Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXIV: Psykofarmakologia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Öri, öri, öri... nyt meni kyllä pasmat sekaisin.

Olimme #suomithreadi-kanavalla ja keskustelimme politiikasta (no mistäs sitten? ) ja tuli esille että Herkku Hernesniemi on SKP:n ehdokas Pirkanmaalla. Olimme puhuneet nuorten äänestäjien peeloudesta äänestää Mister Halmetta ja Walpiota, jolloin joku heitti esille Herkun nimen. Koska olin jo aikaisemmin puhunut hänestä parhaalta kaveriltani, tiesin jo siis hänestä, mutta koska muut kanavalla idlaajat olivat hieman pihalla, päätin hieman valistaa heitä.

Herkun nettisivut: http://www.herkku.com

Olimme jo tietyssä määrin huvittuneita, mutta tilanne sen kuin parani kun ihan huvikseni kokeilin sivuilla olevaa Java-pohjaista Herkkuchat'iä. No, kuinkas siinä kävikään.

Login OK. Enter .help or /help for information.
    [Rasbelin joined channel _Herkkuchat]
    [1users in channel _Herkkuchat:]
    Rasbelin
    [HerkunHerkut joined channel _Herkkuchat]
    HerkunHerkut: No mutta! Minullahan on vierailijoita chatissäni?
    HerkunHerkut: Tervepä terve, miten olet tänne päätynyt oletko keties tuttavia?
    HerkunHerkut: Raimo?
    Rasbelin: Kyllä.
    Rasbelin: En.
    HerkunHerkut: No kuka sitten
    Rasbelin: :P
    HerkunHerkut: :P?
    HerkunHerkut: Petteri?
    [PERTTI joined channel _Herkkuchat]
    PERTTI: ?
    HerkunHerkut: Miten sinä tiesti että pertti tulisi tänne?
    PERTTI: ?
    HerkunHerkut: Pertti ja Samiko nimi oli?
    PERTTI: kikki?
    HerkunHerkut: santeri! sehän se oli!
    HerkunHerkut: Noh joka tapauksessa
    PERTTI: OLI... Santeri SE oli!
    HerkunHerkut: Miten kasissa meni eilen loppuilta?
    [PERTTI left channel _Herkkuchat]
    HerkunHerkut: Tais mennä vähän rankaksi?
    [Schutzstaffel88 joined channel _Herkkuchat]
    Rasbelin: Heil Herkku!
    [kassi joined channel _Herkkuchat]
    HerkunHerkut: Minun pit sieltä lähteä valitettavasti koska muja ruinasi takaisin kotio.
    kassi: örs!
    HerkunHerkut: Anteeksi? Mitä tuo heil tarkoittaa
    kassi: örs!
    HerkunHerkut: mitä ihmettä sinä nyt höpiset pertti
    kassi: Rasbelin: botti?
    HerkunHerkut: botti?
    Rasbelin: En tiedä.
    HerkunHerkut: Mihin se sami lähti?
    kassi: Tai sitten joku hyvin mielenterveysongelmainen ihminen
    HerkunHerkut: pertti?
    kassi: pertti tässä
    HerkunHerkut: et sinä ole pertti
    kassi: olen olen, piti vaihtaa nimeä
    HerkunHerkut: sitä paitsi minun pitäisi päivittää sivusto kohta
    HerkunHerkut: molemmat väitätte olevanni pertti?
    kassi: hmm? kuka sanoo olevansa minä?
    HerkunHerkut: ei kumpikaan teistä ole pertti.
    HerkunHerkut: keitä te olette?
    HerkunHerkut: joka tapauksesa minn pitää nyt mennä päivittämään tätä sivuja
    Schutzstaffel88: oikeasti minä olen pertti
    HerkunHerkut: vai menisinkö ensiksi kasiin sami voisi olla siellä
    HerkunHerkut left channel _Herkkuchat]
    kassi: Friikkiä
    Schutzstaffel88: Noh.=(
    kassi: eksyin tänne jostain vaalisivuilta?
    [MikaL joined channel _Herkkuchat]
    MikaL: Otin DL:n käyttöön.
    kassi: Minä luulin että se "HerkunHerkut" on joku hiton botti
    MikaL: Ei se vaan ollut.
    kassi: Eipä niin
    MikaL: HerkunHerkut, mikä nimi... LMAO
    kassi: helvetin bizarroa, joka tapauksessa
    kassi: olisi pitänyt lähteä ja tulla nikillä "pertti" tai "sami" takaisin
    MikaL: Pertti ja Sami ovat salasanalla suojattuja..
    MikaL: Kokeilin jo.
    MikaL: Myös Mika oli.
    kassi: heh, kätsää
    Schutzstaffel88: Laittakaa joku Pertti_
    Schutzstaffel88: tai vastaava
    kassi: mikä hiton vekotin tämä spinchat oikein on? joku javapohjainen härdelli?
    kassi: odottakas hetki...
    [kassi left channel _Herkkuchat]

Siis sanoin "Heil Herkku!" ja reaktio 0.

Ja tiedoksi että Schutzstaffel88 = Aivo ja MikaL = minun DL.

Tosin tässä jotain vielä parempaa...

"5.3.2003 Herkun vaalimainosvideo julkaistu!"

Voi Jöördis mitä kaikkea tapahtui...

