Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXXII: Taustalla aurinko joka ei lämmitä

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mmoh.

Rasbelin sanoi näin: LandGrabber seems to be the unofficial boss, but on the other hand he hasn't been appointed that role.
    Sen verran korjaisin, että se nimenomaan valittiin. Ja muutenkin Erinomaista työätä. Kiitos Rasbe. Niin, oikeassahan sinä olit, muutamissa asioissa, mutta kyllä tyyli olis voinut olla rauhallisempi...Ja toki niitä asioita on aikaisemminkin ehdotettu, peeärrää ja muuta, mutta tilanne nyt vaan oli/on että aika ei riitä...ja LG:n vastaveto oli ihan yhtä turha/typerä => paskapäitä molemmat

mutta jooh, eiköhän tämä asia ole loppuun käsitelty minun osaltani, luulisin.

mitäs muuta? ai niin lahjat: pari sukkia ja pullo rommia.
    ja se vielä että olen jälleen vuoden verran ikälopumpi.

ai niin, muutin

semmosta

muutto
    #korvaa tämä asialla, joka ei ole hyvä#

ps. varmaan pisin postini _ikinä_

Comment

• No nii, jatkuu se spämmäys. Ei uusi vuosi saa vähentää postituksen määrää
      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Originally posted by VJ
        Mitä niillä edes tekee sen jälkeen, kun on spämmännyt tiensä 500. viestiin ja pysyvään omatekoiseen avatariin?
        Sitten tavoitellaan Deityn paikkaa, tietysti.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Hei taas, 12 päivän banaani ohi.

Olen harkinnut tässä futon patjan ja ehkä myös rungon hankkimista.
          Minkähänlainen olisi hyvä? Suomalainen? Tanskalainen? Kuinka paksupatjan tulisi olla? Kuinka moni kerroksinen? Millaisia kokemuksia sinulla on?
          Que l’Univers n’est qu’un défaut dans la pureté de Non-être.

- Paul Valery

Comment

• Sitten tavoitellaan Deityn paikkaa, tietysti.
            Aika säälittävää n0l1feä.
            Melkein yhtä säälittävää kuin postata tänne jonain aamuyönä keskellä viikkoa.

Comment

• Tässä vaiheessa olis varmaan hyvä aloittaa keskustelu seuraavan threadin nimestä, ettei nimeksi tule jonkun kommarihipin kappaleen sanat.

joten ehdotuksia?

Comment

• Ehdotus: minä päätän threadin nimestä niin ku aina ennenki. Ei oo ens kerralla minkään kommarihipin lyriikoista pöllitty, I promise. Saattaa olla kommarin tai hipin muttei kommarihipin.

Mistäs syystä lavrenti oli bännittynä?
                "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Originally posted by Stefu
                  Ehdotus: minä päätän threadin nimestä niin ku aina ennenki.
                  Kannatetaan. Parempia ne ovat kuin minun ajoittaiset sepustukseni.
                  Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• " Miksi lavrentius on niin ruskea?"

Olin Mingapulcossa aurinkoa ottamassa sen jälkeen kun kävimme Mingin kanssa pienen ns. keskustelun hänen poistettua viestini jossa kommentoin tietyn viimeaikaisiin tapahtumiin liittyneen viestiketjun moderointia. Perinteiseen herrasmiestyyliin ensin hän haistatteli minulle jonka jälkeen minä haistattelin hänelle. Sain viikon voucherin Las Palsmas Del Ming- hotelliin, josta lähetin hänelle uudenvuodenkortin. Unohduin kirkkaansinisen meren äärelle vähän pidemmäksikin aikaa ja noin puoli kolmen aikaan viime yönä check-innistä päästyäni kysyin Mingiltä oliko se sittenkin tuplaviski. Ming naurahti ja sanoi biffanneensa lisäaikaa sen jälkeen kun oli huomannut miten hyvin viihdyin auringossa. Kiitin ja lupasin pitää yhteyttä.

