Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXV: Putosin kasvoilta maan

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Minä olen nähnyt viime aikoina sarjan lucid-unia. Viime yönä päätin tarkoituksenomaisesti alkaa selvittämään unimaailmani ihmisille, etteivät he oikeasti ole olemassa kuin minun mielikuvituksessani. He elävät ikuisessa itsekiellossa. Toivon voivani tällä tavalla järkyttää omaa tietoisuuttani tarpeeksi tajutakseni elämän syvimmän tarkoituksen.

(kirjoitin myös äidinkielen otsikkoaineen tänään, jos ette jo huomanneet)
      You make my life and times
      A book of bluesy Saturdays

Comment

• Originally posted by Andemagne
        Lukeekohan kukaan näitä minun viestejä?
        Ei, en ainakaan minä. Mutta lohdutukseksi voin sanoa, etten lue muidenkaan viestejä (siis viimeistä kahtasataa - ainakaan kovin tarkkaan). Puhutte enemmän pskaa kuin kepun ja sdp:n puheenjohtajat yhteensä. Ja se on paljon se. (Jätemäki = Lipposen hallitus on koalitiossa USA:n kanssa. Lipponen = EU:n elintarvikevirasto on päätetty jakaa Italian Parman kanssa)
        I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Minä puhun aina täyttä totta, koko sydämestäni ja jokainen merkki teksteissäni on täyttä asiaa. Joka toisin väittää, saa kohta lahnan pyllyynsä.
          You make my life and times
          A book of bluesy Saturdays

Comment

• Olen ottanut yhteyttä ja neuvottelut on aloitettu. Pidän teidät ajan tasalla.
            "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Olet siis kotoisin CBeast?
              “As a lifelong member of the Columbia Business School community, I adhere to the principles of truth, integrity, and respect. I will not lie, cheat, steal, or tolerate those who do.”
              "Capitalism ho!"

Comment

• Who the frig is CBeast?
                Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by Rasbelin
                  Ja asiasta toiseen...

Tämä on siis ehdotus jonka toivon että ottaisitte vakavasti, sillä ko. tarjous on hyvä. Saimme Provost Harrisonilta epävirallisen tarjouksen, että meillä voisi olla oma suomenkielinen foorumi (siis Suomithreadi-tyyppinen) CGN Forums'eilla.
                  Rasseli: Punikki Perkele! tämähän lähentelee jo maan petosta!
                  My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• niin ja mullakin on suomen kielinen wintoosa.

Originally posted by Eepa
                    Olen aina myöntyväinen kaikkeen......

Comment

• Originally posted by Anodyne
                      Minä olen nähnyt viime aikoina sarjan lucid-unia. Viime yönä päätin tarkoituksenomaisesti alkaa selvittämään unimaailmani ihmisille, etteivät he oikeasti ole olemassa kuin minun mielikuvituksessani. He elävät ikuisessa itsekiellossa. Toivon voivani tällä tavalla järkyttää omaa tietoisuuttani tarpeeksi tajutakseni elämän syvimmän tarkoituksen.
                      mitenkähän se, mitä ajattelee ku menee nukkumaan, vaikuttaa siihen minkälaisia unia näkee?

(kirjoitin myös äidinkielen otsikkoaineen tänään, jos ette jo huomanneet)
                      no kerro meile siitä.

Comment

• Originally posted by aaglo
                        Terveisiä saariselältä.
                        :supriced: sie oot ollu saari selällä mäkiä laskemassa?
                        no oliko mukavaa? millä välineellä laskit?
                        miksen mie pääse koskaan saariselälle mäkiä laskemaan? tai luostolle. tai leville. tai pyhälle. tai ihan mihin tahansa mäkeen. :depressed:

Ei, en ainakaan minä.
                        sata prosenttia vastaajista (2) ei lue minun viestejä.
                        no miksi mie näitä viestejä sitte kirijotan?

Comment

• no hitto! eikö täälä oo ketään muita?

no mitä mieltä ootta siitä että jos suomeen ois tullu kuningas vuosien 1917-1918 tapahtumien jäläkeen, niin oisko hän saanut kenkää vuosien 1939-1945 tapahtumien jäläkeen?

Comment

• Originally posted by aaglo
                            Puhutte enemmän pskaa kuin kepun ja sdp:n puheenjohtajat yhteensä.
                            mistä puhuminen ei sitte ole pzkan puhumista?

ja onko se mejän kesä tapaaminen vielä kehissä?

Comment

• Mikä tapaaminen? Apomiitti?
                              Que l’Univers n’est qu’un défaut dans la pureté de Non-être.

- Paul Valery

Comment

• Ande, Ei saa irrotella niitä lauseita asia yhteydestään! Pistän smurffini siun perääs jos rupeet asiattomia ehdotteleen. Tai stn saan vastauksellani jopa siut punastelemaan kuin kypsä tomaatti.

En miekään ole tänä vuonna käynyt missään laskemassa. Ja Luosto on perseestä, ei sinne kannata mennä jos vain on mitenkään vara valita joku muu.

-Siunausta.
                                Why dosent God just pop up and say "Hi"
                                maybe it's because pop ups aren't very popular?

Comment

Working...
                                X