The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Originally posted by Rasbelin
Punikki? Just joo...
no ekkö sie ollu se jolla oli se otto ville kuusinen avataarine yhteen aikaan. punikin merkki se on minusta.
voit kutsua minua lahtariksi jos se sinun oloa helepottaa.
Originally posted by aaglo
Oon ollu saariselällä. Usseestikkin. Tällä kertaa olin viikon, enkä lasketellut yhtään. Vain murtsikkaa n. 150 km.
sata viiskyt kiloa hiihtäen
My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Tulinpa itse katsoneeni sinunkin hienoja postejasi siellä Civ3-foorumeiden historiasta kun etsin bumpattavia topikkeja. Voisin sanoa, että sinulla ei ole oikeutta sanoa yhtään mitään.
toisaalta tuome saa kyllä pitää saaliinsa(siis avataarin).....
Sain mitä halusin, sen takia modi saa antaa sataprosenttisen peeseeärrän, jos suvaitsee
Vain murtsikkaa n. 150 km.
Tiedättekös, nyt kun Amerikkalaiset varmistavat bensan SUV:illeen, sen jälkeen onkin vuorossa veden saannin varmistaminen.
No, missäs ne haitilaiset nyt ovat sen bensansaantinsa varmistaneet?
Tuome, Lääkityksen lisääminen on oiva apu aivan kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaankin vaivaan. Auttaa jopa silloin kun mikään ei ole vinossa tai edes pahasti kallellaan. Sen jälkeen kyllä on.
Do I? Then I have fulfilled my destiny.
-Siunausta.
(Ja Tuome, Et ole edelleenkään kertonut miksi utelit asuinpaikastani? Lupaan murhata itseni, jos paljastaa et siullakin on jtn kytköksii tänne. )
Why dosent God just pop up and say "Hi"
maybe it's because pop ups aren't very popular?
ei mee atk-alalla hyvin mun yks kaveri pistetiin lomalle ja kaikki muut sen firman työntekijät
ja luin just että novo pistää noin 2000 henkilöä lomalle
ai-ai kohta jätkiä mittailee katuja ihan sikana
Tajusinpas muuten juuri, että SMAC-forumtyyli on ainut foorumin tyyleistä, joissa foorumin avatarien transparentti ei toimi kunnolla. Siirrynpä siis takaisin Moo3:seen. Ei tämä teitä varmaan kiinnosta, mutta sisältöä kaivataan toisella sivulla olevaan threadiin. Kassi, missä olet?
ei mee atk-alalla hyvin mun yks kaveri pistetiin lomalle ja kaikki muut sen firman työntekijät
ja luin just että novo pistää noin 2000 henkilöä lomalle
ai-ai kohta jätkiä mittailee katuja ihan sikana
Hah. Saan moraaliset pisteet alkuvuonna 2000 käymästäni väittelystä serkkuni kanssa, jossa näin arvailin.
Rupeanpa kirjoittamaan taas, ja soittamaan tätä Spencer Nilsenin kappaletta, jonka Ari minulle vippasi lähemmäs puoli vuotta sitten... Joo, niin juuri minä teen.
Comment