The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Hauskoin juttu tapahtu just äsken. Olin hakee drive-inistä vähän mättöä ja mafialta tuli joku hard rock juttu ja sit olin valoissa ja sielt alko tulee ac/dc.N whole lotta rosiee ja meitsi sai karmeet kiksit ja kaasutin hirveen lähdön sen kunniaks.. noh seuraavassa risteyksessä maija ystävällisesti pyöräyttää valot ja niinpä niin..
.. polliisi kyselee 'tiedätkös mikä tässä on rajoootus.. tieätkös kuinka kovaa ajoit? mitensse kaasujalka noin herkässä on?' sitten vaan sanoin että tuli hyvä biisi radiosta niin oli ihan pakko! sitten se alko siinä ottelemana mun ajokorttia ja muita ja lappuahan se siinä alko kirjottaan, sitten se kysy siinä muuten vaan 'mikäs biisi se sieltä radiosta sitten tuli oikeen?' sitten pistin vähän ääntä lisää että se kuuli ja sitten se lopetti kirjottamisen 'Jahas, hyvä biisihän se sieltä.. päätin antaa sulle nyt varotuksen' ja sit pieni saarna, mtu ei sakkoi
Oli kiva juttu.
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Hommakkaa ihan oikeesti elämä, tää on sairasta jo. Pari päivää poissa niin sedät saa vanhan topicin suljettuu ja uusi huitelee 5:llä sivulla. *puistelee päätään*
Originally posted by Pekka
Hauskoin juttu tapahtu just äsken. Olin hakee drive-inistä vähän mättöä ja mafialta tuli joku hard rock juttu ja sit olin valoissa ja sielt alko tulee ac/dc.N whole lotta rosiee ja meitsi sai karmeet kiksit ja kaasutin hirveen lähdön sen kunniaks.. noh seuraavassa risteyksessä maija ystävällisesti pyöräyttää valot ja niinpä niin..
.. polliisi kyselee 'tiedätkös mikä tässä on rajoootus.. tieätkös kuinka kovaa ajoit? mitensse kaasujalka noin herkässä on?' sitten vaan sanoin että tuli hyvä biisi radiosta niin oli ihan pakko! sitten se alko siinä ottelemana mun ajokorttia ja muita ja lappuahan se siinä alko kirjottaan, sitten se kysy siinä muuten vaan 'mikäs biisi se sieltä radiosta sitten tuli oikeen?' sitten pistin vähän ääntä lisää että se kuuli ja sitten se lopetti kirjottamisen 'Jahas, hyvä biisihän se sieltä.. päätin antaa sulle nyt varotuksen' ja sit pieni saarna, mtu ei sakkoi
Oli kiva juttu.
Kerran oli muropakettissa tosi pitkä threadi aiheesta, jotain poliisien tyhmät sanonnat tms. Tämä on kyllä ihan samaa tasoa niitten parhaimpien juttujen kanssa, mitä siellä oli
Äänestä liberaaleja ihmeessä! Liberaalithan ovat talousasioissa niin oikealla kuin olla voi täällä verohelvetissä.
Äänestä libelaareja ihmeessä! Vaaliliittojen takia äänesi päätyy Tony Halmeelle
ja Wallu Valpiolle (edellyttäen, että olet Helsingissä, jos et ole, niin äänesi painuu roskakoriin)!
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Hesarin vaalikone aivan varmasti suosii keskustalaisia, onhan niiden sivuillakin Keskustan mainos. Lisäksi se on ainoa vaalikone joka on antanut minulle vasemmiston ehdokkaita top kymppiin. Muut koneet ovat antaneet kokoomuslaisia, liberaaleja ja vihreitä...
1 Sirnö Minna Vasemmistoliitto (!)
2 Järvihaavisto Jyri Keskusta (!)
3 Hyvärinen Toivo F. Kristillisdemokraatit
4 Juusonen Wilma Vihreät
5 Hassi Satu Vihreät
6 Koskela Jouni Keskusta
7 Helin Harri Vihreät
8 Immonen Anna-Kaisa Kristillisdemokraatit
9 Tossavainen Mirva SKP (!!!!)
10 Lietsala Katri Vihreät
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment