Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXI: Tämä on Suomithreadi, ja muut Suomithreadit vain imitoi

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Jeje2
    Kristalli: Katso Tarun kaksi ekaa elokuvaa niin tajuat kyllä missä vitsi pilee...

/me huokaisee

Olen kyllä nähnyt molemmat elokuvat....
    "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Minä taidan olla tottunut vähän liian hyvinkin tähän talveen, kun ajattelin Jejen postin lukiessani että "Niin, onhan se melkein neljänkymmenen asteen pakkasella varmaan vähän ikävä käydä työssä..."
      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Jooh, alkaa tohon pakkaseen jo vähän tottua.. mut kyl se vielkin puree ku juoksee boxereissa hakemaan postin aamulla . Tänään meinasin vetää spagaatin tossa ku oli liukas ja näin, onneks en kuitenkaan.

Jees, huomenna vihdoinkin kattoon toi perkeleen kaksi tornia! Spoil the movie and DIE! Huomenna sitten saatte jatkaa spoiluuta.

Inoki bombaye! IIIINOKI BOM-BA-YE!
        In da butt.
        "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
        THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
        "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• TuomeRehu perkele! http://chat.ircnet.org ja #muromaratooni
          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• http://chat.ircnet.org
            Closed. Jesh!

Comment

• w00h

Postauspa taas vähään aikaan.
              You make my life and times
              A book of bluesy Saturdays

Comment

• Olen kyllä nähnyt molemmat elokuvat....
                Tarkoitti varmaan, että katsopa uudestaan, tjsp.

Comment

• Kassi perkele! Et ole enää muromaratoonissa! Et ole ollut yli viiteen tuntiin!

(Mitäköhän järkeä tässäkin on... no, jos keskeytyksiä ei tule, niin jatkan
                  kahdeksaan huomenaamun, niin kuin olen monta kertaa sanonut)

Comment

• 16 hours and 47 minutes have passed since the start of Muromarathon.
                    I'm still in, destroying my own body. You know why? To quote SuperEgo:

mutqu soomalainen mies ei valita!!!!11!!

Comment

• Juuh, minä keskeytin joskus hiukan ennen kolmea. Olin kuitenkin herännyt jo aamulla 9:30... ensi Maratoonissa kesällä rakennan vuorokausirytmini niin että herään tuntia ennen sen alkua.
                      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Kaikki kannustamaan suurta MINUA muromaratooniin...

Comment

• Mikä ihmeen muromaratoni?

Ircci ei toimi, firewallia syytän pleeegh..
                          Brilliant and effective way of curing headache, is to use a gun.
                          "Minulla on outoja unia / miehillä ei ole hampaita" Cmx - Pyörivät sähkökoneet
                          "I have strange dreams / men don't have teeth" Cmx - Spinning Electric Machines

Comment

• Uuh...irkkikanavien miitit ovat sitten hauskoja...

Ensinnäkin pelasin quarterssia elämäni ensimmäisen kerran, ja minua kusetettiin koko ajan tekemään rikkeitä. Ja kun pelijuoma vaihtui liian usein (minttua, siideriä, kuoharia, rosea, punaviiniä..) ja jouduin juomaan liian monta shottia tuloksena on ihana krapula.

Sitten vielä yksi känninen neiti puhui mulle paskaa poikaystävästäni ja tämän seurauksena sitten tapeltiin irkissä koko yö.

Ihanaa, koska on seuraava miitti?!
                            "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• #turku2, vai?

Comment

• Mikä ihmeen muromaratoni?
                                Se joka oli säälittävän lyhyt, ja josta tipuin koska et kannustanut, d'uh?

Comment

Working...
                                X