Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXV: Putosin kasvoilta maan
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Minä olen nähnyt viime aikoina sarjan lucid-unia. Viime yönä päätin tarkoituksenomaisesti alkaa selvittämään unimaailmani ihmisille, etteivät he oikeasti ole olemassa kuin minun mielikuvituksessani. He elävät ikuisessa itsekiellossa. Toivon voivani tällä tavalla järkyttää omaa tietoisuuttani tarpeeksi tajutakseni elämän syvimmän tarkoituksen.
(kirjoitin myös äidinkielen otsikkoaineen tänään, jos ette jo huomanneet)You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Comment
-
Originally posted by Andemagne
Lukeekohan kukaan näitä minun viestejä?I'm not a complete idiot: some parts are still missing.
Comment
-
Originally posted by Rasbelin
Ja asiasta toiseen...
Tämä on siis ehdotus jonka toivon että ottaisitte vakavasti, sillä ko. tarjous on hyvä. Saimme Provost Harrisonilta epävirallisen tarjouksen, että meillä voisi olla oma suomenkielinen foorumi (siis Suomithreadi-tyyppinen) CGN Forums'eilla.My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Originally posted by Anodyne
Minä olen nähnyt viime aikoina sarjan lucid-unia. Viime yönä päätin tarkoituksenomaisesti alkaa selvittämään unimaailmani ihmisille, etteivät he oikeasti ole olemassa kuin minun mielikuvituksessani. He elävät ikuisessa itsekiellossa. Toivon voivani tällä tavalla järkyttää omaa tietoisuuttani tarpeeksi tajutakseni elämän syvimmän tarkoituksen.
(kirjoitin myös äidinkielen otsikkoaineen tänään, jos ette jo huomanneet)My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Originally posted by aaglo
Terveisiä saariselältä.
no oliko mukavaa? millä välineellä laskit?
miksen mie pääse koskaan saariselälle mäkiä laskemaan? tai luostolle. tai leville. tai pyhälle. tai ihan mihin tahansa mäkeen.:depressed:
Ei, en ainakaan minä.
no miksi mie näitä viestejä sitte kirijotan?My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
no hitto! eikö täälä oo ketään muita?
no mitä mieltä ootta siitä että jos suomeen ois tullu kuningas vuosien 1917-1918 tapahtumien jäläkeen, niin oisko hän saanut kenkää vuosien 1939-1945 tapahtumien jäläkeen?My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Originally posted by aaglo
Puhutte enemmän pskaa kuin kepun ja sdp:n puheenjohtajat yhteensä.
ja onko se mejän kesä tapaaminen vielä kehissä?My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Ande, Ei saa irrotella niitä lauseita asia yhteydestään! Pistän smurffini siun perääs jos rupeet asiattomia ehdotteleen.Tai stn saan vastauksellani jopa siut punastelemaan kuin kypsä tomaatti.
En miekään ole tänä vuonna käynyt missään laskemassa. Ja Luosto on perseestä, ei sinne kannata mennä jos vain on mitenkään vara valita joku muu.
-Siunausta.Why dosent God just pop up and say "Hi"
maybe it's because pop ups aren't very popular?
Comment
Comment