The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Ras loi keinotekoisen rajan saadakseen ylpeillä mahdollisimman suurella naapurikaupalla, minun käsittääkseni Pirkanmaata ei enää ole olemassakaan.
Sinulla ei taida ole käsitystä Suomen maantiedosta. Suomi on jaettu 5 lääniin ja kouralliseen maakuntia kuten esim. Keski-Pohjanmaa, Varsinais-Suomi, Pirkanmaa ja Kymeenlaakso. Lue läksysi paremmin.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
NGE-asiantuntemus ei ole mitenkään hyödytöntä. Se on harrastus siinä missä pitsin nyplääminen, postimerkkeily, kuulakärkikynien keräily tai oma viinikellari.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Ras, En viitsi vängätä tuosta anime-experiencestä. Mutta koska en jaksa täydellistä itsesääliäsi, sanon että olin ja olen yhä aidosti kiinnostunut kyseisestä tapahtumasta ja olisin mieluusti katsellut vaikkapa yhden illan animea. Mutta koska se tuntuu olevan kovin vaikeaa niin eipäs stn.
Itsesääli on kivaa, mutta ei sitä ihan kaikkeen tarvitse soveltaa. Rajat se on siinäkin.
Kaikella kunnioituksella.
-Siunausta
Why dosent God just pop up and say "Hi"
maybe it's because pop ups aren't very popular?
Okei, kiva tietää. Olen siis itsesäälissä elävä p*ska, jonka tosin tiesin jo aikaisemmasta. Jos animen katselu ei kiinnosta sen vuoksi, niin ei sitten. Voit välttää kaikki viestini klikkaamalla Ignore.
en nauti alkoholia, en tupakoi tai nuuskaa, en käytä väärin lääkeaineita, liimaa, lattiavahaa tai yleensä käytä masennus- yms. lääkkeitä. Eli olen siis selvä ja tuo oli selvää puhetta.
Comment