Jeje2: Juuri siksi, että on paljon mukavampi mennä sellaisen linkin päähän, jonka osoitteen näkee jo etukäteen... ei sillä että minä odottaisin sinun meitä goatsettavan, mutta kun et kuitenkaan varsinaisesti kertonut, mitä linkin takana on...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXXII: Taustalla aurinko joka ei lämmitä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
-
Ajattelemisen aihetta Jejelle:
VJ: Olen tässä jo vähän aikaa miettiny josko pääsisit ekana APO:n ignore listalleni...
Seurattuani nyt pikkasen olen ihmetellyt josko osaat ajatella muiden kuin itsesi hyvinvointia? - osaatko?
Siis mitä helvettiä sinä alat saarnaamaan minulle toisten ihmisten "hyvinvoinnin ajattelemisesta"? Onko sinulla lähisukulaisia Sri Lankassa tällä hetkellä? Vai haistatteletko vain sen vuoksi, että televisiosi käskee sinun haistatella jokaiselle, joka käsittelee tilannetta rationaalisesti?
Kerro minulle, mikä olisi mielestäsi paras tapa auttaa ihmisiä katastrofin sattuessa?
(a) Tehdä asialle jotain vai
(b) Valittaa ylimielisellä asenteella ja kuvitellulla moraalisella ylivertaisuudella ("mä sytytin kynttilän ja annoin rahaa puliveivareille - mä oon siis hyvä ihminen!") varustettuna ilkeälle sedälle Intter Vepissä asian kauheudesta?
Huomasitko, että yrittäessäni vaikuttaa teidän avustuskäyttäytymiseenne kritisoimalla SPR:ää minä itse asiassa toteutin vaihtoehtoa A? Yritin säästellä rahojanne johonkin hyödyllisempään kuin aseisiin sisällissotaa auttamaan -- luulitko minun vittuilevan vain huvin vuoksi typeryysveroista?
Comment
-
VJ: Ajatuksesi kuultu - viimeisen kerran...
(En minä tarvitse omia tuttujani tuon läpikäyneeksi tajutakseni että valitset ihan väärän ajan puheellesi - miksi en ole kuullut sinun puhuvan tästä ennen tapaninpäivää? - ai niin kavereillani on ihmisiä jotka olivat tuhoalueella.)
Comment
-
Jeje2: Kaverisi *omistavat* ihmisiä ?This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Originally posted by Ari Rahikkala
Jeje2: Kaverisi *omistavat* ihmisiä ?
Ymmärtänette kuitenkin mitä tarkoitin - oletan... .... ....
Tai siis että olen niitä kenen tuttavan tuttavia oli turma-alueella tapaninpäivänä. (Kas noin - oliko riittävän rautalangasta?)
Comment
-
jep jep
ei vide mä oon jäännyt koukkuun enemy terrationiin
mä pelaa pikkupoikien kanssa sitä
ja kuolen noin minuutin välin
vide pitäsköhän hommata joku järkevämpi harrastus
ja laitoin spr kolehtiin noin 10 euroa
heippa deijaaaaaaaaaaagowabunga!!!!!!
Comment
-
Originally posted by Eepa
Tapelkaa lapset tapelkaa, täti antaa teille sokeria.
niin ja. joulu meni hjyvin. hyvät loppu vuojet. maan järistyksiä ja tzunameja kommentoin myöhemmin paremmalla ajalla.My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Kuinka pahasti sitä NGE:tä (ja samalla maanlaajuisesti kaikkien animehirmujen uskottavuutta) nyt sitten Ala-kanavalla raiskataan?
Kassiopeia, sinähän sait Digi-TV:n asuntoosi tuossa pari päivää sitten, oletko jo tottunut Sub-TV:n Laatutuotantoon (mm. osuvat suomennukset ja hyvin ajoitetut leikkaukset)?
Comment
-
nyt vaan pitäs keksiä missä sitä tuota NGE:tä hellsingissä kattoo, ei kämpilä näy Subu.
niin ja toivottavasti ne suomentanu tuon sarijan hyvin. mikkään ei pillaa sarijaa yhtä hyvin ku huono suomennos. paitsi tietysti se että sarijaa ei näytetä kokonaan. (niinku kävi TF Armadan kans kävi. näytetäänköhän End of Evaa?)My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Suomennos on yllättävän hyvä eilen katsomani jakson perusteella, se on ilmeisesti tehty DVD-suomennoksen pohjalta. Ali-ihmisTV on ilmoittanut näyttävänsä 32(!) jaksoa ja ilmeisesti (Kassin saaman tiedon mukaan) jaksojen 25-26 jälkeen näytetään ainakin director's cutit (joita on neljä) ja sitten luultavasti (tälle osalle ei ole toistaiseksi vahvistusta) End of Evangelion jaksoina "31-32".Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.
Comment
Comment