Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXIV: Psykofarmakologia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ... Miksei mulla oo tommosia kavereita. Legoista en enää pidä, mutta mäkee voisi laskea


    Mä en ainakaan halua sua kaverikseni, kun et leegoista pidä
    I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

    Comment


    • Se iso puisto/ulkoilualue joka on Pikkolassa päin? Vai Espoon Henttaalla?
      Tarkoitin siis Kehä I:sen sisällä olevaa kapeaa ja pitkulaista metsikköä,
      joka ulottuu Laaksosta Maunulaan. Sitä kutsutaan täällä päin vain "keskuspuistoksi"
      Olenkohan ollut väärässä seurassa.

      Mä en ainakaan halua sua kaverikseni, kun et leegoista pidä
      Legot Muistan elävästi keskitysleirini.

      Luinpahan eräästä SE-lehdestä
      Näitä ei tueta.

      Humm... mitäköhän tuo on?
      Kainalon tienoilla olevaa varjoa?
      Vaatteita tuntuu olevan revitty... En edes halua tietää, minkälaisesta pätkästä
      tuokin screenshotti on otettu.

      Kahden asian postaaminen kahdessa eri postissa peräkanaa
      /me vetää herneen nenään *

      Comment


      • Tarkoitin siis Kehä I:sen sisällä olevaa kapeaa ja pitkulaista metsikköä,
        joka ulottuu Laaksosta Maunulaan. Sitä kutsutaan täällä päin vain "keskuspuistoksi"
        Olenkohan ollut väärässä seurassa.


        Siksi sitä täälläkin päin kutsutaan, seurasi vääryydestä (vai pitäisikö sanoa 'väyrysestä' ) en kuitenkaan osaa sanoa...
        I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

        Comment


        • Hei, tahtoisko joku muuten etsiä + skannata minulle kopion Lippospaavon "Trust me, I know what I'm doing" mainoksesta?
          "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
          "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

          Comment


          • Hei, tahtoisko joku muuten etsiä + skannata minulle kopion Lippospaavon "Trust me, I know what I'm doing" mainoksesta?
            Nyt en kyllä ymmärrä mitä tarkoitat.

            Voin kyllä etsiä kuvan lipposesta ja kirjoittaa alle "Trust me, I know what I'm doing",
            mutta sitä et nyt taida tarkoittaa?

            Comment


            • Lipposella on kuulopuheiden mukaan semmoottinen lehtimainos jossa on Paavon hymyilevä(!) naama ja sen alla lukee "Trust me, I know what I'm doing". Ja sitä haen takaa nyt tässä.
              "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
              "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

              Comment


              • Lukee siis englanniksi? Vai suomeksi?
                Heh.
                Kuuluisia viimeisiä sanoja. Vähän niin kuin "Hups, mä painoin jotain tosi hassua nappua. HIHIHIHIHIHIHIHIHI!!!"
                You make my life and times
                A book of bluesy Saturdays

                Comment


                • "Hups, mä painoin jotain tosi hassua nappua. HIHIHIHIHIHIHIHIHI!!!"
                  Tididididii!

                  Comment


                  • Suomithreadi.com on suljettu tällä hetkellä kiitos erään ISP:n törttöilyn.
                    "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

                    Comment


                    • Ras: Eiks tietokoneet olekkin sitten mukavia...

                      Comment


                      • mitäs täälä tapahtuu?
                        gowabunga!!!!!!

                        Comment


                        • Originally posted by Tuomerehu
                          Legot Muistan elävästi keskitysleirini.

                          lego keskitys leiri. hitto, miksei mulla tullu ikinä mieleen rakentaa lekoista keskitys leiriä?
                          My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

                          Comment


                          • Tuli muuten mieleeni tuossa kun luin tuota Markoksen threadia Euroviisuista että mitähän tapahtuisi jos Suomi ottaisi ja aivan yht'äkkiä jonain vuotena voittaisi tuon kilpailun. Ei siis ihan äkkiarvaamatta tietenkään - kaikki välttämättömät alkuvalmistelut, kuten valitsijaraadin lynkkaaminen (mitä on viivytelty jo aivan liian pitkään) ja parhaan kappaleen valinnan siirtäminen kokonaan kansan käsiin olisi tehty. Niin, ja tietenkin jokin diplomaattisesti tarpeeksi huomattava tempaus että se saa jotkut muutkin kuin ruotsalaiset huomaamaan tämän maan olemassaolon - harvatpa niitä rallatuksia luultavasti oikeasti kuuntelevat, ja vielä harvemmat niistä nauttivat.

                            Niin, mitä sitten tapahtuisi? Juhlittaisiinko kaduilla, olisiko off-topicilla kymmenkunta threadia menestyksestämme, näkyisikö suomalaisten seksielämätilastoissa huippukohta? Kuinka monet joutuisivat tekemään jotain, mitä eivät koskaan odottaneet joutuvansa tekemään ja luvanneet siis tekevänsä kun Suomi voittaa Euroviisuissa? Vai tapahtuisiko mitään?

                            (oikeastihan tämä kysym ys on täysin hyödytön... ottaen huomioon että on kyllä aikalailla mahdotonta että Suomi koskaan voittaisi Euroviisuissa)

                            Ps. miksei kukaan ole kaivannut minua? Minä en ole postannut täällä... öhm... * etsii * siitä lähtien kun zapnic viimeksi kaivoi verta nenästään..
                            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

                            Comment


                            • no kyllä me LaitE ollaan sinuaki kaivattu täälä. älä huoli.
                              postaa sie joskus jotaki nöyhtää tännekki äläkä vain tuone chättiin.

                              Originally posted by Tuomerehu
                              Kahden asian postaaminen kahdessa eri postissa peräkanaa
                              * Tuomerehu vetää herneen nenään *
                              nulukunpissijä!
                              *kaivaa hernettä Tuomerehun nenästä*
                              My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

                              Comment


                              • Äikän kakkoskurssista kymppi. Tidiididdididi!

                                Originally posted by Ari Rahikkala
                                Tuli muuten mieleeni tuossa kun luin tuota Markoksen threadia Euroviisuista että mitähän tapahtuisi jos Suomi ottaisi ja aivan yht'äkkiä jonain vuotena voittaisi tuon kilpailun.easti kuuntelevat, ja vielä harvemmat niistä nauttivat.
                                Hmm... minulle se ainakin olisi aivan sama. Suomalaisten pitäisi jatkuvan syrjinnän ja päähänpotkinnan jälkeen vain antaa koko mittelön olla ja olla osallistumatta, koska isot maat kuitenkin kiusaavat ja suosivat muita pieniä meidän edellemme.

                                Sitä paitsi, ei Suomesta ole kertaakaan lähetetty osallistujaa jolla minusta olisi ollut mahdollisuuksiakaan voittaa. Suomalaisten pitäisi lähettää sinne Musiikkia eikä mitään sontaa.

                                Ps. miksei kukaan ole kaivannut minua? Minä en ole postannut täällä... öhm... * etsii * siitä lähtien kun zapnic viimeksi kaivoi verta nenästään..
                                Itse asiassa juuri eilen ihmettelin miten sinulla on vain kolme postausta, mutta kai me vain oletimme että sinulla oli parempaa tekemistä (ja parempaa tekemistä kuin tänne postaaminen on kyllä aika mahdottomasti, halusitte uskoa tai ette).
                                Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

                                Comment

                                Working...
                                X