Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXVII: Seiskakadun statiikki

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Minähän e pelkää mitään! NiiQ!!!11 pelko ola irationalista11!1 E koskka pelkää mitää!1

kai se noin menee?
    Kyllä, juuri noin. Mikä on läänisi pääkaupunki, osaatko edes sitä äkkiseltään sanoa?

Comment

• Tjaah. Kai se Hel....*google-sedän supitus-supi-supi* Hämeenlinna on.
      :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
      You wanna see me spank my monkey?
      I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• Lisäpotkua Anime Mind ****ing Experienceen tjsp. saa esimerkiksi täältä: http://www.everything2.com/index.pl?...node_id=124503
        Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• Mikä on Pirkanmaan suurin ruokakauppa?

Prisma Kalevassa.

Ras loi keinotekoisen rajan saadakseen ylpeillä mahdollisimman suurella naapurikaupalla, minun käsittääkseni Pirkanmaata ei enää ole olemassakaan.

Sinulla ei taida ole käsitystä Suomen maantiedosta. Suomi on jaettu 5 lääniin ja kouralliseen maakuntia kuten esim. Keski-Pohjanmaa, Varsinais-Suomi, Pirkanmaa ja Kymeenlaakso. Lue läksysi paremmin.
          "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• A Bach piece is played.
            Kaksi kertaa. Se sellokappale jota Shinji soittaa yhdessä jaksossa taitaa olla Dvorakia, mutta voin muistaa väärinkin.

A scene doesn't change for a long period of time.
            Kolme kertaa. Jaksot 4, 22 ja 24. Keskimmäisestä en ole varma, jaksokäsitys hämärtyy kun katsoo aina kaikki osat putkeen...

Asuka says "Anta baka?!" or calls Shinji "Baka-Shinji"
            Kolmekymmentäkuusi kertaa.

Melkein harmi etten juo. Tuo voisi olla aika hauskaa.
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Sinulla ei taida ole käsitystä Suomen maantiedosta.
              Okei.

Kassiopeia, yritätkö kerätä jonkinmoisia kieroja säälipisteitä osoittamalla, että olet opetellut ulkoa jotain hyödyttömiä tietoja?

Comment

• Se vaan haluaa olla surullinen pieni mies.
                "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• NGE-asiantuntemus ei ole mitenkään hyödytöntä. Se on harrastus siinä missä pitsin nyplääminen, postimerkkeily, kuulakärkikynien keräily tai oma viinikellari.
                  "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Ras, En viitsi vängätä tuosta anime-experiencestä. Mutta koska en jaksa täydellistä itsesääliäsi, sanon että olin ja olen yhä aidosti kiinnostunut kyseisestä tapahtumasta ja olisin mieluusti katsellut vaikkapa yhden illan animea. Mutta koska se tuntuu olevan kovin vaikeaa niin eipäs stn.

Itsesääli on kivaa, mutta ei sitä ihan kaikkeen tarvitse soveltaa. Rajat se on siinäkin.
                    Kaikella kunnioituksella.

-Siunausta
                    Why dosent God just pop up and say "Hi"
                    maybe it's because pop ups aren't very popular?

Comment

• Okei, kiva tietää. Olen siis itsesäälissä elävä p*ska, jonka tosin tiesin jo aikaisemmasta. Jos animen katselu ei kiinnosta sen vuoksi, niin ei sitten. Voit välttää kaikki viestini klikkaamalla Ignore.

Comment

• Kassiopeia, yritätkö kerätä jonkinmoisia kieroja säälipisteitä osoittamalla, että olet opetellut ulkoa jotain hyödyttömiä tietoja?
                        Ei, minua itse asiassa kiinnosti mikä reaktiosi tuohon olisi. Voit tuntea itsesi [sijoita tunne tähän] jos niin haluat.
                        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Asuka : Are you sober?

Ei, minua itse asiassa kiinnosti mikä reaktiosi tuohon olisi. Voit tuntea itsesi [sijoita tunne tähän] jos niin haluat.
                          Tunnen itseni imarrelluksi, koska moinen raportti tehtiin vain minun vuokseni.

Comment

• Tunnen itseni imarrelluksi, koska moinen raportti tehtiin vain minun vuokseni.
                            Älä liikaa innostu, se ei ollut minulle mitenkään vaikeaa.

Comment

• Tuome,

en nauti alkoholia, en tupakoi tai nuuskaa, en käytä väärin lääkeaineita, liimaa, lattiavahaa tai yleensä käytä masennus- yms. lääkkeitä. Eli olen siis selvä ja tuo oli selvää puhetta.

Comment

• Olet tuon litanian minulle jo kerran luetellut foorumeilla, sen muistan.

Kysymys oli ennemminkin retorinen, tarkoitus oli puhutella sinua omien kirjoitustesi sisällöstä.

Comment

Working...
                                X