Filmijutun?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXVI: Pois päästäni
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison
-
Eepa,
sigu = signature. Se osa viestiä joka on viestin lopussa, viivan alapuolella.
Ja nyt itse asiaan...
Ensinnäkin Suomithreadistä on tullut oikea hiekkalaatikko. Sen jälkeen kun tänään aikaisemmin vaihdoin nimeä, Ari sai lievän kohtauksen IRC:issä ja kun postasin linkin KST-lyriikkaviestiini, sai Kassi jonkinlaisen kohtauksen ja marssi ulos IRC:istä, moitittuaan minua ja sanottuaan Asuka nimeä "HUONO":ksi. Noh, sen jälkeen myös täällä asiat menivät raiteiltaan. Ja kaikki tämä sen jälkeen kun pari henkiöä huomasivat uuden nimen. Minä en ole vieläkään kuullut yhtään kysymystä, vaan sen sijaan Kassi alkaa paiskoa ovia lähtemällä IRC:istä ja sanomalla "Tulen takaisin kun Rasbelin tulee järkiinsä..." ja Ari hetkisesti murahti nimestä. En siis ole missään vaiheessa ole saanut mahdollisuutta perustella nimenvaihtoa tai Asuka-nimeä, joka on meidän kahdelle NGE-tosikolle kova pala (eritoten Kassille). No, myös Igno sanoi nimeä huonoksi, mutta ymmärrän hyvin perusteltuja kommentteja. Kassi sen sijaan lähti uhmakkaasti ja ei antanut mitään mahdollisuutta antaa mitään selitystä, saati sitten olla nurisematta tuollaisella tavalla toisen käyttäjätunnuksesta. Ymmärrän toki että Kassi on paneutunut syvällisesti Evaan ja että hän paheksuu Asukaa (en näen tarpeellisena agitoida negatiivia kommentteja Asukasta hänen puolesta), mutta kyllä kaikella on rajansa, Kauha. Nähtävästi pidät minua vajaamielisenä ja järjettömänä Asuka-nimeni kanssa. Olen loukkaantunut teidän käytöksestä, sillä se ei edusta mitään asiallista toimintaa. Jos uhkailu sillä että ei tule takaisin, ennen kuin vaihdan taas nimeä, on osa asiallista toimintaa, näen myös asiallisena toimintana epäillä kukkahattutäti-moodissa Kassin mielenterveyttä olemalla Gendou Ikari penkkareissa. Myöskin Arin toiminta hieman ihmetyttää, mutta kai Asuka on huono nimi. Anteeksi nyt vain kun pidän ko. nimestä. Jos se teitä animefanaatikkoja niin häiritsee, niin voin kyllä pysyä poissa teidän thredeistä likaamasta niitä nimelläni. Itse olen tosin kyllästynyt täällä näkemiini Rasbellin ja Raspberry muunnelmiin Rasbelin-nimestä, ja muutenkin halusin saada muutosta kun on olemassa Ras ja Rasputin, joihin Ras taas sekaantuu Apolla. Nimi Asuka tulee olemaan vain käytössä ACS:n yhteydessä. Näitä asioita en saanut perille IRC:issä, joten ehkä asia nyt hieman selkenisi. Jos Kassi todellakin aikoo välttää minua ja StP/CGN-irssiservua, niin pahoitan mieleni osittain sen vuoksi koska tiedän syyn siihen, mutta toisaalta olen jo ala-asteelta tottunut mindgame-juttuihin, joten ei hän sillä mitään hyvää saa aikaiseksi. Hieman orpoa tuolla irssissä on kun yksi aktiivi on poissa, mutta jatkan kyllä palvelun ylläpitoa Busterin kanssa. Kassi kuitenkin loi ilmapiiriä, jota minä en osaa hyvin luoda.
Tuome kysyi taas tuossa mitä Asuka tarkoittaa, joten tiedoksi nyt sitten että teillä on jostain mistä repiä; Asuka tarkoittaa venäjäksi narttua.
Lopuksi tiedoksi...
Jos minun nimi on liian peelo herroille Helin ja Rahikkala, niin en voi sille mitään. Mutta vaihtaa en aio teidän vuoksi. Suosittelisin teille hieman pohdiskelua siitä kuinka tyhmiksi teette itsenne tällaisilla numeroilla. Minua ei jaksa oikeasti kiinnostaa tuollainen mindgame, joten aion rauhallisin mielin jättää Suomithreadin, jos te molemmat (eritoten Kassi) jatkatte samaa linjaa."Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment
-
Hitto kylläpäs tänään avaudutaan.
