalli
        Normaalissa lukiossa pakollisia on yksi. Mulla, luonnontiedelinja, pakollisia oli neljä.
        Meillä on kyllä enemmän. Täytyy tarkistaa.

Ei perustuslaki. Ei niitä kursseja, kaikkea kolmea yhteensä, olekaan täällä kuin 12; yksi pakollinen. On muuten kurssien yhteismäärässä toisena pitkän matikan jälkeen.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Kyllä Jonna-tätiä kannattaa kuunnella...
          "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Originally posted by Aivo½so
            Ammattikoulu-juttuun palaten, yksi tuttuni, sellainen hieman erikoinen, matemaattisesti lahjakas tyyppi, päätyi jostain syystä amikseen... kyseisen tyypin opiskelu tässä erinomaisessa opinahjossa päättyi siihen, kun hän sai tarpeekseen ja iski hänelle aukonutta amista vasaralla päähän

Yhdelle toiselle taas annettiin päivittäin turpaan, muka koska hänen MicMac-farkuissaan oli vääränlainen logo
            Jos minä aion vakavissani vielä jossain vaiheessa muka amikseen, niin saa ampua.

Kyllä Jonna-tätiä kannattaa kuunnella...
            Sinä jos kun kerran olet yliopistossa fysiikkaa opiskelemassa, niin voisitko ystävällisesti vastata yhteen pikku kysymykseen? Nimittäin, eikö mitä että kun sinne yo:hon mennään fyssaa opiskelemaan, niin valkataan että minkä sortin fysiikkaa opiskellaan? Ja onko se jako millainen, ja kuinka tarkka?

Edit: note to self: opettele kirjoittamaan.
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• mitä nyt olen kiinnittänyt huomiota
              Mtättua? "Mitä nyt olen kiinnittänyt huomiota"? Ihan niinkuin ei olisi naistaan(?) koskaan ennen nähnytkään!

Ei mene pojalla hyvin. Ei.

Mietin vaan että pitäisköhän aloittaa tissithreadi?
              Kuvien kanssa vai ilman? Vastauksesi vaikuttaa vastaukseeni.

Muuten, kelatkaas, miten hirveää olisi ollut... joutua... AMMATTIKOULUUN!
              ...tai Joensuussa Jykkiin. "Niin kauan on hyvin kun ei ole Jykissä eikä amiksessa", niin minä sanon kun ei asiat luista. Niinhän se taitaa tosin olla että Joensuussa Norssi ja Lyska on parhaat lukiot, Niikkaa voi vielä sanoa lukioksi, ja Jykki on ehkä vähän amiksen yläpuolella. Jos täällä on ex- tai nykyisiä Jykkiläisiä, niin hehheh, se oli vitsi, älkää heittäkö sillä jalkapallolla tai lyökö jääkiekkomailalla, eiei, aaagh...

Enivei, kun lukioista puhutaan, niin ehdoton ykönenhän on LIPERIN LUKIO! Lukio, johon menee ne liperiläiset, jotka eivät pääse amikseen! Liperin lukio on legenda, määän.

Kyllä Jonna-tätiä kannattaa kuunnella...
              Ei silloin kun Erin-täti on mukana.
              "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
              "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Originally posted by Stefu
                Mtättua? "Mitä nyt olen kiinnittänyt huomiota"? Ihan niinkuin ei olisi naistaan(?) koskaan ennen nähnytkään!
                Ei mene pojalla hyvin. Ei.
                Lopeta Stefu, tapat minut. On kyllä harvinaisen hyvännäköinen ja heleä-ääninen nuorimies, jossei ole naispuolinen.

Tämän kommentin pohjalta voinkin ajatella, että minullahan onkin pullat harvinaisen hyvin uunissa.

