Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXIV: Psykofarmakologia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Paskat. Hymiötkään onnistu.
    :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
    You wanna see me spank my monkey?
    I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• Hieno ideahan tuo, mutta ei minun, sitä kaavailtiin jo kaksi vuotta sitten... jotain "uudelleenorganisointia" siellä ollaaan suunniteltu jo jonkin aikaa, tosin.
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Ja kyllä floodaamiseen saa aina mielikuvitusta ja aikaa omistaa. Tosin nyt maanantaina taitaa taas tulla Jejeltä sellainen jyrmyukaasi että "Ei teistä ole mihinkään" tjsp.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Olen

Comment

• sitä

Comment

• mieltä

Comment

• että

Comment

• spämmi

Comment

• Olisihan se pitänyt arvata.

Comment

• loppuu

Comment

• TÄHÄN!

Comment

• Mutta kyllä tuo on aika kehnoa virittelyä, kun minä sentään vaivaudun kirjoittelemaan kokonaisia rivejä spämmätessäni. Se tarkoittaa että ulkomaalaisillekin nämä viestit vaikuttavat puhtaan asiapitoisilta.

Comment

• Olisihan se pitänyt arvata.
                            Tymä kassi.
                            Tymä 30 sekunnin minimiraja.
                            Kaikki on perhanan tymää. Ärr, murr.

Mutta kyllä tuo on aika kehnoa virittelyä, kun minä sentään vaivaudun kirjoittelemaan kokonaisia rivejä spämmätessäni. Se tarkoittaa että ulkomaalaisillekin nämä viestit vaikuttavat puhtaan asiapitoisilta.
                            Olli nauraa kautta omenan. Setä ilmoittaa lasia lujaa äkkipikainen. Vuoksi ässä lisää ikinä äitiä?
                            Se paijaa ähtäri mikä maistuu iloinen. Olli nousee. Savotta palaa äiti mairittelee mikä ikinä ällä,
                            Vuori aseinen ikkuna kasi kaivaa aurinkoinen. Vartti oli isi sanoi sotaan alas. Pari aniskarkista
                            ilkkuva suora tarpeekseen aimo iltapuhteekseen saamelainen intohimoton.
                            ...ja väittääkö Kassi, etteikö tämä olisi selkokieltä?

Mutta kyllä tuo on aika kehnoa virittelyä, kun minä sentään vaivaudun kirjoittelemaan kokonaisia rivejä spämmätessäni. Se tarkoittaa että ulkomaalaisillekin nämä viestit vaikuttavat puhtaan asiapitoisilta.
                            Meidän viesteissämme oli siis se ero, että sinä kirjoitit monta riviä, vaikkei ollut
                            mitään sanottavaa. Minä kirjoitin yhden rivin, kun minulla oli jotain sanottavaa.

Et ole muuten mainostanut täällä sitä nyt-liitteen
                            vaalimainosjuttua, varmasti numerolle viisi löytyisi täältä muutama ääni lisää...
                            Niin.
                            (1) Menkää osoitteeseen www.nyt.fi
                            (2) Klikatkaa sieltä ylhäältä sitä linkkiä, jossa äänestetään parhaita vaalimainoksia
                            (3) Erillinen Pop-Up pompahtaa esiin, lataa noin 500 kt:n verran.
                            (4) Äänestäkää ehdokasta numero 5. Kansallinen Vedätys kiittää Teitä!
                            Last edited by RGBVideo; March 8, 2003, 10:17.

Comment

• Tuh. Minä ainakin kirjoitan selkokielistä tekstiä joka yrittää kovasti olla terävää kommentoitia, siinä kuitenkaan onnistumatta.

Et ole muuten mainostanut täällä sitä nyt-liitteen vaalimainosjuttua, varmasti numerolle viisi löytyisi täältä muutama ääni lisää...

Comment

• Vaalimainokset on muuten aika tylsiä. Yksi tosin yllätti - Pohjois-Karjalan sekoomusnuoren Anssi Törmälän mainoksen lause oli "Anssi pyyhkii hyvin". Omituista, kunnes huomaa mainokseen tarratun lapun, jossa luki "Tieviraston luvalla". Tieviraston luvalla Anssi pyyhkii hyvin vaikka...
                                "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                                "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Working...
                                X