Sääli etten itse keksi mitään mistä avautua."In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison
Comment
-
Sääli etten itse keksi mitään mistä avautua.
Siksi toisekseen, viihdyttävyysarvo olisi vielä alempi kuin yo. avautumisissa. Ette haluaisi lukea avautumistani.
Comment
-
Meidän numeroilla... taaskin, mieleni tekisi vastata Asukan viestiin, mutta annan hänelle kuitenkin mieluummin viimeiden sanan - tästä on turha taistella sekuntiakaan enempää kuin, öh, on tarpeellista.
Sen kylläkin sanon että Kassi kyllä tulee takaisin. Hänellehän nyt on tuttua irkistä pariksi illaksi poistuminen vaikka minkälaisista syistä.
Muuten, jos satuit lukemaan postini, Asuka, huomasit varmaan että käytin sanaa... öh, narttu, kuvailemaan Evangelion-sarjan Asukaa. Sensori kylläkin poisti sen, mutta... no, jokatapauksessa. Ymmärtänet minua, minä yritän ymmärtää sinua.
This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Tuome ja Igno, kokeilkaa avautumista. Se tuntuu hyvältä. Ihan oikeasti. Avautukaa vaikka siitä miten turhaa elämä on jos ette muuta keksi
.
This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Njaa... jeps, keskustellaan sitten, kun sinullakin alkaa näemmä olemaan jo hymyö huulessa.
Originally posted by Asuka
Ensinnäkin Suomithreadistä on tullut oikea hiekkalaatikko. Sen jälkeen kun tänään aikaisemmin vaihdoin nimeä, Ari sai lievän kohtauksen IRC:issä?
ja kun postasin linkin KST-lyriikkaviestiini, sai Kassi jonkinlaisen kohtauksen ja marssi ulos IRC:istä, moitittuaan minua ja sanottuaan Asuka nimeä "HUONO":ksi.
Noh, sen jälkeen myös täällä asiat menivät raiteiltaan. Ja kaikki tämä sen jälkeen kun pari henkiöä huomasivat uuden nimen. Minä en ole vieläkään kuullut yhtään kysymystä,
vaan sen sijaan Kassi alkaa paiskoa ovia lähtemällä IRC:istä ja sanomalla "Tulen takaisin kun Rasbelin tulee järkiinsä..."
ja Ari hetkisesti murahti nimestä.. Minun kritiikkiä ei kannata yleensä ottaa kovin tosissaan...
En siis ole missään vaiheessa ole saanut mahdollisuutta perustella nimenvaihtoa tai Asuka-nimeä, joka on meidän kahdelle NGE-tosikolle kova pala (eritoten Kassille).? Nojoo. Ei siinä muuta mutta minua vain huvittaa ajatus siitä että sinä läimisit ja kutsuisit bakaksi täällä, öh, kaikkia
.
No, myös Igno sanoi nimeä huonoksi, mutta ymmärrän hyvin perusteltuja kommentteja..
Kassi sen sijaan lähti uhmakkaasti ja ei antanut mitään mahdollisuutta antaa mitään selitystä, saati sitten olla nurisematta tuollaisella tavalla toisen käyttäjätunnuksesta. Ymmärrän toki että Kassi on paneutunut syvällisesti Evaan ja että hän paheksuu Asukaa (en näen tarpeellisena agitoida negatiivia kommentteja Asukasta hänen puolesta), mutta kyllä kaikella on rajansa, Kauha.?
Nähtävästi pidät minua vajaamielisenä ja järjettömänä Asuka-nimeni kanssa.
Olen loukkaantunut teidän käytöksestä, sillä se ei edusta mitään asiallista toimintaa...
Jos uhkailu sillä että ei tule takaisin, ennen kuin vaihdan taas nimeä, on osa asiallista toimintaa, näen myös asiallisena toimintana epäillä kukkahattutäti-moodissa Kassin mielenterveyttä olemalla Gendou Ikari penkkareissa..
Myöskin Arin toiminta hieman ihmetyttää, mutta kai Asuka on huono nimi.
Anteeksi nyt vain kun pidän ko. nimestä..
Jos se teitä animefanaatikkoja niin häiritsee, niin voin kyllä pysyä poissa teidän thredeistä likaamasta niitä nimelläni.. Tämä on suomalaisten threadi, sinä olet suomalainen, ergo tämä on osaksi sinun threadi
.
