The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Tuome, No mutta, aiotko sie ihan oikeesti tehdä kylmä verisen murhan yhden pienen sanan takia?
Saat ehdottomasti ahdaskatseisin ihminen -palkintoni. *ojentaa toiselle Terrypartchettin innoittamana ylenpalttisesti kimalteilla koristellun patsaan, jonka voisi etäisesti sanoa muistuttavan örkkiä, jos örkki pystyisi häikäisemään katsojansa silmät kimalteillaan*
-Siunausta.
Why dosent God just pop up and say "Hi"
maybe it's because pop ups aren't very popular?
Olen Kylmä_Verinen murh_aaja, enkätee sitä yhden sanan, vaan monta kertaa toistetun yhden sanan vuoksi.
Njooh, Homeworld on kyllä todella hyvä peli, jota aliarvostettiin, mutta siitä jäi sellainen tunne, ettei se kestä myöhempää uudelleenpelaamista...
lappeen Ranta
No kraah, äikän kirjotukset on ohi jo. Elä valita.
Miksi ihmeessä sie ees vedät siitä pussillisen pakaste herneitä nenääs? Eii se nyt ihan niin paljon voi sattua.
Voisin vaikka etsiä sen biisin jsn vaiheessa, kun jaksaa. Siihen asti ainakin, kärsikää.
-Siunausta.
Miksi ihmeessä sie ees vedät siitä pussillisen pakaste herneitä nenääs? Eii se nyt ihan niin paljon voi sattua.
En voi luonteelleni mitään. Ehkä katsoin liikaa Harmuja yläasteella. Ehkä vihasin luokkatovereitani kuudennella muutenkin ihan tarpeeksi, kun huomasin heidän olevan aivan käsiä yhdys_sanoissa. Ehkä .... minun pitäisi olla hiljaa ja pyytää anteeksi. Joo, niin juuri minä teen.
Anteeksi, käyttäydyin ehkä vähän töykeästi. Ihan huumorimielellähän minä, halusin vain varmistaa, ettet tee noita tahallasi, kuten esim. Andemagne, jonka postaustyyliin kuuluu yhdyssanavirheet, joista hänet on sitten helppo tunnistaa.
Viittaussuhteeni ovat jälleen perseestä, mutta ei anneta sen hämätä.
En mie ole kärsinyt. Tiedän olevani täydellinen käsi yhdyssanoissa, tosin huamaan jopa joskus virheeni mutten jaksa korjata. (tosi plussaa...) Ja #eteerisillä lentää niin usein lappeen Ranta että mie en ehtis muuta ollakkaan kuin äärimmäisen vittuuntunut jos välittäisin.
-Siunausta.
tididii. mie oon taas täälä. *Andemagnus juoksee hullun lailla ympäri mestaa*
Rasseli: pistä linkki.
Originally posted by Tuomerehu Anteeksi, käyttäydyin ehkä vähän töykeästi. Ihan huumorimielellähän minä, halusin vain varmistaa, ettet tee noita tahallasi, kuten esim. Andemagne, jonka postaustyyliin kuuluu yhdyssanavirheet, joista hänet on sitten helppo tunnistaa.
Originally posted by Eepa
Pistän smurffini siun perääs jos.....
*Andemagnus jouksee ovesta ulos Eepan smurffeja pakoon*
My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Stefu, tuo avatarisi on äärimmäisen ruma, eikä silti tarpeeksi ruma kuvastamaan luonnettasi. Vaihda nyt vain siihen hihitysavatariin.
Niin, mitä te kaikki sanoisitte, jos ensi threadiin postitettaisiin me kaikki uudestaan nuo vaaditut tilastot, ne alkavat käymään aika vanhentuneiksi joidenkin osalta...
Arin postausmäärä jää kohta alle kymmeneen prosenttiin kaikista viesteistä. Tunnen itseni syylliseksi. Kassi ei enää voi päästä yhteen kolmasosaan, koska E2F:n (Evil, Evil Finland) houkuttelemat suomalaiset postasivat mielettömästi viestejä.
Comment