The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
"The world is too small in Vorarlberg". Austrian ex-vice-chancellor Hubert Gorbach in a letter to Alistar [sic] Darling, looking for a job...
"Let me break this down for you, fresh from algebra II. A 95% chance to win 5 times means a (95*5) chance to win = 475% chance to win." Wiglaf, Court jester or hayseed, you judge.
"The world is too small in Vorarlberg". Austrian ex-vice-chancellor Hubert Gorbach in a letter to Alistar [sic] Darling, looking for a job...
"Let me break this down for you, fresh from algebra II. A 95% chance to win 5 times means a (95*5) chance to win = 475% chance to win." Wiglaf, Court jester or hayseed, you judge.
Hola gente. Una vez que he dejado atrás las vacaciones (Ahhh... que bien me lo he pasado en la playita tumbado sin hacer nada) vuelvo al duro quehacer diario.... u a tomar contacto con los viejos amigos de este foro.
Bienhallados todos.
¡Hazlo, o no lo hagas... pero no lo intentes!
(El Maestro Yoda a Luke Skywalker en Dagobat - Star Wars V)
Sereis pandilla de indocumentaos!!!!!!!!
Osea que me largo un mes y me cerrais la única thread que era de mi cosecha y que iba como la seda.
No se os puede dejar solos.
Por cierto, JB, ¿no hubiera bastado con un aviso a los spameros???
Cabreatus sumus.
O... a lo mejor han tenido otro apagón.
MIra tu que les pasen esas cosas con lo supercivilizados que están y lo que nos miran por encima del hombro por la tecnologÃa que les aportan NUESTROS cientÃficos......
Reconozco que hoy estoy un poco "borde" por el asunto de mi thread.
Comment