EDIT: ei tätä oo kuiteskaan kukaan kerinny lukia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXV: Putosin kasvoilta maan
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oscareista sen verran että tärkein meni kyllä täysin oikealle leffalle, uskoakseni ainaskin.
Näin Chicagon omenassa, teatterissa, itse ja se on hyvä musikaali.
Leffaan olen menossa ensi tilassa (Toivottavasti viikonloppuna).
Elämässä pitää olla musiikkia, musikaaleja, oopperoita, viinejä ja kauniimman sukupuolen edustajia
Comment
-
Originally posted by Andemagne
Rasseli: Punikki Perkele! tämähän lähentelee jo maan petosta!Kyllähän me muille foorumeille postaillaan, ja irkissäkin notkutaan, ja niin vain Suomithreadi porskuttaa. Ei tämä yhteen ulkopuoliseen foorumiin (joka edelleen on minusta ihan hyvä idea) kaadu.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Originally posted by Andemagne
:supriced: sie oot ollu saari selällä mäkiä laskemassa?
no oliko mukavaa? millä välineellä laskit?
miksen mie pääse koskaan saariselälle mäkiä laskemaan? tai luostolle. tai leville. tai pyhälle. tai ihan mihin tahansa mäkeen.:depressed:
I'm not a complete idiot: some parts are still missing.
Comment
-
Hejj. Olen ilmeisesti saamassa postienmäärärajoituksen (vältän lyhenteitä, koska Iso Veli (R) valvoo).
Noh, osaako joku sanoa, jääkö omavalintainen lipunallaolevakuva voimaan, vaikka postien määrä jäisikin nollaan? Pyysin oikein kunnon sataprosenttista vähennystä, että jää komiasti tasan nollaan postien määrä, antaa hyvän kuvan foorumilla käyttäytymisestäni.
...jälkeenpäin ajatellen, aika hyvä, että kirjoitin roskaa nopeasti, niin ehdin saada tämän härpäkkeen tähän ajoissa. (Ikäänkuin muut henkilöt täällä eivät postaisi yksirivisiä viestejä... onko suurten määrien postaaminen lyhyessä ajassa rikos?)
Näin unta että olin laivalla.. ja oli semmonen 4 kertaa isompi hytti.. ja kuka oli mukana? TIK TAK! MUN HYTISSÄ!
Sitten ne oli kaikki niin ihania, yks hiero mun päätä, yks oli sylissä muuten vaan ja muut odotti vuoroaan.. Ja just ku hommat alko lämpenee enemmänkin.. heräsin. EIIIH!Antaa aika hyvän kuvan luonteestasi.
Ande, Ei saa irrotella niitä lauseita asia yhteydestään! Pistän smurffini siun perääs jos rupeet asiattomia ehdotteleen. Tai stn saan vastauksellani jopa siut punastelemaan kuin kypsä tomaatti.
Kyllähän me muille foorumeille postaillaan, ja irkissäkin notkutaan, ja niin vain Suomithreadi porskuttaa. Ei tämä yhteen ulkopuoliseen foorumiin (joka edelleen on minusta ihan hyvä idea) kaadu.Osanottajamäärä on kasvanut, mutta postien taso senkun laskee...
no mitä mieltä ootta siitä että jos suomeen ois tullu kuningas vuosien 1917-1918 tapahtumien jäläkeen, niin oisko hän saanut kenkää vuosien 1939-1945 tapahtumien jäläkeen?
...and I agree, DaShi, wtf is 'CBeast'?Last edited by RGBVideo; March 25, 2003, 03:05.
Comment
-
Tuome: Kyllä jää, uskoakseni. Ellei sitä sitten käsin poisteta. Jossain vaiheessahan poistettiin se ehto, että oman kuvan saa kun on vain ollut Apolytonilla rekisteröityneenä tarpeeksi pitkään. Tällöin jotkut vanhat pierut menettivät oikeutensa vaihtaa avatariaan (siis uudeksi omaksi avatariksi) mutta eivät jo käytössä olevia avatareja ja asiasta nousi haloo light.This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Tuome: Kyllä jää, uskoakseni. Ellei sitä sitten käsin poisteta. Jossain vaiheessahan poistettiin se ehto, että oman kuvan saa kun on vain ollut Apolytonilla rekisteröityneenä tarpeeksi pitkään. Tällöin jotkut vanhat pierut menettivät oikeutensa vaihtaa avatariaan (siis uudeksi omaksi avatariksi) mutta eivät jo käytössä olevia avatareja ja asiasta nousi haloo light.
Ellei sitä sitten käsin poisteta.
Pahus, kun minä haluan pitää tämän härpäkkeen tässä, tein sen puolesta töitä ehkä yhteensä kolme tuntia.
Comment
-
Originally posted by Tuomerehu
Hejj. Olen ilmeisesti saamassa postienmäärärajoituksen (vältän lyhenteitä, koska Iso Veli (R) valvoo).Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
np : Hassisen Kone - Oikeus on voittanut taas
Nyt alkaa pännimään.
Menepä tuonne Civ3-generaliin, ja katso postien tasoa. Menepä Apolyton/communityyn, ja näet kymmenisen Emperor-tason postaajaa, jotka häpeämättömästi spämmittävät purkkilihaa jok-ikinen päivä jokikiseen turhaan threadiin. Katsopa Apon johtoporrasta, niin näet moden, joka antaa rajoituksia heppoisin perustein henkilöille, jotka uhkaavat hänet ottaa kiinni virtuaalipenismittailukisassa.
En edes ilmeisesti saa rajoitusta postien tasosta, vaan siitä, että olen yksinkertaisesti kolmena päivänä postannut liikaa prince-tason postaajaksi. Että eh.
EDIT: Tarkemmin sanoen, miksi ihmeessä tämä ei ole OT-foorumilla?
I hope you enjoyed your moral highground
Siis aivan jumalatonta spämmiä, tästä tulisi Off-topicissakin huomautus sinulle...
Comment
-
Heh. Voisit kenties tutustua ko. laulun sanoihin. Tai jopa kuunnella sen.
Originally posted by Tattila the Hun
Tiedättekös, nyt kun Amerikkalaiset varmistavat bensan SUV:illeen, sen jälkeen onkin vuorossa veden saannin varmistaminen. Ja arvatkaas missä on paljon vettä, puhdasta ja kirkasta?
No juu, Suomea varmaan ajoit takaa, tuli pohdittua tätä itsekin...Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
Comment