miksei kukaan käy täällä sunnuntai aamuisin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXIV: Psykofarmakologia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
*köh*
Siksi koska kaikki ovat olleet laskettelemassa koko lauantain ja ovat siksi liian väsyneitä tullaakseen tänne heti aamusta.
Ps. terveisiä Sappeesta!Last edited by Kristalli; March 2, 2003, 07:35."Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment
-
Älä nyt. Äskenkin olin juuri tunnin ulkona laskiaisriehatapahtumassa. Paljon koiria ja koiraihmisiä ja ulkoilmaa. NAM."Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment
-
Laiffarit
Sellainen järjestökin on kuin Elämä on Parasta Huumetta RY. Sellainen on ollut jo pitkään eikä kukaan Eläjistä ole tajunnut että he ovat olleet koko ikänsä Elämän orjia!Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Sunnuntaiaamut eivät todellakaan ole sopivia heräämisaikoja...
Kauha: you should get out more. really.
-- Juice Leskinen
Mitä minä siellä ulkona tekisin? Olen moraalisesti kaikkea vapaaehtoista liikuntaa vastaan. Liikunta on vaarallista terveydelle.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Originally posted by Pekka
Mitä? oliks tänäään laskiainen? mitä vittua?
P.S. Laskiaistiistai+opintotuki=ryyppäjäiset"Relax, pay your income tax!" - The Fast Show
"Once you discover white paint, you'll never wash your underwear again." - Conan O'Brien
Comment
-
Originally posted by Anodyne
No helevetta, miksikä kuulustelukopiksi tämä Suomithreadi on muuttunut eikö rehellisen *kieh* ihmisen sanaan enää uskota?
...
Originally posted by zapnic
herkkänahkasia hemmoja mutta totta jos puhutaan niin cmx on musikaalisesti aika roskaa se yrjänä on niin runoilijaa että se menee vähän yli sen sanoitukset mutta musa on aina samaa sanat vaan vaihtuu
Ettepä osanneet odottaa:"Relax, pay your income tax!" - The Fast Show
"Once you discover white paint, you'll never wash your underwear again." - Conan O'Brien
Comment
-
miksi kukaan ei postaile täällä sunnuntaiaamuisin?
mitä vittua?
Vitut olen!
Ps. terveisiä Sappeesta!
melkoinen viikko rusautin autoni lumi hankeen ja meni noin kolme tuntia että sain sen pois sieltä ja sitten sen jälkeen poltin sormeni kaminassa ja järvi oli jäässä pohjaan myöten ettei saannut sauna vettä ja sit kun tulin kotiin mökiltä kaadoin maitopurkin lattialla kun piti laittaa sitä kahviin
pari threadia takaperin. Kaikkien uusien postaajien postit näyttävät siltä.
Hihihihihihihihihihiiihiihihiihii
Mitä minä siellä ulkona tekisin?
Olen moraalisesti kaikkea vapaaehtoista liikuntaa vastaan.
Liikunta on vaarallista terveydelle.
ryyppäjäisetLast edited by RGBVideo; March 2, 2003, 12:43.
Comment
Comment