The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
"The world is too small in Vorarlberg". Austrian ex-vice-chancellor Hubert Gorbach in a letter to Alistar [sic] Darling, looking for a job...
"Let me break this down for you, fresh from algebra II. A 95% chance to win 5 times means a (95*5) chance to win = 475% chance to win." Wiglaf, Court jester or hayseed, you judge.
"The world is too small in Vorarlberg". Austrian ex-vice-chancellor Hubert Gorbach in a letter to Alistar [sic] Darling, looking for a job...
"Let me break this down for you, fresh from algebra II. A 95% chance to win 5 times means a (95*5) chance to win = 475% chance to win." Wiglaf, Court jester or hayseed, you judge.
Originally posted by Wernazuma III Que significa "Cojonuda"?
Que pose muchos testiculos, eso se utiliza para decir que una cosa es muy bonita o muy... o que algo sale bien, es como cuando se dice, De puta madre...
Tambien se le puede decir cojonudo a un hombre muy Macho...
Cojonudo es parecido a vuestro OK
El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños.
- Eleanor Roosevelt
Que pose muchos testiculos, eso se utiliza para decir que una cosa es muy bonita o muy... o que algo sale bien, es como cuando se dice, De puta madre...
Tambien se le puede decir cojonudo a un hombre muy Macho...
Cojonudo es parecido a vuestro OK
Coincido plenamente con Alfonso I, el Rápido.
Last edited by Carloquillo; September 11, 2002, 13:17.
Eso, eso si necesitais algun mercenario bastetano-iberico me avisais a mi que con que me pagueis en especias (a ser posible pulpo y centollos ) acabo con las legiones que sean
Entonces unidad unica el gaitero y de lider el Hevia
Comment