Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXVII: Seiskakadun statiikki

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Asuka
    Tosin tatamin löytäminen on vielä hieman haasteellista, mutta Helsingissä pitäisi olla ainakin yksi liike.
    Täh? Tatami? Tatami? Kotiin? Tatami? Et oo tosissas?
    :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
    You wanna see me spank my monkey?
    I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• On ollut vähän merkkejä siitä että jotkut (mediatahot nääs) alkaisivat tajuamaan että ei se Dragonball niin hirveä pedosarjis olekaan.

Eikös joku muuten ammoin antanut minun käyttää Pelit-lehden tunnuksiaan? Voisi joku antaa taas uudestaan.
      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Originally posted by Hakkapeliitta
        blondi

edit: siis kristalli on blondi, ja blondeista tai niitten aivotuksista ei koskaan tiedä.

edit v. 2.0: ...paitsi että kristalli ei tainnukkaan olla blondi. no sen avataari on
        *kröhöm* Aivan niin, mähän en blondiksi tunnustaudu...
        "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Originally posted by Andemagne
          Hei! eikö teistä päässy jokku Ylioppilaaksi viikon loppuna?
          Stefu, Anodyne ja Eepa ainaki?
          onneksi olokoon.
          teilä on nyt elämä eessä ja bla bla blah.....
          No jeah, en olisi varmaan koskaan enää tähän threadiin postannut ellei joku sentään olisi muistanut
          You make my life and times
          A book of bluesy Saturdays

Comment

• Olkaa hyvä ja tarkistakaa linkin takaa löytyvä threadi koskien Finnish Forum/Suomithreadi 2003-tapaamista.

Kesätapaaminen 2003
            "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Originally posted by Eepa
              Ras, Jos sie välttämättä vaadit kansanliikettä niin soon helppo saada kasaan, mutta suosittelen että teet siitä ihan vapaaehtoisesti avoimen tilaisuuden.
              Hyvä on, hyvä on...

Rasbelin's Anime Mind ****ing eXperience 2003

Neon Genesis Evangelion (osat 1-26, EoE)
              Cowboy Bepop (osat 1-26, elokuva)
              Hellsing (osat 1-13)
              Serial Experiments Lain (osat 1-13)

Minulla on nyt noin puolet ladattuna, joten toivon joskus muuttourakan jälkeen ehtiväni lomailla ja katsoa ison kakun animea peräkkäisinä päivinä, joten tyyli on jotain Kassin NGE mind ****ing juttua vastaava, paitsi että en aio katsoa putkeen ilman taukoja. En usko että kukaan vieras jaksaisi nähdä kaikkea tai olla paikalla edes katsomassa yhtä kokonaista sarjaa, jollei tietenkin ole kiinnostunut siitä ja jaksaa katsoa. Eli en ole koskaan väittänyt että enkö voisi harkita vieraita. Tosin en koskaan tullut myöskään mieleen että joku muukin voisi olla kiinnostunut. Paikkani tietenkin on uusi alivuokralais huoneeni jossa silloin voisi mukavasti istua joko tatamilla niutsilla tai löhöillä futonilla.

Äskettäin leikin ajatuksella että voisi tyttöystävän kanssa katsoa animea, mutta muistin sen karvaan totuuden että tähän astinen metsästys on ollut ilman tuloksia, joten se ei ole mahdollista.

/me huokaisee syvään ja toivoo viellä löytävänsä hänet.
              "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Asukalla on kevättä rinnassa ja hormoonit hyrrää, muttei ketään kehen purkaa paineita kenen kanssa olla..?

Elä sure, Helluntai on vasta ensi sunnuntaina...
                I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Originally posted by Tuomerehu
                  Jeje2 -- > Ikävää kuulla, et kai ole kovinkaan pettynyt kehujeni takia? Erittäin hyvä RTS, tuo on, muuta en tähän hätään sanottavaa keksi omaa näkökantaani tukemaan.
                  Oletan että viittasit puheeseni RoN:sta.
                  Juu, älä huoli - en kadu ostostani. Olin alusta asti päättänyt tuon pelin hommata, on Brian sen verran monta hyvää peliä (IMHO) tehnyt että kannattaa tukea hänen BHG firmaansa. - Ehkäpä seuraava peli on sitten enemmän makuni.

Olen kyllä muutaman "quick battlen" nyt pelannu ja kyllähän siihen tykästyy ... ... ... tavallaan. (Olen aikoinaan Warcraft I, II, Starcraft ja Settlers I-III hakannut myös ihan kohtuullisesti, joten en minä mikään armoton RTS vihaaja ole. Pidän vaan TBS:stä enemmän.)

Mitäs tykkäätte FIRAXIS:n ilmoituksesta tehdä Pirates II?
                  (Voi tauti miten monta tuntia tuotakin pelailin silloin aikanaan - kerrassan loistava peli.) pakko kait sitten ostaa tuo uusittukin versio - vaikka pelkään ettei se edeltäjänsä tasolle pääsekkään. Oli eka osa sen verran loistava, että odotukset kakkoseen ovat lähes mahdottomat...

Comment

• Tarina puunhakkaajasta

Puunhakkaaja oli kaatamassa kirveellä puita joen rannalla. Kirves
                    kirposi hänen otteestaan, sinkoutui jokeen ja upposi. Virta oli vuolas ja syvä,
                    puunhakkaaja alkoi itkeä katkerasti.

