Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXVII: Seiskakadun statiikki

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aaglo
    ZPÄDÄM!


    kas noin sananvalta jokin hassu jokseenkin "ninja stefu". ikävystynyt.
    "I've lived too long with pain. I won't know who I am without it. We have to leave this place, I am almost happy here."
    - Ender, from Ender's Game by Orson Scott Card

    Comment


    • UberKrux on kiva tyyppi.

      Comment


      • Eikä UberKrux ole missään tapauksessa ****er.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

        Comment


        • Eikä UberKrux ole missään tapauksessa ****er.
          Ja.

          Comment


          • Perkeleen italialaiset parmafetisistit. Laitan juustoa rektaaliinne. IT'S OKAY TO HAVE AN ERECTION.
            www.tuukkavirtaperko.net

            Comment


            • Jeje2 -- > Ikävää kuulla, et kai ole kovinkaan pettynyt kehujeni takia? Erittäin hyvä RTS, tuo on, muuta en tähän hätään sanottavaa keksi omaa näkökantaani tukemaan.

              Turun Sinappi on kyllä nykyään ruottalaista.
              Ei, kansainvälinen ketju tuon omistaa, ja Suomessa se edelleenkin valmistetaan. Kysyntä tippui pahasti, joten valmistus pidettiin Suomen sisällä.

              Ari: mitä kirjasta Startide Rising?
              Se oli yksityiskeskustelu, mihin hän viittasi. En taida uskaltaa kertoa sinulle sen kulkua, koska puhe oli Arin elämästä.

              Juhani on sinua itse asiassa noin kuukauden verran nuorempi, jos syntymäpäiväsi siis on 4. toukokuuta kuten profiilissasi sanotaan. Juhani on syntynyt joskus kesäkuussa.
              Ei ole, tarkkaa syntymäpäivää en halunnut rekisteröitymisen yhteydessä paljastaa, ja tyhjiäkään ruutuja se ei hyväksynyt. Olen Juhania noin kuukauden nuorempi.

              Olinhan minä humalassa. Vesakin oli.
              Lukiossa sekoilua, humalassa? Toivottavasti olet kovin ylpeä itsestäsi, kapteeni isomuna (tm). Voitko valaista asiaa rehellisesti, jäi minulle varsin paha mielikuva tapahtumista noiden parin niukan rivin perusteella. Paljonko suunnilleen tavaraa veressä, päälle 0,15%?

              Markku Halmetoja aka Hammu on Mäntän lukion pitkän matematiikan opettaja. Hänellä on ympärillään täydellisesti tehtävään soveltuva henkinen arvovalta
              Kiersit Hakkiksen kysymyksen.

              : <-- axe phoenix
              Teit pienen virheen, jälleen kerran:
              < -- Axe Phoenix.

              Comment


              • En tiedä onko Hammu "petohiili" tai ei. En usko että on.
                Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

                Comment


                • Tuome: En juo hävetäkseni tai ollakseni ylpeä. Juon humaltuakseni.
                  Sitäpaitsi (krhm) koulussa olen ollut kännissä jo niin monta kertaa ettei siinä enää ole mitään coolia.

                  Join puoli litraa viiniä, eli humala oli varsin lievä. Mesottua kyllä tuli. Mutta niin tulee selvänäkin.
                  www.tuukkavirtaperko.net

                  Comment


                  • Juon humaltuakseni.
                    /me pistää "viaton lapsi"-tilansa päälle *

                    Miksi?

                    Comment


                    • Ahas, muuttoni kiinnosti taas 0 ihmistä.

                      Originally posted by Kassiopeia
                      Tuo "metakka" jota ollaan nostettu #suomi-kanavan "erottelupolitiikasta" ja mistä lie on minusta kyllä lähinnä naurettavaa.
                      No miksi postasit siitä? Laita Rasbelin asialle ja homma on bueno. En minä en ole aikonut siitä sen enempää vouhottaa. Koska kukaan ei ole tehnyt minulle kirjallista valitusta s.postitse, ei minulla ole syytä vatvoa asiaa julkisesti. Noudatan yleistä käytäntöä.
                      "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

                      Comment


                      • Ahas, muuttoni kiinnosti taas 0 ihmistä.

                        Comment


                        • Ei teistä ota taas selvää ollenkaan.

                          Se kyllä kiinnostaa mistä Ras muuttaa ja mihin. Teen invaasion ja toimitan sille pinkin sammakon. :]

                          Ja ja ja, mikä ihme jupakka #suomesta on revitty? Ei voi ymmärtää taasen, teitä eikä ktn muutakaan. Olen lähinnä hysteerinen tällä hetkellä. Aivan liian vähän unta ja taidan jännittääkin aika paljon jo.

                          -Siunausta
                          Why dosent God just pop up and say "Hi"
                          maybe it's because pop ups aren't very popular?

                          Comment


                          • Tuome: Itseasiassa paras syy juoda on krapula. Luovempaa tilaa ei olekaan. Toinen hyvä syy juoda on kaikki asiat, mitä tulee humalaisena keksittyä. Minun ongelmani tänään olikin, että join liian vähän. Ei tullut krapulaa eikä keksintöjä.
                            www.tuukkavirtaperko.net

                            Comment


                            • Originally posted by Tuomerehu

                              Ja.
                              you said ja again

                              on a side note, whats up with all the symbols on letters? do you really need that many to express yourselves? the spanish have an accent, and that does them fine. are those dots (i believe they're called umlauts?) just your accent notation? do you have other symbols to?
                              "I've lived too long with pain. I won't know who I am without it. We have to leave this place, I am almost happy here."
                              - Ender, from Ender's Game by Orson Scott Card

                              Comment


                              • Hyvä nainen, sinun päähän laitetaan valkoinen lätsän ja lippalakin risteytys ja jännität sitä? Ahaa, ahaa! Et siis kokeillut onko se sopiva? On kyllä ihmisillä ongelmat...



                                Ja ja ja, mikä ihme jupakka #suomesta on revitty?

                                Tässä LandGrabber'in alkup. viesti: linkki.
                                "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

                                Comment

                                Working...
                                X