Itse olen tosin kyllästynyt täällä näkemiini Rasbellin ja Raspberry muunnelmiin Rasbelin-nimestä, ja muutenkin halusin saada muutosta kun on olemassa Ras ja Rasputin, joihin Ras taas sekaantuu Apolla.. Jälkimmäinen on kyllä tavallaan järkevä argumentti, mutta tuollaiset sekaannustilanteet ovat luultavasti kuitenkin aika harvinaisia.
Nimi Asuka tulee olemaan vain käytössä ACS:n yhteydessä.
Näitä asioita en saanut perille IRC:issä, joten ehkä asia nyt hieman selkenisi.!
Jos Kassi todellakin aikoo välttää minua ja StP/CGN-irssiservua, niin pahoitan mieleni osittain sen vuoksi koska tiedän syyn siihen, mutta toisaalta olen jo ala-asteelta tottunut mindgame-juttuihin, joten ei hän sillä mitään hyvää saa aikaiseksi.
Hieman orpoa tuolla irssissä on kun yksi aktiivi on poissa, mutta jatkan kyllä palvelun ylläpitoa Busterin kanssa. Kassi kuitenkin loi ilmapiiriä, jota minä en osaa hyvin luoda.
Jos minun nimi on liian peelo herroille Helin ja Rahikkala, niin en voi sille mitään.
Mutta vaihtaa en aio teidän vuoksi. Suosittelisin teille hieman pohdiskelua siitä kuinka tyhmiksi teette itsenne tällaisilla numeroilla. Minua ei jaksa oikeasti kiinnostaa tuollainen mindgame, joten aion rauhallisin mielin jättää Suomithreadin, jos te molemmat (eritoten Kassi) jatkatte samaa linjaa.
- ensinnäkin, "tällaisilla numeroilla". Tämä posti nyt on tietenkin asia erikseen, mutta tähän asti (siis siihen että minä tämän postitan) sinä itse olet ollut tekemässä tästä asiasta isointa numeroa. Minä itse olen pyrkinyt joko pysymään koko asiasta erossa tai kommentoinut vitseillä ja sarkasmilla, Kassi taas lähti heti alussa pois. Nyt... öh, no, toivon ettei tästä tule ison mittakaavan quote-waria
- jos aiot rauhallisin mielin jättää Suomithreadin, sehän on sinulle aivan oikeutettua, vai? Uskoisin, että Kassi jätti myös irkkikanavan (väliaikaisesti) melkoisen rauhallisin mielin. Joten kai se on sitten myös hänelle oikeutettua, eikö?
- ja sitten vielä sen suhteen etteivät sinua jaksa kiinnostaa nämä mindgamet... ovatpahan jo yhten aika pitkän postin verran näemmä kiinnostaneet
---- cut here ---- cut here ---- cut here ----
Tästä alaspäin ovat viestini tärkeät osat:
ph33r m4h 71rl3zz q071n & re8u77in!!!1
Ettei vain muuten käynyt niin että tästä tuli vahingossa yksi niistä pitemmistä käsinkirjoitetuista Suomithreadin posteista...This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Asia pähkinänkuoressa...
Ite oot!!!111
Ja nyt asiaan.
En nähtävästi pysty kumoamaan Arin väitteitä tai sanomaan mitään järkevää nyt, joten antaudun suosiolla. Voin huomenna yrittää sanoa jotain. Toivon vain että voisitte hyväksy nimen Asuka, kuten minä olen 4 vuotta ilman mitään napinaa hyväksynyt Arin nimenvaihdon ja teidän nimet, vaikka osa ehkä onkin verrattavissa erääseen seksuaaliseen vähemmistöön.
Eipä muuta."Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment
-
Originally posted by Kassiopeia
Ehkä, mutta ei tarpeeksi liberaali. Henkilökohtaisesti tosin olen sitä mieltä että ei tämä kyllä niin konservatiivis-oikeistolainen ole kuin mitä Anodynen ja juhani tuntuvat uskovan.
ja toinen asia on tietenkin todella vittumaiset debaatit jotka liittyvät juuri tähän... lukekaa vaikka Canada decriminalizing pot possession tai Stupid patriotic Americans... ei jumalauta sitä jaksa kun 75% kaikista threadeista on tuollaista paskanjauhantaa ja pilkunnussintaa molemmilta puolilta. Sori mutta olen ulkona.
Ja todella helpottunut siitäYou make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Comment
-
Originally posted by Tuomerehu
Tsss -- eikö olekin kauheaa, kun jotkut jopa ovat eri mieltä kanssasi? Hyi, kuinka kuvottava se tunne onkaan, kun sen tajuat...
Joku taisi ehkä käsittää pointtini hieman väärin.You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Comment
Comment