Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• (ja parempaa tekemistä kuin tänne postaaminen on kyllä aika mahdottomasti, halusitte uskoa tai ette)

äijä höpisee ihan kummia... housut pois ja hoitoon
    I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Totta turiset. Yritin vain saada perusteltua itselleni miksi postausprosenttini ovat koko ajan putoamassa alle kahdenkymmenen per threadi.
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Attached Files

Comment

• Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Eäh, kuinka mones kerta tuo on kun maahantuoja muuttaa Suomen julkaisupäivää?

Aaglo, Ande sanoi että sinulla ei ole Civ II:sta ja olet etsinyt sitä. Pitääkö tämä paikkansa?

Tuome, erään tietyn palkokasvin väärinkäyttö voi johtaa syytteeseen seksuaalisesta häirinnästä, jos se kasvi nostaa syytteen. Tosin myös lainsäädäntö eläimiin sekaantumisesta voisi tulla kyseeseen.
            "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Lippospaavon kuva jossa on teksti "Trust me, I know what I'm doing" TÄNNE JA HETI!

Jos jollain on vanhoja Darian episodeja kovalevyllä jostakin syystä niin ne myös tänne ja heti.
              "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
              "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Ras, kyllä pitää paikkansa - mulla ei ole civ2:sta, mutta löysin sen kyllä. Mulla vaan ei ole aikaa pelata sitä

Comment

• Lippospaavon kuva jossa on teksti "Trust me, I know what I'm doing" TÄNNE JA HETI!
                  Kyllä, olen nyt nähnyt sen. Valitettavasti minulla ei ole skanneria tai digi-kameraa.

Comment

• No varasta sellainen!
                    "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                    "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Joku suomalainen hiihtäjä on taas jäänyt kiinni dopingista.

Comment

• We need a :doping: -smilie...

Comment

• Näitä ei tueta.
                          Hä?

Tuou Lipposen vaalimainos kuulosta ihan Sledge Hammerilta.... Maybe tarkoituskin?

Ai siitäkös se klo 13 erikoisuutislähetys olikin.... Voi maansuru ynnä hätätila. (Onkos tuollainen enää uutinenkaan? Ja kuka enää välittää...)

Jaa, seuraakos kukaan Farsceippia?
                          I've allways wanted to play "Russ Meyer's Civilization"

Comment

• Seuraan varskeippia silloin kun muistan / ehdin.. hauska sarja

Comment

• Originally posted by Tattila the Hun

Ai siitäkös se klo 13 erikoisuutislähetys olikin.... Voi maansuru ynnä hätätila. (Onkos tuollainen enää uutinenkaan? Ja kuka enää välittää...)
                              Ainakin naapurimme

Comment

• Farscape...hömm, mistäs moinen sarja tulee?
                                :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
                                You wanna see me spank my monkey?
                                I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

Working...
                                X