The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Originally posted by Rasbelin
Tämä on siis ehdotus jonka toivon että ottaisitte vakavasti, sillä ko. tarjous on hyvä. Saimme Provost Harrisonilta epävirallisen tarjouksen, että meillä voisi olla oma suomenkielinen foorumi (siis Suomithreadi-tyyppinen) CGN Forums'eilla. Mitä etuja siitä on? 1. Vapaampi ja eurooppalaisempi ilmapiiri kuin Apolla ja CFC:llä. 2. Ei sensurointia (automaattista tai manuaalista, josta hyvänä esimerkkinä esim. babethread). 3. Herrat Ming, Rah ja MtG eivät ole riesana. 4. Kaikki viestit lasketaan postitiliin. 5. Erikoistittelit käytössä (joudut tosin pyytämään). 6. Oma avatar saatavilla heti. Eli aika hyvä tarjous.
Löytyisikö kiinnostusta suomalaiselle foorumille? Jos kyllä, niin otan heihin yhteyttä.
Humm. Kuulostaa lupaavalta, ehdottomasti kyllä. Suomithreadi en minä ainakaan toki jättäisi, mutta tuollaiselle foorumille voisi löytyä tarvettakin. Ja se olisi siis CGN:n alifoorumi?
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Tuome, Kyllä, satun asumaan kyseisen nimisessä "kaupungissa" ainakin vielä tämän kevään ja kesän. Syksy tuo toivottavasti asiaan muutoksen opiskelupaikan muodossa. Mitä stn?
Eläkä nyt viitsi vääntää sitä samaa vanhaa läppää Vlasta ja vammaisista. Se on jo niin vanha ja ohut että siitä näkee läpi säkkipimeässäkin. *kumartaa ja katoaa*
-Siunausta.
Why dosent God just pop up and say "Hi"
maybe it's because pop ups aren't very popular?
Sallinette minun tarkentavan tarjousta? Siis kyse ei olisi Suomithreadin korvaaja, sillä tietenkin Suomithreadi kuuluu tänne. Kysymys olisi siis suomenkielisestä sekafoorumista Suomithreadi-tyyliin (off-topic, Civ, SMAC, politiikka, tietokoneet, yms. keskustelua suomeksi). Se olisi siis CGN:n suomenkielinen foorumi jossa keskusteltaisiin samoista asioista kuin muilla CGN Forums'ien foorumeilla, paitsi että aiheille olisi vain yksi foorumi ja kielenä olisi Suomi.
Joten Suomithreadi ei katoa minnekään. Kyseessä olisi siis foorumi jonka alkuasukkaina on suomithreadiläisiä.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
oujee
oscarit meni ohi mutta kuka niistä välittää
kaikenmaan natsi/juutalais elokuvat voittaa aina tai jotku todella paskat
musikaalit mutta eiko ne niin sanotut akatemian jäsenet arvostele elokuvat kannen perusteella tai kuinka monta julkkista on elokuvassa?
Näin unta että olin laivalla.. ja oli semmonen 4 kertaa isompi hytti.. ja kuka oli mukana? TIK TAK! MUN HYTISSÄ!
Sitten ne oli kaikki niin ihania, yks hiero mun päätä, yks oli sylissä muuten vaan ja muut odotti vuoroaan.. Ja just ku hommat alko lämpenee enemmänkin.. heräsin. EIIIH!
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Comment