The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXI: Tämä on Suomithreadi, ja muut Suomithreadit vain imitoi
Minä taidan olla tottunut vähän liian hyvinkin tähän talveen, kun ajattelin Jejen postin lukiessani että "Niin, onhan se melkein neljänkymmenen asteen pakkasella varmaan vähän ikävä käydä työssä..."
Jooh, alkaa tohon pakkaseen jo vähän tottua.. mut kyl se vielkin puree ku juoksee boxereissa hakemaan postin aamulla . Tänään meinasin vetää spagaatin tossa ku oli liukas ja näin, onneks en kuitenkaan.
Jees, huomenna vihdoinkin kattoon toi perkeleen kaksi tornia! Spoil the movie and DIE! Huomenna sitten saatte jatkaa spoiluuta.
Inoki bombaye! IIIINOKI BOM-BA-YE!
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Juuh, minä keskeytin joskus hiukan ennen kolmea. Olin kuitenkin herännyt jo aamulla 9:30... ensi Maratoonissa kesällä rakennan vuorokausirytmini niin että herään tuntia ennen sen alkua.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Brilliant and effective way of curing headache, is to use a gun.
"Minulla on outoja unia / miehillä ei ole hampaita" Cmx - Pyörivät sähkökoneet
"I have strange dreams / men don't have teeth" Cmx - Spinning Electric Machines
Uuh...irkkikanavien miitit ovat sitten hauskoja...
Ensinnäkin pelasin quarterssia elämäni ensimmäisen kerran, ja minua kusetettiin koko ajan tekemään rikkeitä. Ja kun pelijuoma vaihtui liian usein (minttua, siideriä, kuoharia, rosea, punaviiniä..) ja jouduin juomaan liian monta shottia tuloksena on ihana krapula.
Sitten vielä yksi känninen neiti puhui mulle paskaa poikaystävästäni ja tämän seurauksena sitten tapeltiin irkissä koko yö.
Ihanaa, koska on seuraava miitti?!
"Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment