The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Originally posted by Hippi
moi. pitääkö mun tehäki jotain?
Pitää. Juokset ensin alasti viisi kertaa talosi ympäri samalla kun...
Siis pitääkö tehdä mitä? Jos et oo vielä perustietojas antanu, niin threadin alusta löytyy kysymykset mihin vastaat. Nih.
:p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
You wanna see me spank my monkey?
I'll shake your hand later, I have an...itch.
Minäpä näin tänään Siwassa täydellisen pepun. Oli toki vaatetettu, mutta kuolan määrä oli loputon. Ajattelin sen teille ilmoittaa.
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Nofidu. Eikä minulle ole tietenkään kerrottu mitään koko DBZ-jutusta. Kläh. Heittäkäähän tännekinpäin linkkiä jotta minäkin saan hieman naureskella KHT:eille.
Euroviisuista sen verran että t.A.T.u. olisi voinut ihan oikeasti kyllä esiintyä alasti tai tehdä nyt edes jotain muuta kuin saada pelkällä maineellaan ja surkealla esityksellä, öh, oliko se kolmannen sijan? Ehkä sen Skoda-hallin (tai minkä lie) väki buuasikin lähinnä siksi koska eivät olleet saaneet nähdä ihoa... muuten en sitten tiedäkään sanoa paljoa kun en katsonut/kuunnellut kuin vain pari kappaleista. Toinen toistaan samankaltaisempia olivat kuitenkin kaikki.
Originally posted by Ari Rahikkala
Nofidu. Eikä minulle ole tietenkään kerrottu mitään koko DBZ-jutusta. Kläh. Heittäkäähän tännekinpäin linkkiä jotta minäkin saan hieman naureskella KHT:eille.
Sivistyksen piirissä julkaistaan sellaista lehteä kuin Helsingin Sanomat, jota myös hesariksi kutsutaan. Siitä mä ainakin luin.
:p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
You wanna see me spank my monkey?
I'll shake your hand later, I have an...itch.
Originally posted by Hakkapeliitta
Sivistyksen piirissä julkaistaan sellaista lehteä kuin Helsingin Sanomat, jota myös hesariksi kutsutaan. Siitä mä ainakin luin.
No kato Eepa, tässähän on taktiik taktiik! Kato kukkikset kaikki kuukahtaa ja jäljelle jää vaan extremeblackheavytrashmetalduudsonit jotka kaikki äänestää Lordin voittoon. Ja Suomi juhlii!
En saa tarpeekseni Alf Poierista. Ladatkaa kaikki ihmeessä Weil Der Mensch Zähltin video.
"Der dromedar... aus Africa..." DUM DU DUM DU DUU DUU DUUH, DUM DU DUM DU DUU DUU...
Nuorempi taustalaulutyttö on aika söötti kun se moshaa...
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Siinä ne nyt stn on, käänteisessä järjestyksessä. Kaikki mitä Hesarissa on asiasta viimisen viikon aikana kirjotettu.
Löytyivät etusivun oikeessa laidassa olevan haun kautta... Herra taitaa kylläkin kärsiä ennemminkin laiskuus katarrista kuin mistään muusta.
Stefu, Noh niin... Onhan se tietysti noinkin.
-Siunausta
Why dosent God just pop up and say "Hi"
maybe it's because pop ups aren't very popular?
Comment