Minulla olisi kuitenkin suunnitelisimme huomiseksi yllätyksen, eli vierailisimme tuolla vähän isommalla porukalla.
    "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Ai niin, Kassi muuten kutsui Herkkua mielenterveysongelmaiseksi kun tämä oli paikalla.
      "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
        Mutta Muron 'taso' on kyllä pahasti nuupahtanut.
        Aivan, mutta olenkin ollut pitkään sitä mieltä, että 'taso', suomithreadissa on ollut parempi kuin murossa. Nih.
        :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
        You wanna see me spank my monkey?
        I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• Kiitos, Hakkapeliitta
          I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Suomithreadi on ollut ykköslaatua vuoden 2001 heinäkuusta lähtien, tottahan toki
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• "Suomithreadi, enemmän lihaa"

Niinkun makkaramainos, ehhehe.
              I've allways wanted to play "Russ Meyer's Civilization"

Comment

• no niin mä löysin sen kuvan janina frostellin tissi
                mutta aika kehno
                no ainakin peter nygärd tais olla hauskaa
                vai mikä sen hemmon nimi oli taas se amerikan keisari
                gowabunga!!!!!!

Comment

• mikä muuten vaivaa näitä suomalaisia naisia esin janina frostell,tanjakarpela linda labbuharja barva ja moni muu
                  kun ajattelee niin toi peter nygrärd mikä sen nimi nyt oli
                  niin ei ole kaikkein komein mies mutta rahaa on
                  ja meidän naiset sen hyppää sänkyyn sen kanssa alta aika yksikön"tanja karpela" ja muuten vaan paljastellaan tisuja
                  tai jotain Perkele mun pitää hommaa rahaa ja äkkiä

Tillitys ver.1.0
                  loppu
                  gowabunga!!!!!!

Comment

• zapnic kyllä vetää tätä meidän tasoamme Muroa päin ... (vaikka totta puhutkin tuosta kehnoudesta) Täällä pitää puhua joko järkeä niin järkevästi että se ihan yllättää ihmiset, tai sitten olla niin järjetön ettei edes End of Evangelion siihen pysty! Ei tuollaista välillä heilumista, ehei.
                    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Ei, otanpa sanani takaisin. Kyllä zapnicin puheet ovat sittenkin aivan tarpeeksi järjettömiä.
                      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Jaa, vai siis valitat huonosta laadusta? No, voisin vinkata että laatu voisi parantua jos joskus joku kiinnostuisi minunkin postauksista, mutta sekin on kai liikaa pyydettyä.

Comment

• Summa summarum...

Suomithreadi on lähes yhtä monologia ja ulinaa. Piste.

Comment

• lue iltalehti griss owen väittää että virus on ottannut ne kuvat
                            sen koneesta ja lähettännyt ne nettiin!
                            paitsi se virus deloder mikä tulee portin 445 kautta ja käytiksen salasana "1234"noo kaikki mahdollista
                            Technical details and removal instructions for programs and files detected by F-Secure products.

ja tälläin salapoliisina huomasin että iltalehti sanoo vasemmalla
                            oleva mieshenkilö vain ei nimeä mutta mä tiedän että se on toi petteri nykorni eli iltalehti nynnää tai ei viiti aloitaa oikeus juttua
                            en tiedä
                            mutta ?
                            tilitys ver.1.01
                            loppu
                            gowabunga!!!!!!

Comment

• Rasbelin: Mitä tuohon sinun postaukseesi nyt edes osaisi kommentoida? Hauskaa oli, ja niin edelleen. Yhden hymiön "lol"-viestitkin voi joku nipottaja leimata tason alenemiseksi.

Niin, ja Apolytonille on laitettu tämä kehittävä pikku ignore-toiminto, ja voihan toki henkistäkin ignorea toimittaa jos siltä tuntuu, minä ainakin olen sen kanssa pärjännyt jo pitkään.

Pitikös meidän järkätä jonkinlaista sekoilua tuonne herkkuchattiin, Rasbelin? Niin, ja uskallatko mainita kuinka paljon sille kiintolevyn tietojen pelastamiselle tulee hintaa?

Ei kai tässä sen enempää... anime kutsuu, ja prosessikirjoitusta pitäisi alkaa säätää. Geeniteknologian vaikutuksesta ihmisen evoluutioon, tai yleensä genetiikan etiikasta ajattelin kirjoittaa. Pohdiskelin juuri koulumatkalla mikä olisi pahinta mahdollista mitä geeniteknologialla voisi eettiseltä kannalta saada aikaiseksi, ja tulokset olivat aika mielenkiintoisia. Olen postannut yhden esseeni tänne aikaisemmin, jos jotakuta kiinnostaa niin voin postata tämänkin sitä mukaa kun se edistyy.

Ehdotan muuten että jos Yhdysvallat (ja kenties Iso-Britannia ja Espanja) lähtee sotaretkelle Irakiin, ilman Yhdistyneiden Kansakuntien suostumusta, vaihdamme lipuiksemme YK:n lipun - Arin tätä ei tietenkään tarvitse erikseen tehdä

Nuorisovaalien tuloksestakaan ei ole kukaan postannut tänne mitään. Oma ehdokkaani, Oras Tynkkynen, pääsi varjovaaleissa läpi eduskuntaan.
                              Last edited by Kassiopeia; March 12, 2003, 09:31.
                              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Niin ja spämmätään nyt vähän, ettei maine vallan mene

Tuleekos seuraavasta threadista sitten "Suomithreadi XXV: Hei sitten, Teräsmies"?

Comment

Working...
                                X