Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXIV: Psykofarmakologia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Shi Huangdi
    "Vaihtoehtoina on liberaaleja, sosialisteja ja populisteja: Stefu äänestää liberaaleja.
    IMO on hyvä valinta."

    Joten vaihtoehto aari liberaali , sosialisti , ja populismi? Ehkä niin muodoin te aari korjata. Ekha iberaali on hyvä herkullinen.
    Only if you are very hungry.

    Comment


    • Ari: Kokeilin itsekkin etsiä, mutta noi tulokset ovat kyllä vaan haastatteluja.
      Ku jokaisessaa haastattelussa on ihmetelty jos RoN on vain AoE uusissa kuosissa.

      Eli, todisteita kaipaan yhä.

      Comment


      • Kilinkikkelit nyt on hätätapaus
        mä luin jostain että janiná forstell on näytellyt pallojaan jossain
        hollywoodissa ja joku oli älynnyt ottaa kuvan niistä kahdesta
        muhkurasta mutta jos joku tietää niin pistää tietoa eteenpäin
        ja ei muuta l
        loppu.
        gowabunga!!!!!!

        Comment


        • Tilt.tv on aikamoista tilkettä, ei sitä jaksa katsoa kun ei voi niitä arvosteltavia pelejäkään pelata
          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

          Comment


          • No kysäsin juuri tuosta Brian & AoE tuolla RoN-foorumissa ja MarkG ainaskin väittää tilt:n sekoittaneen puurot ja vellit.

            Että sitä rataa...

            Comment


            • Ach... jaa... joo... en tiiä... lähen kouluun...
              This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

              Comment


              • Tilt.tv on aikamoista tilkettä, kun eivät saa faktojakaan oikein
                Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

                Comment


                • kassi: Onko tuollainen mokaaninen sitten tyypillistäkin tilit:lle?

                  Comment


                  • Kilinkikkelit nyt on hätätapaus
                    mä luin jostain että janiná forstell on näytellyt pallojaan jossain
                    hollywoodissa ja joku oli älynnyt ottaa kuvan niistä kahdesta
                    muhkurasta mutta jos joku tietää niin pistää tietoa eteenpäin
                    ja ei muuta l
                    loppu
                    Heh, lol, ja

                    kassi: Onko tuollainen mokaaninen sitten tyypillistäkin tilit:lle
                    Tilt =

                    Comment


                    • Tillit oli alkuaikoinaan ihan kelpo ohjelma, mutta sitten se alkoi pyöriä pelkästään sen nettisivun ja mobiiliulottuvuuden ympärillä. Nykyään menee neljännes ohjelma-ajasta niiden hehkuttamiseen.

                      Ja sitten ruvettiin mainostamaan Jaana Pelkosella. Kai minä olen vain nostalginen tai jotain, mutta nykyään tilt on liian 'moderni' ja 'karkki' minun makuuni. Sitä paitsi, niiden kovagrafiikkaisten pelien tapittelu syö itsetuntoa.
                      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

                      Comment


                      • Soon kuulkaas poliisi-asia, tuo Janiinan tapaus. Näin hän itse ainakin väittää... Humm, joudunkohan tiilenpäitä lukemaan jos aktiivisesti niitä netistä haen?
                        I've allways wanted to play "Russ Meyer's Civilization"

                        Comment


                        • Eipä niitä tarvitse aktiivisesti hakea, Tuome linkitti irkissä meille jo yhden kuvan.
                          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

                          Comment


                          • Haluaisin nyt huomauttaa, että primääri tarkoitukseni oli pilkata 'muroa
                            ja osoittaa, kuinka alas sen taso on vajonnut, koska tulevaisuudessa joku
                            voisi luulla, että olisin kiinnostunut tuollaisesta rumasta ja irstaasta roskasta.

                            Word.

                            Comment


                            • Juu, selvennyksesi oli paikallaan, jätin sen tarkoituksellisesti pois koska ajattelin että osaat itse puhua puolestasi parhaiten.

                              Mutta Muron 'taso' on kyllä pahasti nuupahtanut.
                              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

                              Comment


                              • Pääseeköhän kukaan libbi eduskuntaan? Olisi kiva antaa ensimmäinen ääni puolueelle joka saa ehdokkaan läpi

                                Comment

                                Working...
                                X