Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXVI: Pois päästäni

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Juuei. Jos vaikka nostaisi tämän taas pinnalle.
    "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• Ei, ei, ei... Sivulla 10 käy Suomithreadin tie...

Comment

• Apon offtopicissa kulkevi suomithreadin tie,
        hänt' ihana joukkomme tää eteenpäin vie
        Niin pitkä on matka, ei sivua 10 näy,
        vaan ihana kassi vieressä käy
        vaan ihana kassi vieressä käy.

On pimeä offtopic ja kivinen mode
        ja usein se Ming ilkeäkin lie
        Oi, pianhan suomithreadi tippua vois,
        jos käsi ei kädessä kassin ois
        jos käsi ei kädessä kassin ois.
        :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
        You wanna see me spank my monkey?
        I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• Originally posted by Kristalli
          Ihme lapset. Threadilla menee vielä huonommin kuin silloin kun mä olin mukana. Koittakaas ny...
          idem

Comment

• YAY !
            OTTOK !
            "I have been reading up on the universe and have come to the conclusion that the universe is a good thing." -- Dissident
            "I never had the need to have a boner." -- Dissident
            "I have never cut off my penis when I was upset over a girl." -- Dis

Comment

• Comment

• "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Kamoon hei, tein mäkin just comebackin. Olin poissa ainakin kaksi viikkoa.

Tosin Apolle tuskin (st:tä lukuunottamatta) muutenkaan paljoa enää postailen, aivan tarpeeksi kun olen jo muutenkin jortikka otsassa tämän forumin "hieman" muuttuneesta poliittisesta ilmapiiristä.
                  You make my life and times
                  A book of bluesy Saturdays

Comment

• Poliittisen keskustelun pointtihan on nimenomaan se, että -- mitä helkuttia? Tämähän on varsin liberaali paikka, eikö muka olekin?

Comment

• Tämähän on varsin liberaali paikka, eikö muka olekin?
                      Ehkä, mutta ei tarpeeksi liberaali. Henkilökohtaisesti tosin olen sitä mieltä että ei tämä kyllä niin konservatiivis-oikeistolainen ole kuin mitä Anodynen ja juhani tuntuvat uskovan.

Ja poliittinen keskustelu ei ehkä kuitenkaan kannata tällaisella foorumilla, kun niitä viestejä kuitenkin lukevat vain kahdenlaiset ihmiset:

1) ne jotka ovat samaa mieltä
                      2) ne jotka ovat eri mieltä (mutta jotka eivät koskaan olisi samaa mieltä kanssasi vaikka kuinka yrittäisit).

Muropaketissa tästä on nähty useita hupaisia esimerkkejä, esim. SuperEgo vs. joku muu -nahistelut jotka kestävät useiden kymmenien vastineiden ajan.

Tai en minä tiedä, ehkä minä olen vain luopunut toivosta, että jossain vielä olisi ihmisiä jotka kykenisivät myöntämään olleensa väärässä. Kai poliittisen ideologian tai edes jonkin mielipiteen vaihtaminen noin vain on useimmille sula mahdottomuus, kun elämäntilanteet, lapsuus sun muut ulkoiset syyt vaikuttavat siihen.
                      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Äh. Sinä olet ollut liikaa Muropaketissa, siellä ei mikään koskaan etene minnekään, koska muroteinixit pitävät egoaan (virtuaalipippeliään) tärkeämpänä kuin maailmankatsomuksen avartamista, joka on koko jutun pointti, kun haetaan omasta ajatelmistään poikkeavia mielipiteitä.

Minulla ainakin on hyviä kokemuksia lukuisilta Apolytonin vakio OT-postaajilta aidosti yllättäviltä ja sivistäviltä mielipiteiltä, jotka ovat kummasti laajentaneet näkökantaa monessakin asiassa.

Comment

• Siis, ideanahan tälläisessä mielipiteiden vaihdossa ei ole se, että saisit muut muuttamaan mieltään, vaan se, että saattaisit jopa omaksua muitakin näkökulmia sen verran, että muuttaisit mieltäsi oikeampaan suuntaan.

Comment

• Siis, ideanahan tälläisessä mielipiteiden vaihdossa ei ole se, että saisit muut muuttamaan mieltään, vaan se, että saattaisit jopa omaksua muitakin näkökulmia sen verran, että muuttaisit mieltäsi oikeampaan suuntaan.
                            Totta, totta. Siihen vain tahtoo helposti tulla sellainen "veren maku suussa" -meininki mukaan. No juu, ehkä olen ollut liikaa Muropaketissa... kyllä mielenkiintoisia threadeja tulee edelleen luettua, mutta se kolmaskymmenes aborttithreadi ei aina oikein kiehdo. Viime aikoina nuo rikos/rangaistus-keskustelut ovat olleet kyllä ihan kiinnostavia (kissantappojuttu ja sitten se kodittoman surma).
                            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• IRC:ssä vajaat 10 henkilöä, ST vajoaa sivulle 2... just just.

Comment

• mua vi***taa vieläkin
                                gowabunga!!!!!!

Comment

Working...
                                X