Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXVII: Seiskakadun statiikki

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • muutu vaan seepran väriseksi. good luck.
    ne raidat on mustia, mutta onko se pohoja väri sitte valakia vaiko ihimisen värinen?

    mitä on onania?

    tämä thradi liikkuu ihan mukavaa tahtia.
    My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

    Comment


    • Kiitos, kun editoit, ystävällinen pyyntöhän tuo oli, sen haluaisin sinun ymmärtävän.

      mitä on onania?
      Etkö ole raamattua lukenut? Minä lähdin siihen puuhaan {EDIT: SIIS RAAMATUN LUKUUN} vapaaehtoisesti ala-asteen alkutaipaleella, kun kirjan mainostettiin olevan vaikuttava, ja yleissivistykseen kuuluva.

      tämä thradi liikkuu ihan mukavaa tahtia.
      Paljon parempaa vauhtia kuin viime threadi, siitä olen samaa mieltä. Pysyy elossa ilman Kassiopeiaa, mikä on jo kyseenalainen saavutus sinänsä spämmitaidoistamme. Kyllä tulevaisuudessa nämä merkittävät kaakaosodat (tm) muistetaan, se on varmaa?
      Last edited by RGBVideo; May 29, 2003, 18:37.

      Comment


      • Tuomerehun avatarhan on selkeästi John Preston. Vai mitä Ari ja Ignorance?
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

        Comment


        • You know, foreigners can (and WILL) make their own conclusions when they see the names "Tuomerehu" and "John Preston" in the same sentence, it doesn't matter if it's English or Finnish. (Next step is probably adding this to your signature to ensure maximum audience?)

          Comment


          • Kassiopeia: Öh. No comment.

            Tuome, tuosta Startide Risingin lukemisesta: Jos tutkit hieman logejasi, nähnet (sp?) että juuri tuo kirja sai aikaan, öh, tuntemanne kehityskulun... en tiedä sitten sinusta että kuinka turvassa olet, mielesi on äärimmäistä nihilismiäsi lukuunottamatta aika samanlainen kuin minun tuossa iässä...
            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

            Comment


            • Niin ja muuten kaakaosta: Minut opetettiin lapsena juomaan O'boyta, mutta silloin kun tunnen oloni hienostuneeksi niin Van Houteniahan sitä pitää juoda. Mutta kun minä harvoin tunnen oloni hienostuneeksi.
              This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

              Comment


              • Jos tutkit hieman logejasi, nähnet (sp?) että juuri tuo kirja sai aikaan, öh, tuntemanne kehityskulun... en tiedä sitten sinusta että kuinka turvassa olet, mielesi on äärimmäistä nihilismiäsi lukuunottamatta aika samanlainen kuin minun tuossa iässä...
                Aika samanlainen? Uhh... pakkohan se nyt on lukea, riskeistä huolimatta, jotta saisi udeltua tarkemmat yksityiskohdat tuosta... kehityksestäsi?

                Niin, ja suklaapuurosta en ole ennen tätä päivää edes kuullut tahi lukenut, ei nimi tuo mieleen melkein mitään... onko lapsuuteni vitaali (Suoraan sivistyssanoja englannista , en muista suomenkielistä sanaa) elementti nyt tuhoutunut?

                Comment


                • Originally posted by Asuka
                  Dodiih, Pekka on nyt sitten 1 viikon poissa kuvioista Greenpeace-aktivisti DL:nsä vuoksi.
                  Mitä hittoa? Damn! Meitsi missas kaiken. Linkkiä johonkin threadiin, heti!

                  mitä on onania?

                  Tuome: Minä lähdin siihen puuhaan vapaaehtoisesti ala-asteen alkutaipaleella, kun...


                  Hei, tuon minä ensiksi näin kun ko. viestiä olin lukemassa. Sori, en voinut vastustaa kiusausta.
                  You make my life and times
                  A book of bluesy Saturdays

                  Comment


                  • Hei, tuon minä ensiksi näin kun ko. viestiä olin lukemassa. Sori, en voinut vastustaa kiusausta.
                    Uhh... siinä on editin paikka, oikeassa olet.

                    Mitä hittoa? Damn! Meitsi missas kaiken. Linkkiä johonkin threadiin, heti!

                    Comment


                    • Originally posted by Andemagne



                      EDIT: Nukapai: etkai sie yritä vihijailla että jonku meistä pitäs lähettää manna ryynejä?
                      Heh, en - toi ei kyl tullut mieleenkaan ... mut nyt kun sanoit

                      Ei vaiskaan: ma oon tulossa itte Suomeen kesalla. Mietiskelen ostoslistaa. Siina on jo Turun sinappia, Fazerin sinista ja Elovenan puuroa (joo, mulla on joku puuro-juttu. ).
                      Portfolio ]|[ Dragons
                      Everything that irritates us about others can lead us to an understanding of ourselves. Carl Jung (1875 - 1961)

                      Comment


                      • Originally posted by Tuomerehu

                        Aika samanlainen? Uhh... pakkohan se nyt on lukea, riskeistä huolimatta, jotta saisi udeltua tarkemmat yksityiskohdat tuosta... kehityksestäsi?

                        Niin, ja suklaapuurosta en ole ennen tätä päivää edes kuullut tahi lukenut, ei nimi tuo mieleen melkein mitään... onko lapsuuteni vitaali (Suoraan sivistyssanoja englannista , en muista suomenkielistä sanaa) elementti nyt tuhoutunut?
                        Vital = olennainen (tassa asiayhteydessa ehkapa...).

                        Musta vahan tuntuu, etta suklaapuuro oli joku seiskytluvun suosikki ... etta jos lapsuutesi alkoi vasta myohemmin, niin ....
                        Portfolio ]|[ Dragons
                        Everything that irritates us about others can lead us to an understanding of ourselves. Carl Jung (1875 - 1961)

                        Comment


                        • Viimeiset 40 postia ovat muuten hyvä esimerkki siitä, millainen meininki täällä aina on -- toivottavasti et nyt säikähdä täältä pois, niin kuin yleensä tapahtuu, kun uudet tulijat tämän (keskustelun nk. 'tason') havaitsevat...

                          etta jos lapsuutesi alkoi vasta myohemmin, niin
                          No juu, itsehän olen ymmärtääkseni tällä hetkellä ST:n (ST=Suomithreadi, ei suinkaan Star Trek, niin kuin jotkut halveksuttavat inisijät väittävät) nuorin henkilö...

                          Comment


                          • Ari: mitä kirjasta Startide Rising?

                            Nukapai: Turun Sinappi on kyllä nykyään ruottalaista.

                            ja bye bye Pekka tai ei se oikiasti ollu niin hauskaa.
                            My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

                            Comment


                            • Niin. Olisi Pekan kuvitellut paljon hauskempaankin (mahdollisesti fiksumpaankin) pilaan pystyvän
                              You make my life and times
                              A book of bluesy Saturdays

                              Comment


                              • Täytyy tänään alkaa valmistella muuttoa, sillä heti alkuviikosta tulee sitten muutettua. Eli voi olla että ette näe minua irssissä kovinkaan paljon.
                                "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

                                Comment

                                Working...
                                X