Lomalla ehti pohtia montaa asiaa. Yksi kysymys johon en ole vieläkään löytänyt varmaa vastausta on: Mikä on sen biisin nimi joka kuuluu J.S Bach Cathedral- Ihmevideon taustalla CivKakkosessa? Onko se osa Matteus Passiosta, vai jokin muu?
                    Last edited by laurentius; January 11, 2005, 08:38.

- Paul Valery

Comment

• Pitäisikö Tuomen avatara tunteakin?
                      "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• tididii. lomat on tääläki lusittu, ja konekki alako just soppelisti tännään pelittämään. se ollu kunnottomana jo puoli toista kuuta.

Originally posted by Eepa
                        Pitää keksiä seuraavan tappelun aihe niin saadaan kunnon spämmikuuro ja tämä threadi kaluttua loppuun alle viime ajan keskiarvon.

Ja miksi hitossa täällä on vieläkin jouluhymiöt? Eikö olis aika jo palata normi työjärjestykseen?
                        mitä vikaa joulu nauriksissa? vastustakko sie joulua? HÄH! HäH! HÄH!!! *tönii*
                        meilä päin pietään tonttu lakkeja ympäri vuojen.

niin ja joulusta puheen ollen, Joulupukki tuli aattona minua vastaan rovakavulla ajaen vaalean sinisellä ladalla.

niin ja. miksei laiteta kerranki jonku fasisti-natsi-paskan riipustuksia thradin nimeksi? unsere thradi braucht merh späm raum!

Lauren: mikä fidun futon patja?

EDITOITU TÄSTÄ ETIÄPPÄIN.
                        niin ja. NGE:tä katottu kaks jaksoa. eihän siinä ole tapahtunu mittään. ja kerkiääkö sitä yhessä jaksossa tapahtuakkaan, ku ne on niin lyhhyitä.

ja pitäsköhän teiän säätää joku MP tai SX peli kehiin? ihan vain näin uuden vuoden kunniaksi. ja kaikki mesetsiin!
                        Last edited by Andemagne; January 11, 2005, 11:11.
                        My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Originally posted by Andemagne

niin ja joulusta puheen ollen, Joulupukki tuli aattona minua vastaan rovakavulla ajaen vaalean sinisellä ladalla.
                          Anteeksi, mutta mikä on "rovakavu"?

niin ja. miksei laiteta kerranki jonku fasisti-natsi-paskan riipustuksia thradin nimeksi? unsere thradi braucht merh späm raum!
                          Erinomainen idea, kannatetaan!

Lauren: mikä fidun futon patja?
                          No sellanen jaappanilainen olki kyhäelmä. On kuulemma hyvä selälle ja kestää kovaakin kulutusta. Rasbe muistaakseni metsästi joskus sellaista.

Käykäähän muuten vastaamassa kyselyyn http://www.apolyton.net/forums/showt...hreadid=127990

- Paul Valery

Comment

• Originally posted by laurentius
                            Anteeksi, mutta mikä on "rovakavu"?
                            Rollo pää katu.

Erinomainen idea, kannatetaan!
                            ein thradi, ein post, ein poster!

No sellanen jaappanilainen olki kyhäelmä. On kuulemma hyvä selälle ja kestää kovaakin kulutusta. Rasbe muistaakseni metsästi joskus sellaista.
                            mjaa.

huomashan Lauren kaikki nuo editit tuosa minun postissa?

Comment

• ei mitään.

(no okei, okei. aikasemmin täsä luki että:"hertzlich willkommen nach Suomithradi. können wir dein spämposten haben")
                              Last edited by Andemagne; January 11, 2005, 11:27.

Comment

• Originally posted by Andemagne

ein thradi, ein post, ein poster (Stefu)!
                                Finland, Finland über alles..!

huomashan Lauren kaikki nuo editit tuosa minun postissa?
                                ei

- Paul Valery

Comment

Working...
                                X