Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXVII: Seiskakadun statiikki

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kassi,

voisitko hyvä mies sanoa miksi et voi tulla takaisin StP/CGN IRC:iin jossa sinä olet operaattorina ja jossa on paras palvelu tällä hetkellä Civ yms. hörhöille? Olenko minä syy siihen? Joudun joka tapauksessa tekemään raportin tilanteesta jossain vaiheessa. Sitä paitsi sinua kaivataan siellä ja sinun tähänastinen työsarkasi on palkittu CGN:llä tukulla Reis mark-fyrkkaa. No, et sitä voi tietää koska sinua ei ole näkynyt sieläkään.

Yst.terv.
    pettynyt kolleegasi Rasbelin (Asuka)
    "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Sanon nyt vaikka että minulla on koeviikko (mikä on ihan totta, voit vaikka tarkistaa juhani_kahvilta mikäli et usko). Finnish forumin olen käynyt kyllä silloin tällöin tarkistamassa enkä moderoinnin tarvetta ole löytänyt. Sähköpostini olen lukenut päivittäin koko poissaoloni ajan. Mainitsin joskus talvemmalla että minulla ei välttämättä olisi aikaa kesää kohden irkata niin paljoa, tähän vastauksesi oli tosin huoleton epäusko ja muutama .

Luultavasti tulen viimeistään kesäloman alkaessa takaisin, tämä siis ensi lauantaina.
      Last edited by Kassiopeia; May 27, 2003, 15:31.
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Lukukauden loppupuserrus: Ei sitä Intter_vepissä ole aikaa pyöriä...

Comment

Minulla alkaa lukuvuosi 2003-2004 maanantaina 1.9. ja koulussa kävin viimeeksi silloin kun edellinen jakso loppui joskus huhtikuussa, joten minulla on noin 4 kuukauden loma yhteensä. Hyvä on, myönnän että tässä olisi ollut yksi jakso, mutta koska 1. kurssit eivät kiinnostaneet (vaikka joudun suorittamaan ne), mm. englannin 5./6. kurssi, 2. olen ollut erittäin deprivoitunut viime aikoina kuten tiedätte.

Kassi,

Anteeksi jos nyt epäilin jotain.
          "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Aina on aikaa pyöriä inttervepissä.
            "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

Paitsi silloin, kun leikataan ruohoa.
              I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

Tai mennään kymmeneksi kouluun.

Comment

Ette vain osaa.
                  "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

Ma oon kaiketi jossain taalla.

Mulla on ollut kahdesta syysta liian kiire tanne tulemiseen:

1. Olen matamunille toissa ja haen uutta duunia

2. Pistin MOO3-forumilla syntyneelle 'ystavaporukalle' forumin pystyyn (category 'The Cove' noin puolivalissa: http://pub33.ezboard.com/bnukapaisnetforum ).

Mita kuuluu Suomithreadiin?
                    Portfolio ]|[ Dragons
                    Everything that irritates us about others can lead us to an understanding of ourselves. Carl Jung (1875 - 1961)

Comment

• Mita kuuluu Suomithreadiin?

- Julmetun monta pöljää postaajaa, jotka kinaavat siitä, kuka heistä on pöljistä pöljin
                      - Nälkäisiä kulkukoiria, joita tulee sääliä sekä
                      - Pahan akseli.

...eli ei mitään uutta sitten viime näkemän.

Comment

• ....... no, eipas mokomaan voi paljon kommentoida.
                        Portfolio ]|[ Dragons
                        Everything that irritates us about others can lead us to an understanding of ourselves. Carl Jung (1875 - 1961)

Comment

• Originally posted by Nukapai
                          1. Olen matamunille toissa ja haen uutta duunia
                          Uskotko tosiaaan työpaikan vaihdon karkottavan mätämunat??
                          (ne on mailman ainoa loputon luonnonvara nääs, valitettavasti )

Comment

• Nukapai, sivuillasi on kivoja graffoja

Valaiseppas nyt vähän valotonta: Mitä tarkoittaa/mistä tulee sana Nukapai?

Comment

• Minä tiedän mutta en kerro Aaglo-tädille.

Tai sedälle...

Comment

• Kerro toki, Asukka-ahon ajattelija

Comment

Working...
                                X