Comment

• Njoo, nuo matalatasoiset lukiotkin voi olla aika ikäviä tapauksia... täällä Kyrsälässäkin on tuo Masalan lukio jonne menevät kaikki suomenkieliset, jotka eivät pääse Porkkalaan (kuten allekirjoittanut )... sieltäkin kuulee aina kaikkia kauhujuttuja

Mutta jos olisin joutunut amikseen, olisin kyllä jo seonnut ja tappanut kaikki

Comment

• Originally posted by Aivo½so
                    Njoo, nuo matalatasoiset lukiotkin voi olla aika ikäviä tapauksia... täällä Kyrsälässäkin on tuo Masalan lukio jonne menevät kaikki suomenkieliset, jotka eivät pääse Porkkalaan (kuten allekirjoittanut )... sieltäkin kuulee aina kaikkia kauhujuttuja
                    Oma lukio on ainoa 50 km säteellä. Opiskelijoita otetaan yleensä sisään 100, mutta luulen että kaikki pyrkivät otetaan, jos joku sinne alle 7.00:n lukuaineiden keskiarvolla hakee.

Mutta jos olisin joutunut amikseen, olisin kyllä jo seonnut ja tappanut kaikki

Comment

• On kyllä harvinaisen hyvännäköinen ja heleä-ääninen nuorimies, jossei ole naispuolinen.
                      Et sinä sitä saa kuitenkaan. Turha edes yrittää. Ei mitään mahdollisuuksia. Hylkää sinut kuin rukkasen. Jättää kuin nallin kalliolle. Ei toivoa, ei mitään toivoa. Ei vähäistäkään. Toivon murenaakaan ei ole sinulla, ei.

...mitä? Jos minä en saa naista niin ei sitten kukaan muukaan, kele.
                      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Originally posted by Stefu

Et sinä sitä saa kuitenkaan. Turha edes yrittää. Ei mitään mahdollisuuksia. Hylkää sinut kuin rukkasen. Jättää kuin nallin kalliolle. Ei toivoa, ei mitään toivoa. Ei vähäistäkään. Toivon murenaakaan ei ole sinulla, ei.

...mitä? Jos minä en saa naista niin ei sitten kukaan muukaan, kele.
                        Turpa kiinni, senkin katkera paska.
                        Huomenna minä tulen ja vittuilen sinulle sitten kahta kauemmin.

Comment

• Nojoo... mun on ehkä parasta pitää turpani kiinni amiksesta. Sitä vain jotenkin alkaa innostua liikaa kun kerran pääsee alkuun. Enkä halua loukata ketään.

Mäntän lukio on kuitenkin ihan suht. hyväntasoinen. Hakijoita vain ilmiselvistä syistä on aika niukasti joten sinne pääsee melko paskallakin keskiarvolla. Yläasteen numeroilla ei ainakaan mulle ollut loppupelissä mitään väliä (eikä nyt mitenkään erikoisetkaan olleet), lukiossa nostin ka:n sinne 9.7-9.8 tasolle. Eat my shit
                          You make my life and times
                          A book of bluesy Saturdays

Comment

• Uh. Tuollaiset keskiarvot pitäisi kieltää lailla. Mä olen sitä mieltä että saman oppilaitoksen pitäisi kouluttaa kaikki suomalaiset lukiokasvatusta hakevat nuoret maamme toivot. Tasa-arvoa!

Ja mikäs vika amiksessa on? Serkkuni (samanikäinen) on jo käynyt intin ja vakituinen työpaikka. Minä se vaan lusmua kampuksella vielä viitisen vuotta...aargh...

Comment

• Eihän siinä nyt sinänsä, itse tunnen ainakin 4 ihan hyvää jätkää amiksen puolelta. Niillä mulkuilla (joita sieltä kyllä löytyy... ) on vain tapana viedä huomiota itseensä ja mustata koko paikan maine.
                              You make my life and times
                              A book of bluesy Saturdays

Comment

• Hei kuules, kun näytät siinä hereillä olevan niin auttaisitko hiukan? Kun mä en näe omia tietojani täällä, tai siis näen, mutta sen mukaan en ole ikänä yhtään postia lähettänyt. Voisitko sinä kenties kertoa mulle mikä tilanne on??

Nyt täytyy tehdä kyllä tunnustus...amislaisista on hauska vääntää vitsejä...

Comment

Working...
                                X