Kaveri vetäs oharit mulle koska tyttöystävä käskytti niin.. toinen kaveri teki täsmälleen samat.. itse toki ehdin perua omat menoni jo eilen tätä iltaa varten, eihän ne tietysti tärkeitä ole, kyllähän muiden menot on perkeleen tärkeitä varmasti. Tietysti niistä ei voi koskaan ilmoittaa vaan jätetään henkilö ihmettelemään että missäs kaikki, ja sen jälkeen suljetaan tyylikkäästi luurit kukin omissa paikoissaan, jotta heitä ei saa kiinni ja tiedustella missä vitussa ovat.. Tosi hieno juttu, ja ei oo edes eka kerta. Alkaa pikkuhiljaa niin sanotusti vituttamaan toi tommonen toiminta, jos tulee este niin siitä voi ilmottaa ennakkoon, tai jos tietää myöhään niin sitten sillon, muta ei nyt vittu niin että ei ilmota ollenkaan ja sitten kiertelee. Tärkeistä syistä vois vielä senkin ymmärtää, mutta jos syy on se, että viettää sen kullannupun kanssa laatuaikaa mitä on viettänyt viimeset monta vuotta niin johan on niin iso perkele että hyvä etteivät vastaakaan puhelimiinsa koska lähettäisin kuolemansignaalit niiden korviin. Omat suunnitelmat pilalla, vanha sunnitelmat peruttu jo aikasemmin, mitäs nyt.. voi peppureikä sentään kun kaikki kusee miks jo nuoret aikuiset käyttäytyy niinku teinit vittu vähän vastuuta niiden omien sanojen taakse, ne kun on ainoita mitä ihmisellä on. Meni luottamus nyt niinku niin viimenen pisara, luulee että mua voi kohdella miten vaan koska 'mä kyllä ymmärrän' ja 'lepyn nopeesti'. Ja vitut, en enää lepy, menköön helvettiin koko konkkaronkka, täältä ei saa enää ku turpaan jso tulee jotain pyytämään.
Kaverit on semmosia että ne ymmärtää jos ei pääsekään ja sellasta, mutta kaverit EI oo sellasia kenelle tehdään ohareita ja luotetaan aina siihen että se ei tykkää pahaa kun on niin hyvä kaveri. Vitut!
Eipä tuu mieleen millon niistä joku ois jaksanu nähä vaivaa järjestämässä juttua ja selvittämässä muiden menoja, perumassa omiaan niin että kaikilla ois kivaa, painukoon vattuun mun puolesta jos noin paljo löytyy rispektiä siitä. Turha pyydellä yhtään anteeks. Son niinku pikkasen myöhästä jo. Vittu mä lähen dokaa.
Kaverit on semmosia että ne ymmärtää jos ei pääsekään ja sellasta, mutta kaverit EI oo sellasia kenelle tehdään ohareita ja luotetaan aina siihen että se ei tykkää pahaa kun on niin hyvä kaveri. Vitut!
Eipä tuu mieleen millon niistä joku ois jaksanu nähä vaivaa järjestämässä juttua ja selvittämässä muiden menoja, perumassa omiaan niin että kaikilla ois kivaa, painukoon vattuun mun puolesta jos noin paljo löytyy rispektiä siitä. Turha pyydellä yhtään anteeks. Son niinku pikkasen myöhästä jo. Vittu mä lähen dokaa.
Comment