Olen pelaillut viime aikoina Myth II'ta. Perkeleen Maulit.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XVIII: Kade taas
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
-
Älä nyt, sinä olet Kassittanut näitä threadeja niin paljon että onhan tuo jo luonnollista...This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Isänpäiväaamu....ei kai siihe muuta voi sanoa.Ainut syy miksi olen hereillä näin aikaisin..
"Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment
-
Pitääpä kai laittaa tänne viesti, niin saa tämän tuonne ylös omat threadit nappulan alle, eikä tarvii aina kaivella. Mitäs muuta? No unirytmi teki täyden kierroksen, voi saatana! Eli mulla oli viikolla semmonen päiviä, että heräilin aina klo 18+. Noh sain korjattua sen tällä samalla viikolla silleen, että heräilen klo 6+. Noh, nyt olen taas hereillä, mutta en ole mennyt nukkumaan!!!
Comment
-
Originally posted by tinyp3nis
Pitääpä kai laittaa tänne viesti, niin saa tämän tuonne ylös omat threadit nappulan alle, eikä tarvii aina kaivella. Mitäs muuta? No unirytmi teki täyden kierroksen, voi saatana! Eli mulla oli viikolla semmonen päiviä, että heräilin aina klo 18+. Noh sain korjattua sen tällä samalla viikolla silleen, että heräilen klo 6+. Noh, nyt olen taas hereillä, mutta en ole mennyt nukkumaan!!!
"Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment
-
I just keep
letting me down, letting me down, letting me down...This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Taas ollaan täällä ja meno on yhtä turhaa kuin ennenkin. No, omat tilastomerkintäni edellisestä Suomithreadistä ovat kyllä päin pyllyä, mutta minkä sille voi jos täällä ei juuri tapahdu mitään.
Eiköhän se Pekka tule taas tänne, niin saadaan vipinää."Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment
-
Heh, heh.
Nojoo. En sitten mennytkään nukkumaan niinkuin sanoin, vaan löysin kivan sivuston jossa on listattu kaikki Suomen metsistä löytyvät narkoottiset kasvit/sienet/jne., sekä niiden käyttötapa/tarkoitus ja vaikutus. Ihan hauskaa iltaluettavaa
Nojoo. Heräsin kuitenkin jo pari tuntia sitten. Ja kohta taas noin viikon päivät ilman apoa...You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Comment
-
Hmh. Kun ilman verkkokorttia en saa ADSL:ää käyttööni vielä, rajoittuu ainoa järkevä toiminta koneellani Civilization2:een, ADOMiin sekä Xcom Apocalypseen (se ensimmäinen, ja ainoa oikea).... mietin tässä että voisi käydä kavereilla polttelemassa CD:lle ihan uskomattoman määrän vanhoja pelejä (koneeni kun on toistaiseksi vielä 120MHz Pentium ykkönen jossa on 1,4Gt:n kovo...) joita voisi ajankuluksi ja nostalgian herättämiseksi pelailla.
...tietenkin voisin käyttää aikani myös opiskeluun tai lukemiseenYou make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Comment
Comment