Jumala ilmestyi puunhakkaajan luo ja tiedusteli, miksi tämä itkee.

Saatuaan kuulla tapahtuneesta Jumala sanaakaan sanomatta sukelsi jokeen
                    ja pulpahti parin sekunnin päästä takaisin mukanaan kirves, joka oli tehty
                    puhtaasta kullasta.

"Onko tämä sinun?", Jumala kysyi. "Ei ole!". Jälleen katosi Jumala veden
                    alle ja palasi mukanaan kirves, joka oli tehty puhtaasta hopeasta.
                    Kysymykseen, oliko tämä oikea, vastasi puunhakkaaja jälleen: "Ei ole".

Kolmannella yrittämällä Jumala toi oikean kirveen ja nyt puunhakkaaja
                    vastasi: "Tuo on minun kirveeni". Jumala ilahtui puunhakkaajan
                    rehellisyydestä ja antoi hänelle palkkioksi sekä kultaisen että hopeisen
                    kirveen.

Muutamia viikkoja myöhemmin puunhakkaaja käveli vaimonsa kanssa
                    jokivartta pitkin. Vaimo liukastui ja putosi jokeen.
                    Puunhakkaaja alkoi taas itkeä katkerasti. Jälleen Jumala ilmestyi
                    paikalle ja kuultuaan mitä oli tapahtunut sukelsi jokeen.

Pian Jumala palasi Jennifer Lopezin kanssa.
                    "Onko tämä sinun vaimosi?", kysyi Jumala. "On, kyllä hän on minun
                    vaimoni", vastasi puunhakkaaja. Jumala suuttui ja nuhteli miestä:
                    "Häpeäisit, olet kurja valehtelija!".Puunhakkaaja vastasi heti:
                    "Anna minun selittää. Jos olisin vastannut
                    kieltävästi, olisit sukeltanut jokeen ja palannut vaikkapa Pamela
                    Andersonin kanssa. Olisin taas vastannut kieltävästi ja kolmannella
                    kerralla olisit noutanut oikean vaimoni. Kiitokseksi rehellisyydestäni
                    olisit sitten antanut minulle kaikki kolme. Minä olen köyhä mies eikä
                    minulla ole varaa elättää kolmea naista. Siksi vastasin myöntävästi heti
                    ensimmäisellä kerralla ..

Tarinan opetus: Kun miehet valehtelevat, heillä on siihen aina
                    hyvät perustelut ja vilpitön syy!

Comment

• /me aivastelee pölyn vuoksi.

Uusi lähikauppani sattuu myös olemaan samalla Pirkanmaan suurin ruokakauppa, joten ei se kovin pieni lähikauppa ole.

Comment

• jeje: nyt aletaan olla asian ytimessä.

Comment

• Mikä on Pirkanmaan suurin ruokakauppa?
                          "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• Originally posted by Ignorance
                            Mikä on Pirkanmaan suurin ruokakauppa?
                            The-Ultimate-Pirkka-Store

Comment

• The-Ultimate-Pirkka-Store
                              Thanks for nothing, spammer. :j

Jejen tarinassa on huumoria, jonka voi tulkita yllättävän monella tavalla (ei siis monella, mutta yllättävän monella).

Ras loi keinotekoisen rajan saadakseen ylpeillä mahdollisimman suurella naapurikaupalla, minun käsittääkseni Pirkanmaata ei enää ole olemassakaan.

Mitäs tykkäätte FIRAXIS:n ilmoituksesta tehdä Pirates II?
                              Odotetaan, että valmistuu, testataan W-versio, jonka perusteella sitten saatetaan ostaakin jopa tuo. Riippumatta siitä, ostetaanko se vai ei, liitytään sitten valittajien joukkoon Apolytonin vastavarten tehdyillä foorumeilla.

Äskettäin leikin ajatuksella että voisi tyttöystävän kanssa katsoa animea
                              Sheesh, you're even more geeky than... Kassiopeia...

Comment

• Originally posted by Tuomerehu

Thanks for nothing, spammer. :j
                                Ei kestä.

Jejen tarinassa on huumoria, jonka voi tulkita yllättävän monella tavalla (ei siis monella, mutta yllättävän monella).
                                Wöy?

Ras loi keinotekoisen rajan saadakseen ylpeillä mahdollisimman suurella naapurikaupalla, minun käsittääkseni Pirkanmaata ei enää ole olemassakaan.
                                Ei anneta pikkuaseikkojen häiritä. Kun nyt tuli asia puheeksi, mä en ikinä meinaa muistaa, että asunkin Etelä-Suomessa enkä Uudellamaalla. (kai se noin menee? )

Odotetaan, että valmistuu, testataan W-versio, jonka perusteella sitten saatetaan ostaakin jopa tuo. Riippumatta siitä, ostetaanko se vai ei, liitytään sitten valittajien joukkoon Apolytonin vastavarten tehdyillä foorumeilla.
                                arseperse, varetsiin ei kosketa.

Sheesh, you're even more geeky than... Kassiopeia...
                                Ai mitenni? Sun mielestäs jonkun leffan kattominen tyttöystävän kanssa on nörttien puuhaa? Mitä? Hä? Kakista ulos vaan. Oikeasti nörttimäistä on pelätä naisia.

Comment

Working...
                                X