Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXVII: Seiskakadun statiikki

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asuka, asut siis kalevassa? Niin asuu mun tyttöystäväkin (obisgelee TTVO:lla)
    I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

    Comment


    • Tuome,

      lisäsin siihen lattiavahan.

      Aaglo,

      siis Prisma on Kalevassa, itse asun Hakametsässä. Vielä pari päivää sitten asuin Kalevassa. Kissanmaan Valintatalo ja Jankassa oleva Spar ovat sitten kai toiseksi lähimpänä. Vielä 90-luvun puolivälissä oli Hakametsän liikekeskuksessa K-kauppa.
      "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

      Comment


      • Jaajaa...

        TIEDOITUS:

        Loma alkaa tänään!
        I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

        Comment


        • Eli sinua ei tulla näkemään täällä? Tosin jos tuo on yhtä luotettava tiedonanto kuin Pravda 70-luvulla, niin voi toki olla että näemme sinua taas maanantaina.
          "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

          Comment


          • No ehkä satunnaisesti käyn täällä, vähän niinkuin matkalipun tarkastaja lähijunassa
            I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

            Comment


            • Originally posted by aaglo
              No ehkä satunnaisesti käyn täällä, vähän niinkuin matkalipun tarkastaja lähijunassa
              Tosin lipuntarkastaja on mieluisampi

              En voinut vastustaa kiusausta ... ...

              Comment


              • tididii &


                @ Eepalle ja Asukalle ja Tuomelle ja Kauhalle
                mie nauran täälä ihan kippurasa teiän kiistelyille.

                jeje: täsä Piratesia ootellessa kerro onko se minkä lainen se RoN?

                aaglolle hyvää lommoo.
                My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

                Comment


                • Originally posted by Andemagne
                  jeje: täsä Piratesia ootellessa kerro onko se minkä lainen se RoN?
                  No muut ovat jo sanoneet sen, pajon paremmin kuin mitä minä tulen ikinä osaamaan sanoa sen ...

                  Mutta RoN on kelpo Semi-RTS peli, jossa on selkästi eri pelimodeja viih****en takaamiseksi. (Itse olen toistaiseksi vasta pelannut pienellä kartalla 1vs1 matseja.)

                  Tässäkin pelimodissa on se mukava puoli että alussa sinulla on eri mahdollisuuksia, alkaen valitsemastasi kansasta. (Ei siis vain yhtä oikeaa reittiä) Itse olen toistaiseksi ollut melko rauhallisen alun kannalla, mutta täytyy kyllä pian kokeilla myös alkusodan mahdolisuuuksia. (Pari hyvää unittia voi tehdä paljon damagee, mikäli vastapuoli ei ole valmistunut aikaisiin torpedohyökkäyksiin.)

                  Pelin AI on hyvä yksinpelejäkin varten.

                  Itse olen hitaana pärjännyt ihan OK yksinpeleissä - kellon ku voi aina pausettaa. (Ja se kello pausetetaan koko ajan )

                  Suurin kritiikkini tule juuri pelin RTS ominasuudesta - hitaana henkilönä toi kello van juoksee ihan liian lujaa.

                  Loppulauseena sanon että kyllä RoN on rahansa väärtti ja taattua Briania. Ei voi muuta ku toivottaa BHG:lle onnea ja menestystä, toivoen jatkossa lisää hyviä pelejä (jopa minun makuuni).

                  Comment


                  • Oli tupla mikä tupla - etteköhän te tajunneet sanomaani jo kerralla. ... ... tai no siis
                    Last edited by Jeje2; June 6, 2003, 09:04.

                    Comment


                    • Ja per...
                      näitä hitaita netiyhteysii siis ku sitt tullee tuollaisii turhia tuplia...

                      Comment


                      • /me halaa Eepaa.

                        Anteeksi nyt kun olen tällainen taukki. Olen vain ajoittain noin itsesäälissä, joten ei se arkea ole. Nyt vain on tullut viime aikoina tullut surettua yksinäisyyttä.

                        Jos joskus haluat katsoa animea, niin voi tänne kyllä tulla. Sanon nyt vain selkeyttääkseni asiaa.
                        "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

                        Comment


                        • jeje: jeps. oommie vähän päässy kokeileen RoN:inia stockmannin mikroniassa, hyvältähän se vaikuttaa, minun kone ei vaan pyöritä sitä.

                          Asuka: sullahan on koko NGE sarja?.....
                          niin ja tampereelta saa hyvää roska ruokaa.

                          EDIT: niin ja itsessäälistä puheen ollen, eikö se ole jonkin lainen rappion muoto?
                          My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

                          Comment


                          • Originally posted by Andemagne
                            jeje: jeps. oommie vähän päässy kokeileen RoN:inia stockmannin mikroniassa, hyvältähän se vaikuttaa, minun kone ei vaan pyöritä sitä.
                            Eikö koneessasi riitä potkua, vai?

                            EDIT: niin ja itsessäälistä puheen ollen, eikö se ole jonkin lainen rappion muoto?
                            "rappiolla on hyvä olla,
                            ei huolet paina, ei rasitu polla.
                            antaudu sinäkin suosiolla
                            taikka anna meidän olla."

                            Comment


                            • Eepalle ja Asukalle ja Tuomelle ja Kauhalle
                              mie nauran täälä ihan kippurasa teiän kiistelyille.
                              Minä en kiistele, kiistelijä on se kuuluisa Joku Muu.

                              Jos tämä on mielestäsi 'hauskaa', niin tulepa IRC:hen ja pysy kuulolla...

                              Niin, mutta mutta, ongelmia?

                              Comment


                              • Jtnkin mie arvasin siun reaktios Ras...
                                Mutta jos todella luet sen tekstini niin huomaat varmasti, että ilmoitin olleeni ja edelleen olevani vilpittömästi ja aidosti kiinnostunut tapahtumasta. Jos mie siedän itsesäälistä poikaystävääkin niin ei tee heikkookaan sietää yhtä itsesäälistä kaveria.

                                -Siunausta
                                Why dosent God just pop up and say "Hi"
                                maybe it's because pop ups aren't very popular?

                                Comment

                                Working...
                                X