Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXVI: Pois päästäni

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lyhyesti sanottuna: Olen melko kyllästynyt ja tylsistynyt Apoon. Ei jaksa enää. Enhän oikeastaan ole kovin aktiivisesti täällä kirjoitellut aikoihinkaan eli muutos ei kovin suuri ole.
    You make my life and times
    A book of bluesy Saturdays

Comment

• En itse asiassa vieläkään ymmärrä sitä

Comment

• tididii
        ku Ade ei sano sitä enää niin minun pitää.

*Andemagnus on suomithradin viime päivien tapahtumien takia*

Originally posted by Ignorance
        Hitto kylläpäs tänään avaudutaan.
        Sääli etten itse keksi mitään mistä avautua.
        sanos muuta.

ja Eepa: rintakarvat EI! ole übersöpöjä.
        jos ne olis niin tytöilläki olis niitä. mutku ei niin ei. :asetatähänkohtaanmieleisesinauris:

aijuu. Tuome: muistakko sie ku mie postasin sen "Tuome, sie et oikiasti ole olemasa"?

Anodyne: mie tunnen samoin. mieki alan vähitellen kyllästymään tähän ja eikä Apo ole enää niin hausa ku ennen. niin ja on sitte vielä se oikia elämäkin.....

niin ja kuka tämä Asuka on?
        no okei Rasselihan se on mutta mulla ainaki kesti vähän aikaa.

Originally posted by Asuka
        ja teidän nimet, vaikka osa ehkä onkin verrattavissa erääseen seksuaaliseen vähemmistöön.
        Rasseli kerpele! mitä pahhaa mie oon sulle teheny. mie en oo ees enää kovin lapsellinen (JOS täälä on nyt joku ollu). jos tuommonen nimittely ei lopu niin mie tulen ja ruuvaan sinua.

mitähän sitä vielä tähän minun maratooni postiin keksisi.
        no ei kai mittään. myöhemmin lissää.

EDIT: mie ne sitte saanu yhtään ääniä Apo HoF äänestyksissä. mitäkähän niittenki eteen pitäs tehä?
        Last edited by Andemagne; May 18, 2003, 21:45.
        My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Originally posted by Andemagne
          tididii
          ku Ade ei sano sitä enää niin minun pitää.
          Minä sanon TIDIDIDIDI! vain silloin kun se on tarpeellista.

rintakarvat EI! ole übersöpöjä.
          jos ne olis niin tytöilläki olis niitä. mutku ei niin ei. :asetatähänkohtaanmieleisesinauris:
          Mutta nännikarvat taasen ovatkin jo asia erikseen
          You make my life and times
          A book of bluesy Saturdays

Comment

• Ymmärsin kyllä Anodynen pointin, joten uskallan sen sijaan ehdottaa CGN Forums + Finnish Forum yhdistelmää hänelle.
            "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• "Meidän" threadeistä? Ei tämä Salamamiehen ja Laukkupojan threadi ole.

Laukkupoika -> Käsikassara.

Joten kai se on sitten myös hänelle oikeutettua, eikö?

Totta kai hänellä on oikeus tehdä niin kuin haluaa, mutta toteutus on eri asia. Hän tapansa lähteä IRC:istä ovia paukuttelemalla ei ole IMHO kovinkaan asiallista, kun vielä sanoo Quit-viestissään tulevansa takaisin kum minä tulen järkiini.

- ja sitten vielä sen suhteen etteivät sinua jaksa kiinnostaa nämä mindgamet... ovatpahan jo yhten aika pitkän postin verran näemmä kiinnostaneet

Kiinnostavat siinä mielessä että tuon asian esille jotta tiedätte että en aio hukata aikaa Kassin mahdollisille mindgame-tempuille Asukan nimen vuoksi. Miten voisin olla tuomatta asiaa esille, ilman että osoittaisin jonkinlaista kiinnostusta? Eli ts. EVVK.
              "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• No huhhuh...

Joo, back to work ollaan taas...
                Karmeeta örvellystä täällä ollu.

Ostin tuossa itselleni sellasen gidi-boksin lomalla. Kivasti parani laatu, erityisesti subbarin ääniraita on nyt parempi. (Aikaisemmin ei tahtonu kuulla mitään ääniraidan taustahälinän takia.)

