"Ad astra per aspera."
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXVI: Pois päästäni
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vohouu! Tiedätkös.. minä pidän erityisen paljon tuosta. Tooooodella paljon. Muhun uppoo kaikki tommonen ku veitsi neitsyen kurkkuun.In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Comment
-
Hm. Onnea vain Pekka pebojen vetoon. Minä taidan taas kerran yrittää pitää pientä taukoa, mahdollisesti yo-bileisiin asti. Eihän wappukaan nyt niin överiksi mennyt (tai, jos övereiksi lasketaan pieni kiekko parvekkeelta alas ja herääminen [n. 20 minuutin unet nojatuolissa asennossa joka saattoi aiheuttaa elinikäisen niskavamman] Hervannasta jonne ei todellakaan ollut tarkoitus päätyä) mutta jotain kuria pitää hommaan saada.You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Comment
-
Tuome, ei vaan nyt aivopes onnistuu parhaiten kun oon avoin kaikelle. Anna tulla vaan!
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
Comment
-
Kyllä kyllä.. nousuhumalassa tässää.. ennen aamunkoittoa en poistu. Noniin aivopese minut!
Kun se nousee se nousee..... nousee se nousee... nousee se nousee.. nouseee se nousee.. nouseee se nouseee...In da butt.
Comment
-
Kyllä mä nytkin muistan, ja huomenna voin kattoa niin muistan.. ei mulla kela katkeile anna tull avaan!In da butt.
Comment
-
Tuome, en toki. Mutta mun pitää valmistella vähän ja hakea joku softa jotta saadaan juhlat pystyyn, jotta voidaan siis tehdä liikettä. Mutta ei pitäis olla ongelma, itseasiassa voisin käydä imemässä jonkun nyt..
Niin olen jo himassa, mutta nyt homasta ei tuu mitää mun pitäs löytää se kiekko jostain ja siitä ei tuu ton kasan kanssa mitään, löydän sen kyö huomena.
Semmonen juttu kans,että onko sulla jotain vanhempaa kone kokoonpanoa? Ei ehkä toimi uusimmilla 8 gigan pentiumeilla ja näytönohjaimilla ja windowseilla?
In da butt.
Comment
-
Hmm, tuo saattaa todellakin muodostua ongelmaksi, minullahan on Windows ME, joka on pahamaineinen siitä, ettei se suostu pyörittämään vanhoja DOS-pelejä (Master of Orionia esim. on aivan turhaa tällä yrittääkkään saada toimimaan).
Mutta muistaakseni se oli kyllä W95-yhteensopiva, joten kyllä se kai tälläkin toimii... kai.
Comment
-
Jooh ei todellakaan toimi, jos minuta kysytään.
En tiedä, mutta epäilen SUUUUUURESTI. Epäilen toimivuutta jopa win95:ssakain, mutta se saattaa just just mennä. Ei noita tiettyjä pelejä voi pelata edes nykysellä kokoonpanolla, pitää olla se Soundblaster 16bittiä ja alkuperänen dossi, pentium jossa on 100 mhz se kellotaajuus tai muuta.
In da butt.
Comment
Comment