This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Suomithreadi XVIII: Kade taas

Threadin aloittaa Maukka Pekkarisen kuva.

Jos olet uusi täällä, niin vastaapas seuraaviin kyssäreihin:
    1. Ikä?
    2. Sukupuoli?
    3. Asuinpaikka?
    4. Työpaikka/Opiskelupaikka?
    5. Poliittinen näkökanta?
    6. Savolaisuus?
    7. Viimeisen/viimeisimmän todistuksen ruotsinnumero?
    8. Haluttu osa suomalaisten suuressa Apolytoninvaltaussuunnitelmassa?
    9. Provost Harrisonin ****eriusaste...

Edelliset suomithreadit aikajärjestyksessä on:
    1. Suomalaisten nimenhuuto
    2. Suomithreadi
    3. Suomithredi! (Osa Kolome) (Kilpaileva versio: Suomithredi (Osa 3))
    4. Suo! Suo! SUOMITHREADI! Kaikkien naapurithreadien alistaja!
    5. Suomithreadi V
    6. Suomithreadi VI
    7. Suomithreadi VII: Joka pelättyyn Suomithreadiin postaa,vaikka kivistä aitaa nostaa!
    8. Suomithreadi VIII: Suomi-threa-di! Rautavuori! Suomi-threa-di! Rautakuori!
    9. Suomithreadi IX: Threadi vasten threadia, bump bump!
    10. Suomithreadi X: Ja mä postaan dirlandaa - DAA DIRLAN DIRLAN DAA!
    11. Suomithreadi XI: Harva meistä on Stefu
    12. Suomithreadi XII: Tunnista Stefun mauttomat postit ja voita maukas palkinto!
    13. Suomithradi XIII: Suomithreadin rippituoli
    14. Suomithreadi XIV: Hah hah haa, Sheikki Ali Kassi
    15. Suomithreadi XV: Haisee kuin teinipirtu
    16. Suomithreadi XVI: Apina mennyt taivaaseen
    17. Suomithreadi XVII: Lossaan uskontoni

Ja erityisesti käykääpäs äänestämässä ja tutkimassa Apolyton Location Surveytä.

Suomalaisina on isänmaallinen velvollisuutenne klikata tästä. Tähän!

Postatkaa perkeleet.
    "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
    "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Ette varmasti ole klikannut isänmaallinen velvollisuus-linkkiä. KLIKATKAA PERKELEET!
    "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
    "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Ollaanhan!
      "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

Vitun Stefu. Klikkasin sitä, jollain toisella nimellä. Saat olla minulle kiitollinen taas yhden virtuaalielimesi kasvattamisesta.
        You make my life and times
        A book of bluesy Saturdays

Comment

Mistäs tämän threadin nimi muuten tulee? Edellinen taisi olla Losing My Religion.

Comment

And I'm jealous, jealous again...

Comment

Stefu muuten... XIX on 19.... XVIII olisi ollut 18

Osoittakaa kaikki Stefua sormella ja naurakaa:

Comment

Stefu, heitäppä Mingiä PM:llä, jookosta? En naura jos teet sen saman tien.
                Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Ainiin!
                  Kun en itse ole saanut konettani reilaan omalla asunnollani niin en ole myöskään saanut kunnolla apottaa viikkokausiin. Nyt pitkästä aikaa yövyn vanhempieni luona ja ajattelin pitää wanhojen aikojen kunniaksi 24h apomaratonin! Ketkä mukana? Kai te eläimet myöhään valvotte tänään mitä häh?

Ja sitten kun juttu loppuu Apolla niin sitähän jatketaan vaikka ICQ-chatissa? Mitä häh? Mukana? Jookojooko!! Pitäkää mulle seuraa kun ei mulla ole yhtään ystävää

Comment

Mene perkele Ade Apolytonin IRC-kanavalle, NYT.
                    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

No kerpele. Mennäänpä sitten.

Comment

Mitäs helvettiä? Invalid username? Häh.

Comment

24 h maratonin? Blah, yritin jo MuroMaratoonia kesällä ja simahdin viidentoista tunnin kohdalla...
                          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

No ota sitten jokin kayttajanimi joka ei ole invalidi. Eiko jarki sanoisi niin?
                            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Joo. Kokeilin muutamia mutta eipä se suostunut. Ja huomasin ettei tietokoneeni tue (enää... ennen se kyllä toimi) tuota Apon Java-chattia.

Wittu. Nooh, vartin päästä tulee ykköseltä lauantain sarjaputki. En ole muuten Itse valtiaita tai Uutisvuotoakaan päässyt varmaan kesän jälkeen kertaakaan vielä näkemään... kun aina on ollut jotain muuta menoa

Comment

Working...
                              X