Surullista tilanteessa on se että tartten nyt kolme kaukossädintä TV:n katseluun ...

Comment

• Kolme kaukosäädintähän ei ole mitään.
                  Meillä on 6 kaukosäädintä olohuoneessa.
                  Ja vaikka yksi niistä on yleiskaukosäädin niin se ei osaa kaikkia temppuja ja siispä niitä muitakin tarvii usein...
                  "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• No on mullakin käytössä kuusi kaukosäädintä.
                    1. TV
                    2. Digi
                    3. Koteiteattteriviritnvahvistin
                    4. DVD
                    5. Video
                    6. CD

Huomaa ettei tuossa ole yleiskaukosäädintä...
                    (Kunnon sellainen onkin siten seuraavana ostoslistassa. )

Comment

• Mutta yrittäkääpäs edes kuvitella millainen kaapelihelvetti mulla on viihdekeskuksen takana. (vanhat erillishifilaitteetkin)

Tohon ku keksisi hyvän patentin, ku jokainen kaapeli roikkuu eri mitan ku ne muut...

Comment

• Ande ja Tuome, Riippuu aivan rintakarvoista, ne ovat joskus kyllä ihan hienot, mutta yleisimmin ne on semmoset pari haituvaa ja ne ei ole kyllä kivat, myönnän.

Anoko piti nännikarvoista? En jaksa tarkistaa edelliseltä sivulta. Ne on ihan vihoviimiset, noon aina tiellä. Yritä siinä nyt keskittyä imeen jätkän nänniä kun meinaa tukehtua nännikarvoihin!

Asuka, Tiedän kyllä mikä sigu on, en muuten olisi käyttänyt lyhennettä. Kysyin mitä Tuomen sigu tarkoittaa, eli mitä tapahtui 04/26.

Ehkä tässä oli kaikki mihin piti vastata. Eipä ole suuri menetys jos ei ollut. Ja sanon vaikka vielä ihan tänne threadiinkin että mie pirän Asuka nimestä. Nyt kun tiedän mitä se tarkoittaa niin miulla on kahta hauskempaa. Ei ihan jokasella ole pokkaa pistää semmosta nimee nickikseen. Kunnioitettavaa miusta.

-siunausta
                        Why dosent God just pop up and say "Hi"
                        maybe it's because pop ups aren't very popular?

Comment

• Originally posted by Tuomerehu
                          Niin, jos koskaan tulet menestymään elämässäsi, tämä tulee olemaan minulle oikea kiristämisen kultakaivos, IRC-logien lisäksi tietenkin.
                          Minä tuskin tulen menestymään elämässäni ilman näitä avautumisia ...
                          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Hei jotain otetta tähän nyt? Jos jollekin anime on elämääkin suurempi asia, olkoon niin. On niitä helvetisti huonompiakin asioita joita pitää arvossa. Mutta jos joku ottaa jonku sankarin nimekseen, niin tavitseeko siitä nyt pelihousuja repiä? Come on! Ei kukaan voi loata omia sankareita jos niihin uskoo. Ei kukaan! Olisi varmaan helpompaa antaa asian olla.

Ja nyt menen hiekkalaatikolle imemään sitä lapasta.
                            In da butt.
                            "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                            THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                            "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Originally posted by Jeje2
                              No on mullakin käytössä kuusi kaukosäädintä.
                              1. TV
                              2. Digi
                              3. Koteiteattteriviritnvahvistin
                              4. DVD
                              5. Video
                              6. CD

Huomaa ettei tuossa ole yleiskaukosäädintä...
                              (Kunnon sellainen onkin siten seuraavana ostoslistassa. )
                              Me sentään päästiin eroon cd-soittimesta, sillä dvd-soitin osaa soittaa niitäkin. Eli:
                              TV, DVD, Video, Vahvistin, Minidisc ja yleiskaukosäädin. Yleiskaukosäädin säätää myös yhtä valaisinta.
                              "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• diibadaijaa
                                alkaa jutut menee vähän tylsiksi mutta onneksi on suuri seikkailu sitä voi haukkua ihan vapaasti, mutta kuka helvetti meinaa katsoa sitä niin mä sanon menkää hoitoon

sanoo zaratos
                                gowabunga!!!!!!

Comment

Working...
                                X