Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXIV: Psykofarmakologia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ei helvetti! Vittu keskustan mainos! SAATANA! Koti uskonto ja isänmaa :barf:
    Vittu viitsiikö tätä testiä edes tehdä... Tein Ylen vaalikoneen; 5 ensimmäistä: VAS, VAS, SKP, VAS, SKP
    En ole kyllä koskaan SKP:täkään ajatellut äänestää...

Viisi vähiten sopivaa: KOK, KOK, KOK, KOK, SDP olivat sentään kuten olin arvellutkin... SDP vielä krisuiksi tai kepulaisiksi.
    You make my life and times
    A book of bluesy Saturdays

Comment

• No ainakin MTV:llä oli uskallettu pistää huumekysymykseen jopa LIEVEMPIÄ vaihtoehtoja

Comment

• NÃ¥nnih: MTV:n vaalikoneen tulos

1 39 Muhonen Jorma Vasemmistoliitto 285
        2 68 Suutari Anu SKP 238
        3 66 Puhakka Ilpo SKP 230
        4 70 Tynjä Riitta SKP 223
        5 31 Haapasalo Jaana Vasemmistoliitto 205
        6 43 Yksjärvi Kari Vasemmistoliitto 174
        7 64 Lankinen Vesa SKP 167
        8 60 Jukarainen Mauri SKP 165
        9 84 Mäkinen Tuija Vihreät 163
        10 19 Salmelin Simo SDP 161

3 epäsopivinta ehdokasta
        68 15 Virkkunen Henna Kokoomus -94
        69 2 Ahonen Aila Kokoomus -119
        70 97 Oinonen Lauri Keskusta -169

Vaalipiirin eri puolueiden ehdokkaiden keskimääräinen sopivuus

Sija Puolue Pisteet Ehdokkaita

1 SKP 153 11
        2 Vasemmistoliitto 136 9
        3 Vihreät 108 12
        4 SDP 86 11
        5 Perussuomalaiset 67 1
        6 Muutosvoimat 49 1
        7 Kristillisdemokraatit 26 5
        8 Keskusta 9 9
        9 Kokoomus -41 11

Näköjään olen tietämättäni kommunisti.
        Mutta perussuomalaiset noinkin korkealla
        vaikka kolme viimeistä oli jo melkolailla tiedossa...

Comment

• Koti uskonto ja isänmaa :barf:
          Tähän nojaa maalaisliitto!

Saisikohan mistään vielä kopiota siitä julisteesta?
          "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
          "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• SAATANA! VITTU! Juuri kun luulin löytäväni jo lähes varteenotettavan ehdokkaan se vitun mulkku haluaa keskustan hallitukseen

Taidankin ryhtyä aivan oikeasti täysipäiväiseksi anarkistiksi.

Comment

• Hah. Nojoo, on tullut muutenkin tämä päivä kerättyä pientä yhteiskunnallista raivoa...

Comment

• Äänestäkää Kari Peitsamoa tai Veltto Virtasta.
                "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Hah. No kommunisteissa on paljon ihmisiä jotka ovat asioista samaa mieltä kanssani, mutta itse puolueen katu-uskottavuus on vähän niin ja näin... että paska juttu.

Ja ainakin viisi muuten lupaavaa ehdokasta on mennyt roviolle huumepolitiikan mielipiteidensä takia

Comment

• Hah. Ei helvetti kun piti mänttään muuttaessa jättää kirjat Keski-Suomeen. AINOA vaalipiiri koko vitun maassa jossa ei ole ainoatakaan ehdokasta.

Piirrän pillun kuvan siihen vaalilippuun

Comment

• Piirrän pillun kuvan siihen vaalilippuun
                      Miksi? Eikö olisi parempiakin tapoja äänestää tyhjää?

Comment

• Originally posted by Tuomerehu
                        Tiedän sekä Areena 5.0:n että Arena-nimisen 3D-mätkintäpelin,
                        mutta ne ovat molemmat suomalaista freewarea, joten tuskin niitä tarkoitat...
                        kato tuome rehu tullu takasin!
                        se vois olla ihan hyvin tuo, paitsi että aikasempi versio.

niin näin vaalien aikaanhan sitä taas huomaa että joka äänellä on merkitystä.
                        siis jos jättää äänestämättä.
                        eikö se oo joku laki että vaaleisa pitää olla 50% ääni oikeutetuista äänestäny muuten ne vaalit hylätään.
                        My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Originally posted by Anodyne
                          Piirrän pillun kuvan siihen vaalilippuun
                          mieku jo aloin pelekäämään että Ade on niitä toisen laisia poikia.....

perustetaan AAP. Apolytonin Anarkisti Puolue.

EDIT: typo

Comment

• kato tuome rehu tullu takasin!
                            Olin lomalla; viikko tuntuu varmaan pitkältä ajalta, kun ottaa huomioon tavallisen
                            spämmäysputkeni Kiva kun huomasit.

eikö se oo joku laki että vaaleisa pitää olla 50% ääni oikeutetuista äänestäny muuten ne vaalit hylätään.
                            Ei Suomessa ainakaan, tietääkseni. Pitää kysyä Kassilta (R).

Comment

• Originally posted by Eepa
                              Hommakkaa ihan oikeesti elämä, tää on sairasta jo. Pari päivää poissa niin sedät saa vanhan topicin suljettuu ja uusi huitelee 5:llä sivulla. *puistelee päätään*
                              Onneksi miulla sentään on Elämä, melkein ainakin.
                              ainaku mulla on ollu elämää niin mie oon halunnu siitä mahollisimman pian eroon.
                              kymysys: jos sulla on elämää niin mitä sulla sillon on? siis miten määrittelet elämän?
                              äläkä sano ett mie oon kätännön ihiminen minun ei tarvi määritellä käyttämiäni käsitteitä.

katoin tuosa muuten just akira kurosawan seittemän samuraita. oottako muut nähäny sitä. minusta se oli 3,5h kestosta houlimatta hyvä kuva. koko aijan tapahtu jotakin. mutta se oliki tehty joskus viiskyt luvulla.

tiiättäkö te semmosta sarija kuvaa ku usagi yojimbo. stan sakain tekemä, musta valakonen. samurai jänis keksi ajan japanissa hyppysellisellä fantsua hyöstettynä. oon tuosa marraskuun jäläkeen lukenu semmoset viistoista kirijaa tuota ja ne on ihan parhaita.
                              suosittelen.
                              pitäsköhän minun alakaa kirijottaa usagista saman laisia arvosteluja ku Kauha tekee evasta?.....

tuome: viikko on pitkä aika. mutta ei se minua haitta jos sie oot pois. mie saan vain sinua kiini posti tilastoissa.

niin ja hitto! koko sunnuntain oli tämä minun netti yhteys poikki iliman mitään syytä.
                              pistää vihaksi. tosin mie en kyllä tästä mitään maksakkaan.

Comment

• Originally posted by Tuomerehu
                                Ei Suomessa ainakaan, tietääkseni. Pitää kysyä Kassilta (R).
                                tämmöne vaali laki pitää olla.

Comment

Working...
                                X