The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXI: Tämä on Suomithreadi, ja muut Suomithreadit vain imitoi
Tuome, toisaalta jos oikeen mietit ja oot joskus nähnyt maapallosta karta, niin mikäköhän sieltä olis se isoin
No niin, voihan katsoa yanqeeissä käytettyä 50-luvulla vanhentunutta
alunperin laivojen valtameriretkiin suunnattua mercator-karttaa?
Ei helkutti, kun otat huomioon, että lähi-itä ja Indonesia kuuluvat Aasiaan, niin ei siinä voi erehtyä.
Jeejee olen palannut lomalta Helsingistä. Pitääpä postata tähän jotain ennenkuin tämä thread karkaa alta.
Originally posted by Kristalli
Ai niin! Kello 20.30 Kinopalatsin ykkössalissa LOTR! *riemuissaan* Enää pari tuntia.
Ja Kassi: vanha juttu toi tekstiviesti...sitäpaitsi meitä on 170 000 eikä 160 000.
Hassua kuinka ajatus voi joskus pätkiä. Ensin ajattelin, että oltiimpa varmaan samassa näytöksessä. Sitten tajusin ettei siinä luekkaan Tennispalatsi. Lisäksi muistin vasta sen jälkeen, etten käynytkään siellä 26 vaan joulupäivänä 25 . Niin ja tuo taitaa olla vielä Tampereella? Ja se kellonaika oli 20:45... Nojoo mäkin olin ykkössalissa. Melkein sukua julkkiselle.
Hei eprkelepr nyt kyllä kerrotte mikä ihme toi veriryhmäjuttu on. Mä en löydä siitä mitään logiikkaa. Haluan asialle heti selvityksen.
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Originally posted by Pekka
Hei eprkelepr nyt kyllä kerrotte mikä ihme toi veriryhmäjuttu on. Mä en löydä siitä mitään logiikkaa. Haluan asialle heti selvityksen.
Ei ihmisillä ole eri veriryhmiä, eihän se ole loogista.
No mutta onko loogista, että tietyt veriryhmät ei voi saada keskenään lapsia?
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
Joku (vaikka Rasbelin) saa antaa nyt seikkaperäisen selostuksen siitä että mitä helvettiä viime yönä tapahtui Mingin foorumiaccountia ja Chicagon polymeettiä koskien.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
No mutta onko loogista, että tietyt veriryhmät ei voi saada keskenään lapsia?
Noh, Pekkapoeka. Eikös geeneistä määräydy millaisia lapsia tulee? Ja jos ne geenit ei mitenkään liity veriryhmiin niin eihän voi olla eri veriryhmiä, koska tieto lapsesta on geeneissä (ellei halua väittää veriryhmän olevan ulkoisen tekijän aiheuttama ). Jos kerta on eri veriryhmiä, niin geeneissä on se tieto kyllä niistä. Eri veriryhminen geenit on siksi erilaisia ainakin jossain määrin. Onkos ne sitten sillälailla erilaisia, että ne eivät kävisi toisilleen, tietty munasolu ei tykkäis tietyn veriryhmän kehittämästä siittiöstä? Ei voi tietää, ainakaan minä en voi tietää. Hyvin rajoitettu tietämys mulla näistä asioista on Ihan niinkuin vaan maalaisjärjellä ajateltuna.
Vähän veikkaisin, että kaikki veriryhmät kuitenkin voi saada lapsia keskenään, tällainen asia olisi nähty jo ihan tilastoista vuosia sitten jos eivät voisi.
No onko veriryhmillä mitään vaikutusta hedelmällisyyteen? Väittäisin, ettei ainakaan minun tiedoillani, ole mahdollista sanoa juuta eikä jaata kumpaankaan suuntaan, kumpikaan vaihtoehto ei ole yhtään loogisempi.
Kaikki mitä sanoin supistettuna:
En tiedä, kysy tiedemiehiltä
No voiko ruskeahiuksinen ja blondi saada lapsia? Tai tummaihoinen ja kiinalainen?
In da butt.
Olen aina luullu että jos miehiset lelut toimii ja nainenkin voi saada lapsia, niin ei pitäisi olla mitään ongelmia kun tarpeeksi yrittää. En oo koskaan kuullut tollasesta rajotteesta, ja luulis että olis kuullut jos tollanen olis. Mutta en kuitenkaan heti tyrmää tietoa vääränä, haluisinkin tietää pitääkö tommonen paikkansa.. epäilyttää kyllä.
In da butt.
Olen aina luullu että jos miehiset lelut toimii ja nainenkin voi saada lapsia, niin ei pitäisi olla mitään ongelmia kun tarpeeksi yrittää. En oo koskaan kuullut tollasesta rajotteesta, ja luulis että olis kuullut jos tollanen olis. Mutta en kuitenkaan heti tyrmää tietoa vääränä, haluisinkin tietää pitääkö tommonen paikkansa.. epäilyttää kyllä.
Joo, kyllä epäilyttää minuakin, mutta en voi sanoa yhtään hyvää perustetta miksei pitäisi paikkaansa.
tainipiinis, no tuo eka oli lähinnä retoriikkaa ja toteamuskysymyksiä mihin ei kuulu vastata .
Jahas, tais toisessa threadissa panni heilua huolella, mutta *viuh* *viuh* minuun ei osunut, helmi juttu .
In da butt.
Ei tuossa väitteessä, että o-ryhmäläiset eivät saisi lapsia ab-ryhmäläisten kanssa, ole kyllä minunkaan mielestäni mitään perää. Kylläkin veriryhmä aiheuttaa (tai on aiheuttanut, nykyään lääketiede kyllä korjaa tämän asian) joskus vaikeuksia lasten saannissa Rh-ryhmien suhteen - tarkkaan ottaen vasta ensimmäisen lapsen jälkeen (siis se ensimmäinen tulee ongelmitta). En kyllläkään muista, että miten tämä shydeemi oikein toimi, jotain tekemistä sillä oli vasta-aineiden muodostumisen ja istukan repeämisen kanssa. Googlettakaa jos haluatte tietää lisää.
Ei tuossa väitteessä, että o-ryhmäläiset eivät saisi lapsia ab-ryhmäläisten kanssa, ole kyllä minunkaan mielestäni mitään perää.
Kuka touta edes alunperin väitti, vai oliko ihan tuulesta temmattu, ettei ollut edes mistään uutisesta otettu. Mutta silti, et voi todistaa vääräksi
Comment